PabloD-vine 1 Opublikowano 4 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2014 Cześć koledzy powiedzcie mi jakie rozwiązanie zastosowaliście w waszych autach?? Demontaż (zastąpienie flanszą, zaślepienie a może regularne czyszczenie?? Jakie są wasze odczucia po wykonanych operacjach?? co sądzicie o każdym z wymienionych sposobów. Czy któryś naraża silnik na uszkodzenia?? zastanawiam się nad zastosowaniem czegoś u siebie i zanim się za to zabiorę chętnie posłuchał bym waszych opinii Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Onkel 9 Opublikowano 4 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2014 Chodzi Ci i EGR? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PabloD-vine 1 Opublikowano 4 Listopada 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2014 poki co jestem przed rozebraniem. jak pisałem w innym temacie auto jest lekko przymulone. Turbina niby ok, pompki ok, komputer nic nie pokazuje zadnych błedów niby. zostało mi rozgrzebanie EGR i sprawdzenie ile syfu się zebrało:) jeśli nic moze wstawie flanszę na chwile i sprawdze jak na niej będzie działalo jesli sie poprawi to zostanie opcja zostawic flansze czy zaślepić i czy to bezpieczne?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tracer1 0 Opublikowano 4 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2014 Jesli go zdemontujesz to zdemontujesz także klapę gaszącą = twarde gaszenie silnika. Najlepsze wyjście zaślepienie, silnik na pewno będzie lepiej oddychał Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PabloD-vine 1 Opublikowano 5 Listopada 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2014 dzieki za cenne info a podpowiedz jeszcze czy po zaślepieniu silnik powinien dostać troche wiecej mocy?? mowie tu oczywiscie o mocy odczuwalnej a nie w liczbach:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
misiek95 59 Opublikowano 5 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2014 Nie odczujesz różnicy w mocy, jeżeli masz sprawny egr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomekk30 0 Opublikowano 6 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2014 Ja go wyłączyłem elektronicznie. Jest cały czas w pozycji zamkniętej. Narazie nic się nie dzieje auto pracuje ok.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomek WRA 0 Opublikowano 6 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2014 jesli chodzi o egr w silniku AWX to tylko zaslepic, oczywiscie nie obejdzie sie bez czyszczenia(wypalania)syfu w kolektorze. osobiscie po zaslepieniu swojego AWX i kulku znajomych z okoicy, odczuwalna jesl lzejsza praca i lepsza dynamika w przyspieszaniu, no i oczywiscie turbodziura praktycznie przestaje istniec, auto zbiera sie z samego dolu, nie trzeba czekac tak dlugo na turbine. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PabloD-vine 1 Opublikowano 6 Listopada 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2014 ok dzieki:)jeszcze tylko instruktarz na necie jak to zrobic bo czesci na necie pelno i do dziela;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się