Jump to content

jacandrzej

Pasjonat
  • Content Count

    24
  • Joined

  • Last visited

Seller statistics

  • 0
  • 0
  • 0

Community Reputation

0

About jacandrzej

Informacje

  • First name
    Jacek
  • Location
    Prabuty, pomorskie

Car

  • Car model
    A4 B5
  • Car body
    Sedan
  • Year of production
    1996
  • Engine
    1.8 T
  • Drive
    quattro
  • Gearbox
    Manual
  • Fuel
    PB+LPG

Recent Profile Visitors

229 profile views
  1. Witam wszystkich Posiadam auto z silnikiem AEB komputer najstarszy na 5 kostkach. Chciałbym wymienić sondę lambda, u mnie wcześniej siedziała 0258006014. Czy można kupić gdzieś sprawdzony zamiennik lub oryginał? Pozdrawiam
  2. Dev dziękuję za informację. Być może ktoś zmienił u mnie tarczę z 288 na 280. Luz promieniowy między tarczą a zaciskiem jest w tej chwili ok. 6mm. Pozdrawiam
  3. Witam Wszystkich W moim A4b5 Q z 1996 r. z przodu mam tarcze 280mm a zaciski ATE. Czy aby przejść na tarcze 312 wystarczy wymienić tylko jarzma na 451 i mogą zostać dotychczasowe zaciski? Pozdrawiam
  4. Witam Posiadam interface Viakken KKL (ten czarny) Komuter Win 8 VAG 3.11.2 Sterownik zainstalowany bez błędu. Niestety nie mogę poąłczyć się z moją A4 z 1996r. Natomiast z Fabią 2003r łaczy sie bez problemu. Z fabia łczeę się przez VAG COM jak i VCDS Jak włożę interface do gniazda to świeci się żółta dioda, Jest napięcie między 4 i 16 stykiem. Co może być przyczyną Port status OK. Interface not found? Pozmieniałem jeszcze czasy odczytu i zapisu na 100 i 200 bo wynosiły 0. Ale w dalszym ciągu bez połaczenia. Port status OK. Interface not found! Pomiędzy masą o linia k w gnieździe diagnostycznym nie ma u mnie napięcia. Podobno możliwe jest brak przejścia w lini K przy OMMOBOXie
  5. Witam jestem posiadaczem Audi z silnikiem 1,8t AEB 150KM. Silnik ładnie zbiera się od 3 tyś w górę natomiast poniżej brakuje mi elastyczności silnika.Chciałbym zmodyfikować swój silnik pod katem polepszenia dołu charakterystyki niezwieszając mocy maksymalnej. Na pewno rozwiązaniem byłoby zastosowanie kompresora, ale podejrzewam że nie tylko. Modyfikacje byłyby potrzebne aby silnik bardziej przyjaźnie i radośnie pracował w użytecznym zakresie obrotów? Pozdrawiam
  6. Witam Jestem w trakcie rozbierania skrzyni biegów CTF od mojego auta. Wałek sprzęgłowy (wejściowy) ma luz promieniowy ok. 0,1mm w związku z tym chciałbym sprawdzić na nim łożyska i je wymienić. Miałbym kilka pytań odnośnie rozbierania skrzyni i jej naprawy: - Jak wyjąć wałek sprzęgłowy (wejściowy)? Po rozdzieleniu obudowy w jej tylnej części została luźna sprężyna! Gdzie powinna być umiejscowiona ta sprężyna? Fajnie by było jak by ktoś mógł podać numery katalogowe : - łożyska kulkowego na wałku wejściowym od strony sprzęgła - uszczelniacza na wałku wejściowym od strony sprzęgła, - łożysk wałkowych na wałku wejściowym,- Jak wyjmę wałek sprzęgłowy to będę mógł oczywiście pomierzyć łożyska i uszczelniacze, ale być może będę musiał je zamawiać po numerach katalogowych. Na co uszczelniać obudowę skrzyni? Oryginalnie była posklejana bardzo delikatnie białym preparatem. W załączeniu kilka zdjęć, pozdrawiam http://www.directupload.net/file/d/4507/l7xpkbsf_jpg.htm http://www.directupload.net/file/d/4507/cawjn8da_jpg.htm http://www.directupload.net/file/d/4507/ajj5k2kg_jpg.htm
  7. Możliwe że kupię NGK, ale zastanawia mnie jak ten BOSCH sprawdza się w praktyce na naszych 1,8T! Niby też jest platynowy! pozdrawiam
  8. Witam Czy ktoś mógłby się wypowiedzieć na temat świec BOSCH FRKPP33+, nr kat. 0 242 236 564. Są to świece platynowe a cena na popularnym portalu aukcyjnym kusząca - 25zł/1szt. Tylko nie wiem jak się sprawdzają w praktyce na benzynie i lpg! pozdrawiam
