prezes4reral Opublikowano 29 Października 2014 Opublikowano 29 Października 2014 Witam,silnik nie chodzil rowno , gibal sie na boki, wszedlem w VAG-a i nagle blad cylinder 3 wypadanie zaplonow .2 Miesiace temu zalozylem pompowtryski po regeneracji ( co proponujecie? http://wrzuca.cz/file/5841414616758/20141029_194857.jpg Mam mozliwosc zdobycia innego pompowtrysku , lecz w moich sa koncowki AL , a w tym co mam mozliwosc zdobyc jest BA.....co proponujecie? wyciagnac z mojego pompowtrysku koncowki AL i wsadzic zamiast BA? orietnujecie sie gdzie mozna zrobic to na terenie woj.zachodniopomorskiego?
damian19886 Opublikowano 29 Października 2014 Opublikowano 29 Października 2014 Kiepskie korekcje masz. PD byly regulowane na 225 stopni?
prezes4reral Opublikowano 29 Października 2014 Autor Opublikowano 29 Października 2014 Korekcje kiepskie , bo 3 cyl stoi w miejscu 2,99 i wogole sie nie rusza, w piatek jestem ustawiony z LEO (tunerem) w Szczecinie ale z takim czyms nie mam chyba co do niego jechac PD byly regulowane na 225 stopni? - mozesz jasniej? jestem tu nowy ... wczesniej mialem koncowki ab 175mm, teraz mam al 195mm, mialem jechac do leo zeby zmienil mi lekko soft zeby auto lepiej chodzilo, i dzis takie cudo mi wyskoczylo ((
damian19886 Opublikowano 29 Października 2014 Opublikowano 29 Października 2014 Przy zakladaniu pompowtryskow trzeba je wyregulowac.Ja tez na 3 cyl wypadal zaplon regulacja pomogla.
prezes4reral Opublikowano 29 Października 2014 Autor Opublikowano 29 Października 2014 przejechalem na nich ok.3000km i nic im nie bylo...w jaki sposob mozna wyregulowac pompowtryski? Tez miales tak ze 1 pompowtrysk wskazywal 1 wartosc ( zawieszal sie) zerknij na moje logi sprzed miesiaca wszystko bylo dobrze: http://vaglog.rtnet.pl/log_187549.html
damian19886 Opublikowano 30 Października 2014 Opublikowano 30 Października 2014 Logi miales w porzadku.A kto zakladal ci PD moze jak regulowal slabo dokrecil i sie rozregulowaly no nie wiem.Chyba ze PD mogl sie w jakis sposob zawiesic? Ja mialem tak ze po regeneracji PD mechanik ich nie wyregulowal i wypadal mi zaplon pojechalem do innego warsztatu i ustawiono mi na 180 stopni i zaplon byl ok.Reguluje sie tak ze dokreca sie do lekkiego oporu i imbusem popuszczasz na 180 stopni lub 225 zalezy jaki silnik.jest tu na forum regulacja pompowtryskow ale u ciebie bylo wszystko ok. wiec mysle ze regulacja byla zrobiona.Moze rzeczywiscie jakos sie zablokowal pompowtrysk.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się