tomaszz226 Opublikowano 27 Października 2014 Opublikowano 27 Października 2014 witam koledzy wszedzie szukalem i nie moge znalesc rozwiazania problemu moze wy pomozecie a mianowice wyskoczyla mi kontrolka check na desce rozdzielczej po podlaczeniu pod komputer okazalo sie zxe jest to blad "nieprawidlowe spalanie na cylindrze pierwszym" dodam ze blad wraca po przejechaniu 230 km jak odepne klemre znika i znowu wraca jak przejade 230 km dodam ze auto mialo kilka dni odpiety akumulator.czy przyczyna moze byc ze stracil w tym czasie jakies ustawienia????dodam ze auto pracuje normalnie przyspiesz itp
benyA4 Opublikowano 27 Października 2014 Opublikowano 27 Października 2014 slabo szukasz jaki numer bledu ci sie pojawia???? moze to wynikac z uszkodzonej cewki, swiecy, zaworu, przepustnicy, instalacji elektrycznej, instalacji paliwowej itd.
tomaszz226 Opublikowano 28 Października 2014 Autor Opublikowano 28 Października 2014 no wlasnie nie zapisalem numeru cholerka ale jak wymienialismy wariator to aku bylo odpiete kilka dni i popodlaczeniu nie dmuchal cieplym mowili ze silniczek klapy sie popsul okazalo sie ze climatronic stracil jakies ustawienie i po przywroceniu fabrycznych jest wszystko ok czy to samo moze byc z przepustnica???? zastanawia to ze ten blad zawsze w wraca po przejechaniu 230 km od skasowania,pozdrawiam
benyA4 Opublikowano 28 Października 2014 Opublikowano 28 Października 2014 przepustnica miala by wplyw na wszystkie cylindry, poza tym przepustnica sama sie adaptuje wystarczy przekrecic kluczyk nic nie robic i poczekac chwile .
junior555 Opublikowano 29 Października 2014 Opublikowano 29 Października 2014 Masz problem albo z cewka albo z jej okablowaniem,podmień cewkę z innego cylindra i zobacz czy problem się przeniesie na inny cylinder
MaciekW. Opublikowano 29 Października 2014 Opublikowano 29 Października 2014 Najlepiej jakbyś Tomku przejechał te kolejne 230km i po pojawieniu się checka spisał numer błędu który pokaże Ci się po podpięciu kompa, bo tak to tak jak pisze benyA4 może być cewka, świeca, wtyka niedopięta itd.
tomaszz226 Opublikowano 3 Listopada 2014 Autor Opublikowano 3 Listopada 2014 witam koledzy jak radziliscie tak zrobilem znowu wyskoczyl mi ten check po podlaczeniu do kompa wyskoczyl blad : 17545-adaptacja dodatkowego paliwa,blok1,mieszanka bogata-staly. i co teraz macie jakies sugestie???
benyA4 Opublikowano 3 Listopada 2014 Opublikowano 3 Listopada 2014 17545 / P1137 / 004407 - Fuel Trim: Bank 1 (Add): System zbyt bogaty Ewentualne objawy Światło wskaźnika usterki (MIL) aktywnych Możliwe przyczyny Masa przepływu powietrza (MAF) Czujnik uszkodzony Regulator ciśnienia paliwa uszkodzony Wtryskiwacz (e) paliwa uszkodzony Kontrola czujnika tlenu uszkodzony Czujnik tlenu uszkodzony Par paliwa (EVAP) system uszkodzony Możliwe rozwiązania Sprawdź przepływu masy powietrza (MAF) Sprawdź Regulator ciśnienia paliwa Sprawdzić Wtryskiwacz paliwa Sprawdź Kontrola czujnika tlenu Sprawdź czujnik (s) Tlen Sprawdź par paliwa (EVAP) system
tomaszz226 Opublikowano 3 Listopada 2014 Autor Opublikowano 3 Listopada 2014 ok dzieki jak rozwiaze problem dam znac
Lite44 Opublikowano 3 Listopada 2014 Opublikowano 3 Listopada 2014 Ja bym postawił na wtrysk na pierwszym cylindrze, ale najpierw sprawdź świece zapłonowe
tomaszz226 Opublikowano 4 Listopada 2014 Autor Opublikowano 4 Listopada 2014 swiece sprawdzane po za tym nie chodzil by rowno jak by ktoras swieca byla walnieta a co sadzicie o przeplywomierzu???? czytalem ze to on jest czesto przyczyna wyskakiwania tego kodu moze trzeba od tego zaczac????
benyA4 Opublikowano 4 Listopada 2014 Opublikowano 4 Listopada 2014 zrob logi dynamiczne albo podmien przeplywke i bedziesz wiedzial.
tomaszz226 Opublikowano 4 Listopada 2014 Autor Opublikowano 4 Listopada 2014 A jak zrobić tę logi dynamicznie???
benyA4 Opublikowano 4 Listopada 2014 Opublikowano 4 Listopada 2014 wystarczylo poszukac http://a4-klub.pl/index.php?/topic/286550-logi-dynamiczne/
Dajmon Opublikowano 21 Grudnia 2014 Opublikowano 21 Grudnia 2014 A co z łopakami w kolektorze ssącym. Co z gruchą powietrza. Co z membraną, co z dźwignią. Może to jest przyczyną zbyt bogatej mieszanki, czyli dużo paliwa, mało powietrza.
tomaszz226 Opublikowano 8 Lutego 2015 Autor Opublikowano 8 Lutego 2015 (edytowane) jak narazie podmiana przepywki nic nie dala dalej wyskoczyl blad aktualnie jestem po zamianie cewek na cylindrach i wprawdzeniu swiec swiece sluche a wiec wtrysk nie leje poki co jest spokoj po zamianie cewek zobaczymy co bedzie dalej witam ponownie po dlugim dochodzeniu znalazlem rozwiazanie tego bledu otoz powodem wyskakiwania tego bledu u mnie byla podlaczona odma dodam ze byla wymieniana jak zakupilem samochod byla popekana wiec kupilem uzywke i zalozylem cala, i zaczely sie problemy z bledem. teraz po odlaczeniu odmy od czwornika przy listwie wtryskowej blad nie wyskakuje jak podlacze odme to znow wyskakuje co moze byc przyczyna ze przy podlaczonej odmie wyskakuje po ok 200km a jak jest odlaczona to moge zrobic 700km i nic nie wyskakuje jak ktos moglby pomoc bede bardzo wdzieczny.tak czy inaczej winna wywalania checka u mnie byla podlaczona odma.pozdrawiam Edytowane 8 Lutego 2015 przez tomaszz226
Dajmon Opublikowano 9 Lutego 2015 Opublikowano 9 Lutego 2015 Czytam o tej odłączonej odmie, czyli jak rozumiem, to odłączony wąż z gruchy (z dołu) od króćca czwórnika, który wystaje tuż na kolektorem ssącym. Zapodałbyś najlepiej zdjęcie z zaznaczoną przerwą w połączeniu, żeby mieć jasność wypowiedzi.
tomaszz226 Opublikowano 9 Lutego 2015 Autor Opublikowano 9 Lutego 2015 jak bede mial chwile zrobie fotke zale bardzo dobrze rozumujesz odlaczony jest od krocca czwornika na gorze na dole nie odlaczalem z gruchy wystarczy zdjac waz u gory i nie wyskakuje jak jest podlaczony check wyskakuje
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się