  9. Masz instalacje bez czujnika. Sam jakiś czas temu pytałem tu na forum o ten kabelek. Miejsce na czujnik jest zaślepione. Czyli wygląda na to że nie mam co się przejmować niepodłączonym kabelkiem. Dzięki za pomoc pozdrawiam
  10. Przemo 2.4 Nie posiadam wskaźnika temperatury oleju w desce rozdzielczej. W podstawce pod chłodniczką oleju jest tylko jeden czujnik na klucz 22. pozdrawiam
  11. To pewnie piorunochron, montowany w nie wszystkich modelach. Pozdrawiam jak jest sens takich postów? robienie z autora głupka to jest pewnie mechaniczny temopmat Witam Mam podobny problem dotyczy silnika 1,8t AEB. Przy filtrze oleju mam jeden niepodpięty pod nic konektor i nie wiem gdzie jest jego miejsce! Kolor przewodu biało niebieski. W załączeniu link do zdjęcia: http://www.directupload.net/file/d/4495/2sapf886_jpg.htm Bardzo proszę o pomoc i pozdrawiam
  12. Soulmaster3m Dziękuję za manuala. Swoje auto kupiłem bez radia z pociętą instalacją-bez kostek mini iso. Chyba na początek podłącze chinche bezpośrednio na niezakończone przewody. Dzisiaj przyjechał mój Blaupunkt Manchester. Podłączyłem je, ale działają tylko przednie głośniki Niestety w moim aucie wtyczki MINI ISO były już ucięte. Czy możecie potwierdzić lub zaprzeczyć jakie sygnały idą w kostce C1 w poszczególnych przewodach: niebieski- lewy tylny głośnik, brązowo-czerwony- masa brązowo- czerwony- masa, niebiesko- czerwony- prawy tylny głośnik, biały uruchamianie wzmacniacza. Podłączyłem biały C6 do wysuwania anteny A5-sprawdziłem multimetrem - jest tam napięcie akumulatora względem masy. Resztę opisanych ww. przewodów podłączyłem pod cinche radia- niestety głucho z tyłu! Dzisiaj podłączyłem pod wyjście chinchowe z radia aktywne głośniki od komputera. Głośniki komputerowe graja więc wyjścia z radia są aktywne. Sprawdziłem przejścia przewodów z kostki C1 na wzmacniacz- wszystkie przewody z kostki C1 sprawne, Ale do kostki wzmacniacza Nokii dochodzi 8 przewodów- ! Nadal z tyłu głucho! Po nieudanych próbach uruchomienia tylnego wzmacniacza Nokii zdecydowałem się głośniki podłączyć bezpośrednio. Niestety na płytce wzmacniacza nie znalazłem żadnego przekaźnika który podobno często pada. Wzmacniacz Noki miał 2x20Wat - a radio 4x50W- więc raczej nie ma sensu podłączać wzmacniacza. Radio gra -aż miło na wszystkie 8 głośników pozdrawiam
  13. Są dwa chinche-może wyjdzie nawet tanio! http://www.sferis.pl/pictures/72/H9/368913-281886-product_original-radioodtwarzacz-samoch-blaupunkt-manchester-110.jpg
  14. Czy metoda kol. Kwaśniewskiego polega w skrócie na podłączeniu pod chinche radia sygnałów aktywnych głośników, a zasilanie aktywnych głośników (wolny czerwony kabelek w przejściówce połączyć z zasilaniem anteny z radia)? Niestety linki do tej metody które były zamieszczone na początku tematu wygasły. W załączeniu link do przejściówki: http://allegro.pl/adapter-audi-vw-skoda-mini-iso-2x-rca-bose-nokia-i5379520592.html pozdrawiam
  15. Dzięki bardzo za pomoc. Ten mój system się tylko tak nazywa 8 aktywnych głośników, ale to nie jest bose. Tam są tylko aktywne z tyłu Nokii. Kupiłem te radyjko Blaupunkt Menchester 110- głównie dla tego że można w nim schować pod panelem kartę SD. Czy kupić standardowy adapter http://carhifi24.pl/katalog/0_search/1772_phonocar_adapter_audi_goniki___ty.html ? Czy lepiej kupić adapter na cinche http://allegro.pl/adapter-audi-vw-skoda-mini-iso-2x-rca-bose-nokia-i5379520592.html-wg kol. Kwaśniewskiego? Nie wiem jak wygląda drugi adapter potrzebny wg. Kwaśniewskiego ponieważ linki z 1 strony wygasły! Czy ktoś mógłby podać linki adapterów do metody Kwaśniewskiego? pozdrawiam
×
×
  • Create New...