mcgawroni 0 Opublikowano 11 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2014 (edytowane) Witam, znalazłem wiele o wycieraczkach, ale nie znalazłem mojego przypadku - zakładam, że to drobny problem, mianowicie: Wycieraczki działają normalnie - sworznie mechanizmu są nasmarowane i uszczelnione. Włączając 1 tryb pracy (manetka raz w górę) działają normalnie, niezależnie od ustawionego czasu przerw, aż przychodzi moment, w którym przestają działać (będąc w pozycji spoczynku). Wtedy przełączania pomiędzy różnymi trybami pracy (manetka w górę, w dół) nie pomaga - nie reagują. Spryskiwacz działa, ale wycieraczki nie ruszają... Zaczynają działać dopiero po pewnym czasie - jak im się zachce - aż do kolejnego momentu zacięcia. Co ciekawe - jeżeli włączę tryb 2 - ciąga powolna praca, to się nie zacinają. Zauważyłem również brak odzewu ze strony przekaźnika 377 gdy mają fazę na niepracowanie. W jaki sposób mogę sprawdzić poprawność działania przekaźnika 377 - najlepiej w warunkach domowych, bo auto stoi na parkingu osiedlowym, a przekaźnik już wytargałem. Raczej można wykluczyć nieprawidłowe działanie silniczka, bo kręci bez zarzutu. Może to kwestia manetki? Sterownika czasowego? Koledzy, pomoże ktoś? Może jest ktoś z Krakowa lub okolic, żeby podmienić przekaźnik? Edytowane 10 Listopada 2014 przez mcgawroni Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jacek70 102 Opublikowano 11 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2014 Problem może być w pająku lub w samym silniku wycieraczek. Przeczyść tarczę ze stykami w silniku wycieraczek.Możliwe że to pomoże. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mcgawroni 0 Opublikowano 11 Listopada 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2014 W przypadku wady silnika, było by słychać przekaźnik a wycieraczki by nie działały - tu jednak nie słychać charakterystycznego cykania. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jacek70 102 Opublikowano 11 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2014 Nie zawsze .Jak tarcze stykowe są zabrudzone to poprzez słaby styk może się tak dziać. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mcgawroni 0 Opublikowano 13 Listopada 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2014 Wolałbym zacząć od sprawdzenia przekaźnika - wyciągnięcie silnika jest trochę kłopotliwe... Tylko nie wiem jak:/ No cóż - silniczek jest w porządku. Szczotki w stanie dobrym. Usterka nie ustała... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jacek70 102 Opublikowano 13 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2014 A oprócz szczotek tarczę ze stykami sprawdziłeś? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zomolek 0 Opublikowano 26 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 26 Grudnia 2014 W przypadku wady silnika, było by słychać przekaźnik a wycieraczki by nie działały - tu jednak nie słychać charakterystycznego cykania. i co ustaliłeś z wycieraczkami bo ja mam podobny problem moje po uruchomieniu zimnego silnika jak włączam wycieraczki to zatrzymują się w różnych pozycjach i jak sie wszystko rozgdzeje to jest w miare ok tyle że czasówka dziwnie pracuje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się