darooe36 Opublikowano 6 Maja 2017 Opublikowano 6 Maja 2017 Jestem właśnie po zmianie alternatora 120A valeo 06b903016s na bosch 06b903016p w 1,8t wszystko pasuje rolka na sprzegiełku jest taka sama a do wymiany wystarczy odpiąć rure dolotową przepustnicy odchylić ją na bok i odkręcić przepustnice i bez spuszczania płynu alternator wychodzi tylko trzeba nim troche po manewrować roboty na 30min na spokojnie
erchi Opublikowano 11 Lipca 2017 Autor Opublikowano 11 Lipca 2017 Dnia 5.07.2015 o 14:57, michalchelm napisał: Kolego możesz podać oznaczenie tego Boscha ? była różnica w sprzęgle alternatora (grubość paska) ? Sprzęgiełka różniły się tylko kolorem, szerokość jest jednakowa. Numer gdzieś miałem zapisany, poszperam.
HatefulEvil Opublikowano 10 Listopada 2017 Opublikowano 10 Listopada 2017 Co można zapobiegawczo wymienić w alternatorze, żeby nie czekać aż padnie nam w trasie?
erchi Opublikowano 10 Listopada 2017 Autor Opublikowano 10 Listopada 2017 We własnym zakresie wymienisz sprzęgiełko (koło pasowe) i regulator (szczotki zintegrowane).
HatefulEvil Opublikowano 10 Listopada 2017 Opublikowano 10 Listopada 2017 (edytowane) Zaznaczając "we własnym zakresie" rozumiem, że oddając alternator do regeneracji jest robione coś więcej? Czy wymiana samego sprzęgiełka i regulatora ma w tym wypadku sens? EDIT: po wstępnych oględzinach wychodzi, że przynajmniej 300 trzeba dać. Edytowane 10 Listopada 2017 przez HatefulEvil
erchi Opublikowano 10 Listopada 2017 Autor Opublikowano 10 Listopada 2017 Zastanawiając się między jednym a drugim, wybrałem zakup rocznego alternatora z Tiguana (anglika na części).
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się