Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AHU] Przeładowanie, notlauf


Piotrek98igo

Rekomendowane odpowiedzi

czy przeplywka nowka moze pasc po kilku dniach?

Edited by Baskecior: pozwoliłem sobie wydzielić rozmowę o przepływomierzu do nowego tematu.

[ Komentarz dodany przez: pre_pl: 24-01-2007, 19:27 ]

zmieniłem temat, bo okazało się że jest inna przyczyna.

Temat dodany do FAQ

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czy przeplywka nowka moze pasc po kilku dniach?

raczej nowa sprawna nie powinna sie zepsuc

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czy przeplywka nowka moze pasc po kilku dniach?

a skad taki pomysł ze padła ... :?:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ostatnio wymienialem bo auto strasznie mulilo i zalozyli mi nowa 2 dni wszytsko bylo ok i teraz poczulem jakby znowu dostawalo mula

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

uspokoj sie oburzasz sie jak by nie wiem co to bylo :/ !!!!!!!!!

[ Dodano: 17-01-2007, 15:52 ]

ostatnio wymienialem bo auto strasznie mulilo i zalozyli mi nowa 2 dni wszytsko bylo ok i teraz poczulem jakby znowu dostawalo mula

cieko cos stwierdzic .... :okulary2:

zrob pełna diagnoze Vag'iem ,wklej wyniki ... bedzie mozna cos ustalic ....

teraz to bladzimy w chmurach .... ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

bylem na diagnozie wlasnie jak wymieniali przeplywke,wyskoczyl blad przeplywomierza jedynie,aaa i dali mi na chwile ich przeplywomierz bo moj mieli dopiero kupic i jezdzilo sie bardzo dobrze,pod wieczor wsadzili mi moj no i 2 dni ok i dzisiaj zauwazylem ze slabiej idzie ...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

bylem na diagnozie wlasnie jak wymieniali przeplywke,wyskoczyl blad przeplywomierza jedynie,aaa i dali mi na chwile ich przeplywomierz bo moj mieli dopiero kupic i jezdzilo sie bardzo dobrze,pod wieczor wsadzili mi moj no i 2 dni ok i dzisiaj zauwazylem ze slabiej idzie ...

no to wracaj do mechanikow po nowy sprawny przepływomierz ..... :diabelek:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie nie przy mnie przywiozl nowke zapakowana i wsadzal poza tym znaja mnie tam bo zawsze tam jezdze

no to podjedz i zrob kolejna diagnoze .... moze lmm byl fabrycznie uszkozony,a moze wtyczka sie wypieła,moze jakas nieszczelnosc przy puszcze od filtra powietrza (powstała przy montażu nowego lmm)... itp/itd.. podnies maske i poogladaj .... ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A co sądzicie o teście przepływki " na diodę". W ten sposób można też wyeliminować awarie wtyczki i kabli.

to tez jest sposób ..... ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Trzeba kupić w elektronicznym diodę ale NIE LED (koszt 5 groszy szt.), musi dawać spadek napięcia 0,6V. Odłącz wtyczkę i wsadz diodę między 4 a 5 z zachowaniem polaryzacji(plus jest chyba na 5). Masz efekt jakby przepływka pokazywała maxa.

NIE NADAJE SIE DO CODZIENNEGO UŻYTKU.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

może omomierzem jakoś sprawdzić

Należy podłączyć woltomierz, piny są numerowane tak :

pierwszy (1) przy zaokrągleniu na wtyczce, pinów jest pięć.

