marcelinio301 1 Opublikowano 30 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 30 Października 2014 Witam wszystkich. Chciałbym prosić o pomoc w rozwiązaniu problemu. Moja audi buja się na 1,2,3 biegu do 3tys obr.jak wielbłąd dopiero jak docisnę powyżej 4tys obr to ciagnie.może to wina kół 18 cali, przepływu, przepustnicy (brudna)nie wiem już gdzie szukać i ciągle pompowanie kasy bez efektu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BeyerBrown 30 Opublikowano 30 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 30 Października 2014 (edytowane) Sprawdzałeś układ podciśnienia a w szczególności sprawność (szczelność) układu zmieniającego długość kanałów dolotowych? Edytowane 30 Października 2014 przez BeyerBrown Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
quadral20004 11 Opublikowano 30 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 30 Października 2014 sprawdzales cisnienie na dolocie,moze inercooler nieszczelny lub ktorys przewód Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BeyerBrown 30 Opublikowano 30 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 30 Października 2014 2.0 ALT to wolny ssak... jedyne ciśnienie jakie ma w dolocie to atmosferyczne Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
quadral20004 11 Opublikowano 30 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 30 Października 2014 lol myslalem ze to ropniak Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcelinio301 1 Opublikowano 31 Października 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Października 2014 Wszystko posprawdzane szczelne, ostatnio wymieniałem olej i po wymianie rwal ale uśmiech długo nie trwal, a może Panowie rozrzad coś tam nie tak Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BeyerBrown 30 Opublikowano 31 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 31 Października 2014 Sprawdź zatem co podaje VAG/VCDS, może rozrząd jest źle złożony i wałki nie leżą wzgl. siebie/tłoków tak jak powinny... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcelinio301 1 Opublikowano 3 Listopada 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2014 Po sprawdzam po weekendzie czekam na swoją kolej do mechanika który zajmuje się tylko audi wiec powiem niedługo co jest grane Tam jest za dużo wężyk ów by je wszystkie ogarnac:) Panowie mam jeszcze jedno pytanko i nie wiem czy muszę zakładać nowy temat czy może temat xenon hid juz był. Napisze ze problem jest tego typu ze po założeniu hidow pali przetwornice cyfrowe jak i zwykle. Czy już taki schit. ... sprzedają czy moja a4 je pali? Zapewne nie jeden z was ma takie zestawy wiec proszę o podpowiedź co może być nie tak? Panowie dzisiaj byłem w serwisie audi i objawy to przebicia prądu z cewek dlatego jest jak jest jestem umówiony na serwis ( wymianę) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BeyerBrown 30 Opublikowano 4 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2014 Zapytaj się w serwisie czy załapujesz się na akcję serwisową związaną z cewkami, jest ona całkowicie bezpłatna Przy tej okazji mógłbyś też wymienić profilaktycznie świece... gdzieś mi się obiło o uszy, że zużyte potrafią więcej prądu ciągnąć i w efekcie bardziej obciążają cewki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcelinio301 1 Opublikowano 6 Listopada 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2014 CEw ki wymienione na nowe 20 tys temu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BeyerBrown 30 Opublikowano 7 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2014 Cewki czy świece? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
darkle 2 Opublikowano 18 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2014 Sprawdzałeś układ podciśnienia a w szczególności sprawność (szczelność) układu zmieniającego długość kanałów dolotowych? A dokładnie sprawdź czy dźwignia w gruszce sterującej tym układem nie jest ułamana (co zdarza się nagminnie w ALT) i czy rusza się po przygazowaniu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcelinio301 1 Opublikowano 19 Listopada 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2014 Panowie problem rozwiazany !opary z odmy i odpowietrzenia silnika wracają ponownie do spalenia zaolewialY przepustnice i stąd ten problem. A co z tym braniem oleju w ALT? Wina odmy? Ukierunkowana przewodów odpowietrzenia? Pierścieni uszczelniacze. Ciekawi mnie to bo nawet ASO audi twierdzi ze to norma 0,5 ml na 1000km Po sprawdzam po weekendzie czekam na swoją kolej do mechanika który zajmuje się tylko audi wiec powiem niedługo co jest graneTam jest za dużo wężyk ów by je wszystkie ogarnac:)Panowie mam jeszcze jedno pytanko i nie wiem czy muszę zakładać nowy temat czy może temat xenon hid juz był. Napisze ze problem jest tego typu ze po założeniu hidow pali przetwornice cyfrowe jak i zwykle. Czy już taki schit. ... sprzedają czy moja a4 je pali? Zapewne nie jeden z was ma takie zestawy wiec proszę o podpowiedź co może być nie tak?Panowie dzisiaj byłem w serwisie audi i objawy to przebicia prądu z cewek dlatego jest jak jest jestem umówiony na serwis ( wymianę) Cewki czy świece? cewki (helmut) jeszcze wymienial Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BeyerBrown 30 Opublikowano 20 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2014 http://a4-klub.pl/index.php?/topic/111040-propozycja-rozwiazania-problemu-oleju-w-silniku-20-alt/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi