gorzowiak 0 Opublikowano 10 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2014 Witam, Przeglądałem forum z podobnymi problemami ale mimo wszystko nie znalazłem odpowiedzi... Ale od początku.... Kupiłem Audi A4 B5 1.6 AHL przebieg 280000, stan techniczny samochodu niby dobry ale... poprzednik nie wymieniał chyba w nim nic nawet filtry były niewymienione. Świece i kable oraz rozrząd również nie.. Auto strasznie muliło. Wymieniłem filtry wszystkie włącznie z olejem oraz rozrząd. Autko po wymianach chodziło jak należy, tylko obroty falowały ale po wyczyszczeniu przepustnicy i adaptacji metodą rozłączenia aku wszystko wróciło do normy. Po dwóch dniach wymieniłem świece (bez kabli ponieważ ciężko się tam dostać) od tego momentu odczułem problemy z odpalaniem samochodu ale jak odpalił to już jechał bez problemu (świece NGK). Ale po kolejnych dwóch dniach auto zaczęło mieć problem z pompą paliwa tak jakby ciężko pracowała a po kolejnych 2-3dniach auto zaczęło mi gasnąć podczas jazdy i przy próbie ponownego odpalenia już nie chodziła pompa paliwa. Kolejnego dnia wszystko wróciło do normy i pompa zaczęła pracować, auto odpala i jedzie parę kilometrów i później znów gaśnie i pompa nie działa... Czy ktoś mi może podpowiedzieć co się dzieje ?? Acha komputer nie pokazuje żadnych błędów.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
daniel12896 0 Opublikowano 10 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2014 a ciśnienie jakie podaje pompa? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gorzowiak 0 Opublikowano 10 Listopada 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2014 a ciśnienie jakie podaje pompa? Niestety nie wiem jakie ciśnienie jest, dopiero w środę sprawdzę. Ale mam wrażenie, że to jednak świece ngk są powodem całego zamieszania. Jutro to sprawdzę... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sidney 3 Opublikowano 10 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2014 (edytowane) NGK to właściwie dedykowane świece do AHL-a a konkretnie BKUR6ET-10. Też na nich śmigam i nigdy nie miałem problemu. Skoro poprzedni właściciel tak oszczędzał na wszystkim to może jeździł do ostatniej kropelki w baku co mogło się źle przysłużyć pompie z kolei. Edytowane 10 Listopada 2014 przez Sidney Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bediks 2 Opublikowano 11 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2014 W razie co mam sprawna pompę jakbyś ja zdiagnozował jako uszkodzona Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gorzowiak 0 Opublikowano 13 Listopada 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2014 No i już wszystko jasne. Pompa paliwa uszkodzona... Szkoda, że w nawale pracy nie odczytałem wiadomości to chętnie bym tą pompę kupił, a tak kosztowała mnie zabawa 350zł. Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Labiel 10 Opublikowano 18 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2014 A filtr paliwa wymieniany? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się