Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 1Z] Sadza przy odpalaniu


swiru_2005

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Prosze się wypowiedzieć bo nie wiem czy tak powinno być.

Odpalam silnik i na ziemi widać jakby z tłumika wylatywały jakieś sadze. nie wiem czy to jest spowodowane końcówką katalizatora czy może tłumik jest już do wymiany? A może jeszcze coś innego. Prosze o opinię. Z góry dziękuję. :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

TO zależy w jakiej ilości ci zadymi autko. W niewiekiej ilości ma prawo zakurzyć ale jak już ostro kopci to nie dobrze...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tu nie chodzi o dymek tylko o sadzę czyli takie czarne grudki :diabel:

[ Dodano: 18-01-2007, 20:44 ]

ktoś pisał na formu że rozruszał kierownice w turbo i ten syf sie z tyłu wydostaje.

ja nie czyściłem tylko miałem okazję przycisnąć gaz tak solidnie. :one:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

syf ci sie moze w wydechu nazbierał i teraz sie przeczyszcza. Jak chcesz to zdejmij tłumik końcowy i wysyp z niego brudki, powinno pomóc:)_

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ktoś pisał na formu że rozruszał kierownice w turbo i ten syf sie z tyłu wydostaje.

ja nie czyściłem tylko miałem okazję przycisnąć gaz tak solidnie.

polecam troche mocniej przegonic autko (kilka dobrych km)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam. Prosze się wypowiedzieć bo nie wiem czy tak powinno być.

Odpalam silnik i na ziemi widać jakby z tłumika wylatywały jakieś sadze. nie wiem czy to jest spowodowane końcówką katalizatora czy może tłumik jest już do wymiany? A może jeszcze coś innego. Prosze o opinię. Z góry dziękuję. :D

W zaleznosci od stanu silnika ilość sadzy będzie większa lub mniejsza. Jeśli wyniki diagnostyki VAG są ok, nie przejmuj się tym.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam. Jeszcze kat jest, ale czy nie powinno już być? autko ma przejechane 185 tys. więc nie wiem, może wywyalić bebechy? :galy:

mozna ... choc jezei zadnych innych niedomagan w autku nie zauwazyles to bym olal temat .... ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Szczerze to mam wrażenie jakby coś go muliło, ale wezmę go na VAG-a

słusznie .....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Olej temat moja :a4fan: jak rano odpale taksamo zostawi sadze na ziemi i kolega Murzyn ma racje jak ja pogonisz tak ostro po trasie to na jakis czas bedzie spoko, ale jak czesto odpalasz i gasisz na zimnym silniku to tak bedzie sie dzialo mysle ze to normalne.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

swiru_2005, jak masz 1Z to turbawka nie ma kierownic, tak więc jej temat sobie odpuść, a posłuchaj co koledzy wyżej piszą. Mój traktor 1Z ma tak samo i nie biorę tego do bani. Pozdrówka.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sorki ale jestem jeszcze świeży i nie wiem po czym poznać 1Z lub coś tam innego.

mógłbyś mi to po krótce opisać? Z góry dziękuję :):D

podaj oznaczenie silnia i bedzie wiadomo ... ;)

z opisu wynika ze masz rocznik 1997 90 KM czyli masz AHU .... ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hmm, w opisie tematu było 1Z, nie spojrzałem na rocznik, więc sorry. Może i masz AHU a może i 1Z. Podaj oznaczenie literowe silnika-najszybciej sprawdzisz je w dowodzie rej. w rubryce "nr silnika", to pierwsze literki.

W załączeniu dane silników (z mądrej książki :a4fan: ):

silniki.jpg

Z tego co się orientuję, to wszystkie silniki 90-konne miały turbiny bez nastawnych łopatek. Jeśli się mylę, proszę o poprawkę. :-) Pozdrówka.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...