Skocz do zawartości
IGNOROWANY

1.8T Quattro AVANT RED USA! 320/288 1BV, k03HYB 440cc, FMIC, TIP, DP - Powered by Gregor10


wampir

Rekomendowane odpowiedzi

Oj dało po kieszeni dało...

W zależności jakie wybierzesz to ceny wygłuszeń:

-ori ASO - 262zł

-ori używany idzie kupić od 60zł ale trzeba sprawdzić stan.

-nowy zamiennik na allegro po 129zł

pokrywa akumulatora w ASO - 36zł

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nic szczególnego, przy wjeżdżaniu w nierówność i skręcaniu słychać było pojedynczy głuchy stuk.

Stukał sworzeń lewego przedniego wahacza dolnego. Do wymiany poszła całość.


Idzie zima wiec trzeba trochę zabezpieczyć lakier.
W ruch poszedł poniższy sprzęt:
- Meguiars NXT Generation Car Wash,
-Polerka Dual Action bo nie mam wprawy i nie chce zrobić gorzej niż jest korekty się tym nie da zrobić moim zdaniem ale jakiś step 1 to już szybciej tylko, że nie mam do tego cierpliwości :/,
- Meguiars Ultimate Compound,
- Meguiars SOFT BUFF 2.0 (Cutting pad),
- Meguiars Ultimate Polish,
- Meguiars SOFT BUFF 2.0 (Finishing pad),
- Meguiars NXT Tech Wax 2.0,
- Meguiars Endurance Tire Gel.

20161015_4_zps8ot1qbpe.jpg

20161015_3_zpssggucqkz.jpg

20161015_5_zpsqaix7gb0.jpg

Główny operator sprzętu się załapał. Ma parcie na szkło…

Efekt moim zdaniem taki se chociaż Teściowa powiedziała “Teraz się błyszczy!” więc nie wypada się kłócić z Mamusią. :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na kurz bardzo dobrze , nie osiada po nim jak po innych , brud tez dobrze czyści , zostawia bardzo fajny naturalny wygląd bez żadnego nabłyszczenia itp , ja jestem mega zadowolony z niego , dwa tyg albo i więcej bez kurzu na tapicerce trzyma spokojnie , a to mnie zawsze najbardziej denerwowało ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie przesadzaj Kamil. Ja się nawet nie zbliżam do niektórych co mają szafe pełną kosmetyków do auta :)

Tomek, to jest to co chciałem usłyszeć! Niby kurzu na jasnej tapicerce tak nie widać, ale brud już tak.

Np. wczoraj włożyłem zimowe (też bezowe gumowe dywaniki) ..... były takie ładne ... do momentu aż wsiadłem :/

Nie wiem czy czarne gumowe pasuja do bezowego wnętrza, ale obym tylko takie problemy miał z tym autem jak dobór koloru...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach


Np. wczoraj włożyłem zimowe (też bezowe gumowe dywaniki) ..... były takie ładne ... do momentu aż wsiadłem :/
to ja mam czarne i też na nich widać wszystko , na dywaniki to raczej nie ma rady trzeba by w papciach albo szpitalnych emerytkach wsiadać :decayed:
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

:D :D :D

Stawiam automat, wrzucasz 5zł i dostajesz szpitalne woreczki na buty :D

Jeszcze może się da cos grosza odłożyć z tego :D


5 listopada miałem przyjemność wziąć udział w Silesia Ring Open Track.

http://silesiaring.pl/?page_id=617

Silesia Ring Open Track

Silesia Ring Open Track to cykl imprez zamkniętych, z ograniczoną liczbą uczestników, którzy własnymi samochodami realizują jazdy po torze Silesia Ring.