- pomiędzy 2 pinem i masą : napięcie akumulatora

- pomiędzy pinem 2 i 3 : napięcie akumulatora

- pomiędzy pinem 4 i masą : około 5V

- pomiędzy pinem 4 i 3 : około 5V

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kurcze to chyba niewina przepływki,dzieje sie cos takiego wczoraj odpalam jezdze czekam az silnik sie zagrzeje i pozniej go cisne,na 2 czuje powyzej 3tys ze taka mala zwiecha tak jakby paliwo zostalo odciete na chwile(ale idzie calkiem niezle) na 3 i 4 tez sie tak dzieje ale nie zawsze,po chwilowym postoju na swiatlach po ruszeniu juz jest kompletnym mulem i obroty nie przechodza 3tys!po zatrzymaniu sie i ponownym urochomieniu silnika problem zanika tymczasowo niunka jedzie przez chwile dobrze a pozniej znowu max 3tys obrotow :/ tak jakby tryb awaryjny sie właczył...bylem na vag'u i wyskoczyl blad zaworka N75 ale mechanik wykluczyl go mowiac ze to raczej pompa paliwa :|

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

z tego co piszesz, to auto wpada w tryb awaryjny. Podaj dokładny błąd N75, poza tym najpierw należy wykluczyć ten błąd, żeby podawać wynik uszkodzonej pompy paliwa.

Tu masz jak pomierzyć ten zawór : http://www.a4-klub.pl/forum/viewtopic.php?p=70759#70759

Trochę informacji na ten temat też jest tutaj : http://wiki.ross-tech.com/index.php/01262

I wrzuć na forum cały błąd.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam.

Dołącze się do tematu.

Dzisiał wpiąłem się vagiem o odczytałem podobny błąd 575. W moim silniku nie ma kierownic. Czy to znaczy ze zawór n75 jest do wymiany? Czy można coś stwierdzić bez logów.

[ Komentarz dodany przez: pre_pl: 21-01-2007, 15:28 ]

wydzieliłem z tematu o AFN :

http://www.a4-klub.pl/forum/viewtopic.php?t=5181

AFN i silnik 90PS jaki Ty masz to dwie różne konstrukcje.

Ta AHU jest bardziej zbliżona do Twojego silnika.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kurcze to chyba niewina przepływki,dzieje sie cos takiego wczoraj odpalam jezdze czekam az silnik sie zagrzeje i pozniej go cisne,na 2 czuje powyzej 3tys ze taka mala zwiecha tak jakby paliwo zostalo odciete na chwile(ale idzie calkiem niezle) na 3 i 4 tez sie tak dzieje ale nie zawsze,po chwilowym postoju na swiatlach po ruszeniu juz jest kompletnym mulem i obroty nie przechodza 3tys!po zatrzymaniu sie i ponownym urochomieniu silnika problem zanika tymczasowo niunka jedzie przez chwile dobrze a pozniej znowu max 3tys obrotow :/ tak jakby tryb awaryjny sie właczył...bylem na vag'u i wyskoczyl blad zaworka N75 ale mechanik wykluczyl go mowiac ze to raczej pompa paliwa :|
Witam.

Dołącze się do tematu.

Dzisiał wpiąłem się vagiem o odczytałem podobny błąd 575. W moim silniku nie ma kierownic. Czy to znaczy ze zawór n75 jest do wymiany? Czy można coś stwierdzić bez logów.

[ Komentarz dodany przez: pre_pl: 21-01-2007, 15:28 ]

wydzieliłem z tematu o AFN :

http://www.a4-klub.pl/forum/viewtopic.php?t=5181

AFN i silnik 90PS jaki Ty masz to dwie różne konstrukcje.

Ta AHU jest bardziej zbliżona do Twojego silnika.

panowie na 99% :!: wina waszych notlauf'ów jest zawieszajacy sie zaworek N75 ... jego wymiana powinna przywrócic mocz w Waszych TDI'kach ..... :diabelek:

p.s

AFN i silnik 90PS jaki Ty masz to dwie różne konstrukcje.

Ta AHU jest bardziej zbliżona do Twojego silnika.

konstrukcja jest taka sama ... osprzęt jest inny .... ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

AFN i silnik 90PS jaki Ty masz to dwie różne konstrukcje.

Ta AHU jest bardziej zbliżona do Twojego silnika.

konstrukcja jest taka sama ... osprzęt jest inny .... ;)

:one: lepiej to ująłeś

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...