gandalf22 0 Opublikowano 4 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2014 Witam, piszę odnośnie samodzielnej regeneracji skrzyni biegów w audi a4b5. Chodzi mi o jakieś wskazówki jak ja rozebrać żeby biegi się nie przestawiły bądź rozleciały gdyż potrzebuję sprawdzić synchronizatory z 2-3 bieg i na z 3 na 4, bo powoli słychać lekkie zgrzytanie podczas wbijania biegów na zimnym jak i również na ciepłym. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ayew 1 Opublikowano 4 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2014 Chyba już było coś podobnego na forum ale nie wiem czy do automatu. Sprawdzałeś ile masz oleju w skrzyni? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1475 Opublikowano 4 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2014 Koszt naprawy przekroczy zakup drugiej. odpusc sobie no chyba ze masz worek pieniedzy i lubisz sie bawic Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gandalf22 0 Opublikowano 4 Listopada 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2014 olej jest w normie, dodam ze zaczęło się to dopiero z 2 tygodnie temu. worka pieniędzy nie mam, ale zregenerować skrzynie mógłbym sobie zrobić tylko właśnie części będą drogie, więc wnioskując lepiej się opłaca kupić drugą, ale czy to będzie opłacalne bo nie wiadomo co się kupi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hezen 23 Opublikowano 7 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2014 Chyba już było coś podobnego na forum ale nie wiem czy do automatu. Sprawdzałeś ile masz oleju w skrzyni?Tak, poradnik naprawy/regeneracji jest na forum ale dotyczacy automatycznej 4-ro biegowej skrzyni.Wysłane z mojego GT-I9100 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Andrzej777 0 Opublikowano 20 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2014 Kup inna.Szkoda czasu i pieniedzy na remont starej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jacandrzej 0 Opublikowano 13 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 13 Października 2016 Kup inna.Szkoda czasu i pieniedzy na remont starej Witam Jestem w trakcie rozbierania skrzyni biegów CTF od mojego auta. Wałek sprzęgłowy (wejściowy) ma luz promieniowy ok. 0,1mm w związku z tym chciałbym sprawdzić na nim łożyska i je wymienić. Miałbym kilka pytań odnośnie rozbierania skrzyni i jej naprawy: - Jak wyjąć wałek sprzęgłowy (wejściowy)? Po rozdzieleniu obudowy w jej tylnej części została luźna sprężyna! Gdzie powinna być umiejscowiona ta sprężyna? Fajnie by było jak by ktoś mógł podać numery katalogowe : - łożyska kulkowego na wałku wejściowym od strony sprzęgła - uszczelniacza na wałku wejściowym od strony sprzęgła, - łożysk wałkowych na wałku wejściowym,- Jak wyjmę wałek sprzęgłowy to będę mógł oczywiście pomierzyć łożyska i uszczelniacze, ale być może będę musiał je zamawiać po numerach katalogowych. Na co uszczelniać obudowę skrzyni? Oryginalnie była posklejana bardzo delikatnie białym preparatem. W załączeniu kilka zdjęć, pozdrawiam http://www.directupload.net/file/d/4507/l7xpkbsf_jpg.htm http://www.directupload.net/file/d/4507/cawjn8da_jpg.htm http://www.directupload.net/file/d/4507/ajj5k2kg_jpg.htm Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się