W imprezie mogą wziąć udział wyłącznie zarejestrowani uczestnicy, spośród których każdy ma możliwość awizowania maksymalnie dziesięciu osób towarzyszących.
ILOŚĆ MIEJSC: 64 – 72
CHARAKTERYSTYKA EVENTU
– obowiązkowa odprawa (zasady bezpieczeństwa, zasady zachowania się na torze)
– test sprawdzający wiedzę na temat zasad poruszania się po torze, zasad bezpieczeństwa
– jazdy instruktażowe przed rozpoczęciem właściwych jazd w sesjach
– jazdy po torze w pięciu sesjach:
/ trzy pierwsze sesje – 20 minut
/ dwie ostatnie sesje – 15 minut
– w przypadku braku opóźnień w realizacji eventu przewidziane są sesje dodatkowe
DODATKOWE INFORMACJE I WYMAGANIA
– obowiązkowa jazda w kaskach (możliwość wypożyczenia na miejscu)
– zakaz wyprzedzania w zakrętach
– możliwość jazdy na oponach bez homologacji drogowej (w tym przypadku wymagana jest klatka bezpieczeństwa)
– grupy w sesji liczące od 16 do 19 samochodów
– pomiar czasu za pomocą transponderów oraz systemu MyLaps
– obiad oraz serwis kawowy dla kierowcy oraz osób towarzyszących
– zabezpieczenie medyczne oraz ppoż
– do udziału w imprezie zostaną dopuszczone jedynie samochody, które generują w warunkach pomiarowych (2/3 maksymalnych obrotów nie mniej niż 3800 obrotów silnika, 0,5m od wylotu wydechu lub pomiar dynamiczny samochodu poruszającego się) hałas nie większy niż 105 db. Pomiar sonometrem może być dokonywany przed rozpoczęciem jazd oraz w ich trakcie (pomiar dynamiczny). Samochody niespełniające powyższego wymogu nie zostaną dopuszczone do jazd.
KOSZTY:
– udział w Silesia Ring Open Track – 500 zł
– udział osoby towarzyszącej – 40 zł
– opłata za dodatkowego kierowcę – 90 zł
– wypożyczenie kasku – 50 zł
– możliwość jazdy bez naklejek sponsora – 500 zł
– pozostałe opłaty – informacje w Regulaminie Silesia Ring Open Track
Dzięki uprzejmości kumpla mogłem uczestniczyć jako osoba towarzysząca :)
Gorąco polecam taką imprezę każdemu fanowi motoryzacji, któremu w żyłach płynie chociaż odrobina benzyny lub ostatecznie oleju napędowego. Powiecie, że bez sensu jechać na taką imprezę ciężkim dupowozem. Jeżeli jednak nie tam to gdzie? Lepiej szaleć w nocy po ulicach? Nie chodzi też o robienie reklamy właścicielowi toru. Patrząc po frekwencji nie jest mu to raczej potrzebne.
W swoim życiu miałem kilka okazji być na torze Rakietowa we Wrocławiu. Jeździłem tam różnymi autami i zawsze to była niesamowita dawka adrenaliny ale też i okazja aby sprawdzić swoje umiejętności i poznać zachowanie auta w ekstremalnych sytuacjach. Po godzinie jazdy po torze miałem serdecznie dość jakichkolwiek szaleństw na ulicy. Jechałem przepisowy do bólu unikając przeciążeń. :)

Kto był chociaż raz na torze ten wie o co chodzi. :)

Jeżeli miałbym porównać te dwa obiekty to ograniczę się tylko do stwierdzenia, że Silesia Ring to tor, a Rakietowa to powiększony autodrom.

Długość, szerokość czy też sama trudność Silesia Ring na takim „rajdowcu” jak ja robi niesamowite wrażenie.

Oprócz toru warto też zwrócić uwagę na sam parking. Ja zwróciłem i to bardzo. Starałem się dyskretnie obserwować udając obojętnego ale jak się widzi Lambo, Ferrari, Porsche, RS 6, RS 3, M4 GTS czy VW GOLFA o mocy +700KM zrobionego do ścigania się na ¼ mili to ciężko się nie ślinić. Czasami żałuje, że nie mam charakteru typowego glona emocjonalnego…

Kilka zdjęć:
20161105_122253_zpsxhtyy1h9.jpg
20161105_122256_zpsymwra7pl.jpg

20161105_133608_zpsysfs5bpt.jpg
20161105_133517_zps9cw7jcpy.jpg

20161105_133746_zpsp2fyyejb.jpg

20161105_133816_zpsimxqjpdm.jpg
20161105_133901_zpssubsoiqh.jpg
Ciekawostka w Ferrari. Opony o nośności 105 … tak dużo jak w autobusie … czy on nie wie, ze 91 też wystarczy?!!! :D :D :D

20161105_130706_zpskf7rglmc.jpg
20161105_130643_zpsv0ec57f8.jpg
20161105_130657_zpsyifguvu4.jpg

20161105_113407_zpsi0gpozae.jpg

20161105_113359_zpsmygcxch6.jpg

20161105_114018_zpsoh2d2zqo.jpg

Jedyne co, to trzeba przemóc wstyd związany z pokazaniem się w nastoletnim aucie, a potem już tylko same przyjemności. :)

Jeżdżąc po torze (jako pasażer) stwierdziłem, że w mojej B6 konieczne jest wprowadzenie kilku drobnych zmian …

Nie ma wyjścia! Trzeba przygotować pakiet „Handling” ale o tym później..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witaj !

