babol009 Opublikowano 30 Października 2014 Opublikowano 30 Października 2014 WitamMam problem z ogrzewaniem (dodam że mam klimatronika 95 r) jak jeszcze na początku roku nie było zimnego nawiewu tylko cały czas grzało chodź na panelu przełączało i ustawiało sie zimny nawiew. Tak teraz cały czas dmucha zimnym powietrzem. Silniczki wszystkie trzy pracują po klikaniu w panel klmatronika. Węże od nagrzewnicy oba są ciepłe. W czym tkwi problem może ktoś pomoże pozdrawiam
quadral20004 Opublikowano 30 Października 2014 Opublikowano 30 Października 2014 (edytowane) stawiam na zawór .a plyn w ogole jest? Edytowane 30 Października 2014 przez quadral20004
TyBucu Opublikowano 31 Października 2014 Opublikowano 31 Października 2014 Sprawdz te silniczki jeszcze raz vagiem.Na sluch nie sprawdzisz bo przy regulacji obydwie dolne klapy temperatury sie reguluja (masz jeden silniczek zimnego i jeden cieplego)
Grztom Opublikowano 31 Października 2014 Opublikowano 31 Października 2014 Jest chyba tylko jeden silniczek ktory odpowiada za ciepło/zimno, myśle ze ten silniczek juz pada albo potencjometr w nim i dlatego tak sie dzieje.
babol009 Opublikowano 1 Listopada 2014 Autor Opublikowano 1 Listopada 2014 Rozwiązanie może się komuś przydać. Jakiś czas temu wsypałem środek do uszczelnienia chłodnicy bo sie pociła (taki proszek). Chodź weżę od nagrzewnicy były ciepłe to zapchało ją tym środkiem. I wentylator bardzo szybko ja wychładzał. Pomogło ponowne płukanie nagrzewnicy.
TyBucu Opublikowano 1 Listopada 2014 Opublikowano 1 Listopada 2014 Dlatego wszystkim proszkom, motodoktorom ceramizerom i innego typu gównom mówimy stanowczo nie...Tam gdzie plyn chlodniczy wlewa sie płyn, gdzie olej tam olej, jak coś cieknie lub nie trybi to nie zasypujemy piachem tylko wymieniamy/naprawiamy.
siwusek Opublikowano 5 Listopada 2014 Opublikowano 5 Listopada 2014 widzisz kolego ja mam tak ze mam ciagle cieple powietrze :( nawet jak dam low ciagle ciepłe nawet jak dam Off to i tak ciepłe leci czy to może być wina tego silniczka?
TyBucu Opublikowano 5 Listopada 2014 Opublikowano 5 Listopada 2014 Na 100% silniczek klapy regulacji ciepła, możesz spróbować go wyjąc i przeczyścić potencjometr.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się