Skocz do zawartości
IGNOROWANY

1.8T Quattro AVANT RED USA! 320/288 1BV, k03HYB 440cc, FMIC, TIP, DP - Powered by Gregor10


wampir

Rekomendowane odpowiedzi

a teraz mi jeszcze napisz obok tych czesci ich ceny :D

umieram z ciekawosci ...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a teraz mi jeszcze napisz obok tych czesci ich ceny :D

umieram z ciekawosci ...

Można by drugie B6 kupić :grin:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wkładaj body z S4 tylko bez znaczków, będzie cacy bo te dokładki nie pod kolor troszku zabierają uroku Twojej furze. Kolor auta jest świetny do tego można pomyśleć o lekkiej feldze 18 kompromis między 17a 19 wygoda i osiągi. :naughty: BTW jak wrzucisz body z S4 to może weźmie Cię na jakąś mocną hybrydę i podniesienie mocy jeszcze :P a S4 wcale tak dobrze nie jeździ niestety.. :kwasny:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dokładnie, to ze masz body S4 to tak naprawdę mało kto rozpozna w codziennym życiu (wiadomo co innego klubowicze) jak nie dasz znaczka...;) a wyglada o wiele lepiej niż S-line'owy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

body s4... ile to bedzie kosztowało ? 1500 zderzak przód (minimum) , 800 tył, 1100 listwy, 600 lotka + malowanie elementów.. i po co to wkladac w starego trupa ?:) lepiej kupic nowsze auto ;p

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

body s4... ile to bedzie kosztowało ? 1500 zderzak przód (minimum) , 800 tył, 1100 listwy, 600 lotka + malowanie elementów.. i po co to wkladac w starego trupa ?:) lepiej kupic nowsze auto ;p

Pasja...? Hobby? :) to sie liczy :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zderzak bylby drozszy... nie spotkalem sie z taniej niz 1600 a trzeba doliczyc jeszcze gorny grill.

Tak jak piszecie, trzeba miec wór pieniedzy, a potem robi sie podsumowanie i wychodzi cena A4 B8 :D

Ja już dawno przekroczylem cene zakupu auta :D

Gdybym mial wywalic kase na wyglad to byloby mi szkoda, bo za to mozna juz myslec o stage II :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zawsze jakos wolalem auta które jada lepiej niż wygladaja...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zawsze jakos wolalem auta które jada lepiej niż wygladaja...

Jestem tego samego zdania :thumbup1:. Żadne mody typu felgi zderzaki i inne pierdoły nie dają tyle frajdy co moc :P ale dokładki to chociaż w kolorze było by dobrze ogarnąć.

Edytowane przez arek_cccp
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zawsze jakos wolalem auta które jada lepiej niż wygladaja...

Jestem tego samego zdania :thumbup1:. Żadne mody typu felgi zderzaki i inne pierdoły nie dają tyle frajdy co moc :P ale dokładki to chociaż w kolorze było by dobrze ogarnąć.

ooo tototototot utrafiliście w samo sedno... ;) Arek kiedy stroicie ?;>

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To pasuje się wylogować z forum i zalogowac ponownie dopiero jak będą dokładk ...


A4b6rear288mm_zps720tove1.jpg

Jest i tył 288mm.

Były spore opoznienia, skonczyło sie ponownym piaskowaniem i poskladaniem na nowych uszczelkach i tłoczkach zeby był spokój na lata.

Odpowietrzenie to jakas masakra. Przynajmniej dla mnie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To pasuje się wylogować z forum i zalogowac ponownie dopiero jak będą dokładk ...

A4b6rear288mm_zps720tove1.jpg

Jest i tył 288mm.

Były spore opoznienia, skonczyło sie ponownym piaskowaniem i poskladaniem na nowych uszczelkach i tłoczkach zeby był spokój na lata.

Odpowietrzenie to jakas masakra. Przynajmniej dla mnie.

Amen..A ja jeszcze pompę ABSu ruszyłem.. Matrix odchodził w garażu :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po zmianie na 320 z przodu bylo inaczej czuc na pedale. Teraz po zmianie tyłu tez jest inaczej.

Kazdy kto zmienial 320/288 z ktorym rozmawialem po czasie jeszcze raz odpowietrzal i ja tez to planuje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ciężko po prostu zrobic to na raz zakładając suche zaciski. Ja tył odpowietrzałem dla pewności chyba trzy razy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dev ma fajny patent ale to pewnie na forum juz n razy bylo opisywane :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wiem, wiem, czytałem, ja to robiłem tradycyjnie na przykręconym zacisku. Dlatego 3x to robiłem ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak trzeba robić bo inaczej potencjał 320/288 sie marnuje.

Jechalem kiedys taka B6 z 320/288 już po dotarciu ale chyba nieodowietrzone i powiedziałbym, że nie czuje różnicy a nawet było słabiej niż na moich poprzednich 312/255. Porównywałem tylko hamowanie z ok 100km/h. Może powyżej byłoby lepiej ale jeżeli tarcze sa wieksze to też ramie z jakim działa siła jest wieksza i powinno być to czuć od razu.

Po odpowietrzeniu u siebie czuje, że jest lepiej. Teraz trzeba docierać spokojnie heble.

Zrobiło się ciepło więc trzeba było umyć auto... ten kolor na prawdę da się lubić :)

zima_2016_zpsjczlchnh.jpg


Zdjecie zrobione kalkulatorem w pospiechu :D


Już chyba wiem gdzie popełniłem błąd.

Kilka stron temu pisałem:

Shock absorption/suspension, chassis 1BA Standard suspension/shock absorption
Weight category front axle 0JK Weight category front axle weight range 10
Weight category rear axle 0YN Weight range 13

Sprężyny z przodu są: 8E0 411 105 BH a powinno być dla 1BE/1BV o jedną kategorie wagową mniej czyli
8E0 411 105 CH niebieski biały zielony zielony

sprężyny z tyłu są 8E0 511 115 DB a powinny być dla 1BE/1BV o jedną kategorie wagową mniej czyli
8E0 511 115 DN(FN) niebieski zielony zielony


Dzisiaj kurier przywiózł mi przód czyli sprezyny koloru niebieski, biały, zielony, zielony oraz amortyzatory o numerze 8E0413031BT czyli 1BV

wg tej strony Gas-filled shock absorber. Suspension shock absorber made by Audi. #8E0413031CN

Tutaj jest rozpiska wagowa: http://a4-klub.pl/index.php?/topic/98994-all-b6b7-obnizenie-zawieszenia-sprezynami-jak-dobierac-zakres-mas-osi/

0JH - klasa wagowa 8
- przy 1BA 854-885 kg
- przy 1BE 900-940 kg
0JJ - klasa wagowa 9
- przy 1BA 886-918 kg
- przy 1BE 941-982 kg
0JK - klasa wagowa 10
- przy 1BA 919-952 kg
- przy 1BE 983- kg

Dla OJK - klasa wagowa 10 przy 1BA to 919-952 kg natomiast taka waga bardziej odpowiada kategorii 8 1BE gdzie jest 900-940 kg.

Ja niestety zamontowałem kategorie 9 i dlatego auto tak mało poszło w dół z przodu.

http://www.a4-klub.pl/SiA.pdf

kategorieb6przod_zpsunobb6oj.png

Ja wstawiłem sprężyny o kolorze niebieski biały zielony zielony a powinny być niebieski biały zielony :)

Zaczynam szukać nowych sprężyn...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...