Dzięki za relację z toru :D

Wrażenia musiiały być niesamowite :D

Które z testowanych aut zrobiło na Tobie największe wrażenie?

PS. A'propos opon zauważyłeś, że RS3 jako jedyne ma szersze opony z przodu (255) niż z tyłu (235)?

Pewnie żeby możliwie wyeliminować podsterowność...

Pozdrawiam!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tymi autami akurat nie mialem okazji jezdzić...

Odnośnie takiej możliwości to był reklamowany na torze aż do przesady "turbo prezent" :)

Każdy z uczestników dostawał naklejkę na tablice rejestracyjne.

http://turboprezent.pl/sklep-emocje/

Można sobie wykupić lub otrzymać od kogoś możliwość przejechania się bardzo ciekawymi autami po torze jako kierowca lub pasażer.

Co do RS3 to http://www.blogomotive.pl/index.php/2015/07/27/m536-opony-w-audi-rs3/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hej, ładne autko i kolor jak w mojej :)

Dlatego mam pytanie, powiedz mi masz może problem z odchodzącym bezbarwnym lakierem?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolor bardzo fajny szczególnie po nałożeniu ultimate polish, które nadaje efektu mokrego lakieru (Wet look).

Co do lakieru to jak go kupiłem to były robione zaprawki bezbarwnego lakieru. Widać różnicę i pasowałoby oddać auto do detailera żeby to spolerował profesjonalnie, ale ciągle czasu brak...


Ostatni serwis w 2016 r. Wymiana świec z Bosch F5DPOR na NGK PFR7Q.

Różnica? Przybyło 0,3KM i dokładnie 0,67Nm.


Mały pakiet handlingu na tył:

Nowe amory 1BV oraz tylny stabilizator z S4 B6 o grubości 20mm

20161111_1_zpsfgqecgth.jpg

20161111_2_zpspbs4aq4d.jpg

Porównanie zwykłego stabilzatora 1BA o grubości 16mm z 1BD z S4 20mm.

20161111_3_zpsfhhceeyl.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Fajny , niepowtarzalny kolor. :thumbup1:

Zmieniłbym końcówki wydechu i przydymił MOTIPEM kierunki . ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki za miłe słowa, szczególnie, że nie przywiązywałem nigdy większego znaczenia do poprawiania wyglądu.Ma być czyste i zadbane.

Dla mnie auto ma być tip top mechanicznie i dawać frajdę z jazdy.

Większe hamulce, turbo czy opony są ważniejsze niż dokładka do zderzaka.

Plany na 2017 rok to rozrząd, serwis gdyby coś wyskoczyło i myślę, że po wakacjach pójdzie na sprzedaż. Jak wszystko się uda to będzie zmiana na coś większego.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dnia 31.12.2016 o 17:51, wampir napisał:

Dzięki za miłe słowa, szczególnie, że nie przywiązywałem nigdy większego znaczenia do poprawiania wyglądu.Ma być czyste i zadbane.

Dla mnie auto ma być tip top mechanicznie i dawać frajdę z jazdy.

Większe hamulce, turbo czy opony są ważniejsze niż dokładka do zderzaka.

Plany na 2017 rok to rozrząd, serwis gdyby coś wyskoczyło i myślę, że po wakacjach pójdzie na sprzedaż. Jak wszystko się uda to będzie zmiana na coś większego.

coś większego? hmm, audi a6 3.0tfsi?:D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To bardzo ciekawa opcja. 

3.0TFSI w stage2 robi okolice 450KM ... 

To musi dopiero sie odpychać, a nie tak jak moje ....

 

Jedzie jakos to moje rodzinne kombi czy pasuje dalej modzic ?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

23 godziny temu, wampir napisał:

Jedzie jakos to moje rodzinne kombi czy pasuje dalej modzic ?

a co tu dalej modzić jak bezawaryjnie zapier.....  :decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No wlasnie troche nudno jakos ostatnio i nachodza mnie glupie pomysly na zmiane turbo ...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...