skulcz 1 Opublikowano 30 Grudnia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2014 Tom A4 . Tak dokladnie jest. Przyciski się podświetlają ,a radio juz nie działa. Tez myślałem o tym żeby podmienić plus który ginie dopiero po wyciągnięciu kluczyka ze stacyjki. Mialem nadzieje ze można to zrobić kodowaniem. Pz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tom A4 45 Opublikowano 30 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2014 Magistrala Can jest prawidłowo podpięta świadczy o tym działające podświetlenie. Musisz zrobić to tak jak powinno, za wyłączenie radia po wyjęciu kluczyka odpowiada can. Problemu szukaj w podpięciu radia nie w kodowaniu i magistrali can. Wymontuj radio i na 99% zobaczysz tam nie oryginalne połączenia. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skulcz 1 Opublikowano 31 Grudnia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Grudnia 2014 Mysle ze wszystko jest oryginał tylko wersje USA maja taki bajer Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tom A4 45 Opublikowano 31 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 31 Grudnia 2014 żadna wersja nie ma takiego( bajeru ) musi wszystko działać dłubał tam ktoś i tyle może było inne radio a do sprzedaży władowali ori. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skulcz 1 Opublikowano 31 Grudnia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Grudnia 2014 żadna wersja nie ma takiego( bajeru ) musi wszystko działać dłubał tam ktoś i tyle może było inne radio a do sprzedaży władowali ori.Kolego może cię zdziwię ale mialem b6 uda i miała ten sam bajer. Byla oryginalna w 100%. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tom A4 45 Opublikowano 31 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 31 Grudnia 2014 (edytowane) zastanów się i nie gadaj bzdur Edytowane 31 Grudnia 2014 przez Tom A4 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skulcz 1 Opublikowano 31 Grudnia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Grudnia 2014 Nad czym mam się zastanowic Oba auta byly z USA Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tom A4 45 Opublikowano 31 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 31 Grudnia 2014 (edytowane) skoro twierdzisz że oba tak miały to po co pytasz jak to zniwelować, zakodować. Byłem przed momentem u znajomego który naprawia usy i nie ma czegoś takiego jak twój bajer. Może masz auta od jednego importera i on składa z 3 rozbitków jednego usa i później takie cyrki są Edytowane 31 Grudnia 2014 przez Tom A4 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bin85 25 Opublikowano 31 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 31 Grudnia 2014 Sprawdź po prostu czy ktoś grzebał przy instalacji radia, w ELSIE na schematach zasilania radia niema wzmianki o wersji USA czy Europa, dla potwierdzenia że radio jest w wersji USA i nie było grzebane powinno mieć nieparzyste wartości częstotliwości po przecinku czyli np 90,3; 90,5 itd Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tom A4 45 Opublikowano 31 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 31 Grudnia 2014 widziałem nie jedno w autach z za oceanu i uwierz mi ciężko byś się zdziwił jakie niektóre to ulepy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skulcz 1 Opublikowano 31 Grudnia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Grudnia 2014 Dokladnie nie ma parzystych częstotliwości. Radio jest na pewno w wersji Usa bo tez jest klwaisz od radia sat. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tom A4 45 Opublikowano 31 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 31 Grudnia 2014 auto masz przystosowane do przepisów w pl ? tzn lampy przód, kierunki tył może coś było dłubane w instalacji i jest spierdzielone Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skulcz 1 Opublikowano 31 Grudnia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Grudnia 2014 Tom ja tez widziałem nie jedne cuda i nie koniecznie z USA. Mnie jedynie zastanowila zbierznosc sytuacji. B6 i B7 miały to samo. W b6 sobie dalej spokój z tym tematem steraz chcę to zrobić.pz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tom A4 45 Opublikowano 31 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 31 Grudnia 2014 napisałem ci zerknij do radia widzisz że nie ma różnic w instalacjach us a eu musi być coś nadłubane. Zauważ że tylko ty masz taki problem ,a nie jeden użytkownik forum ma auto z usa ,a temat tylko jeden i tylko ty masz problem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skulcz 1 Opublikowano 7 Grudnia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2015 Ok dzieki za podpowiedzi. POzdrawiam i Wszystkiego Dobrego w Nowym Roku Wyciagalem radio i instalacja ori. Nie widac sladu żeby cos bylo dłubane. Pz Problem rozwiązany. Trzeba zmienić radio na Europę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skiline11 0 Opublikowano 12 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2016 (edytowane) Witajcie. U mnie też występuje problem z radiem. Fabrycznie było u mnie prawdopodobnie rns-e, ale zostało zamienione na bns 5.0, przez co instalacja była podobno lekko modyfikowana. Radio nie włącza się ani nie wyłącza po przekręceniu kluczykiem. Trzeba je samemu włączać/wyłączać przyciskiem. Poza tym wyłącza się w trakcie jazdy mniej więcej co 30 min ( i trzeba je samemu włączać ). Po przeczytaniu wielu postów wynika że może być problem z komunikacją po kablu can. Co mogę z tym zrobić? Jak sprawdzić czy can działa poprawnie? Z tego co wiem odpowiada on także za starowanie radiem z kierownicy, a to akurat działa. Edytowane 12 Lutego 2016 przez skiline11 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
januszm41 0 Opublikowano 14 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2016 masz nie podlaczony can co radia. https://data.motor-talk.de/data/galleries/0/114/8119/50293555/steckerbelegung-rns-e-zu-5-0-6220671820383859670.jpg przy zmianie z rns-e na bns 5.0 tak trzeba pozmieniac kabelki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skiline11 0 Opublikowano 15 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2016 (edytowane) masz nie podlaczony can co radia. https://data.motor-talk.de/data/galleries/0/114/8119/50293555/steckerbelegung-rns-e-zu-5-0-6220671820383859670.jpg przy zmianie z rns-e na bns 5.0 tak trzeba pozmieniac kabelki. Dzięki za schemacik. Zastanawia mnie tylko to że na tym schemacie nie ma nic o polu D, gdzie w pole 9 jest wpięte CanHigh, a w pole 10 CanLow, i to prawdopodobnie z tymi kablami jest problem. Wcześniej zrobiłem sobie zdjęcie tego fragmentu, i wygląda na to, że prawidłowe kable są tam powpinane. Spróbuję jeszcze dzisiaj zamienić te kabelki co są na tym schemacie, który wysłałeś i zobaczę czy chodzi, ale z tego co widzę to są to kable od mikrofonu telefonu ( C1 i C7) ( nie do końca wiem do czego jest ten B5 (Diagnoza L) ), a z tego co widzę to mikrofon, działa bo udało mi się trochę poszprechać po niemiecku z radiem :-). Takie kable mam wpięte w sektor D na kostce jak na tym zdjęciu : http://www.fotosik.pl/zdjecie/pelne/73c42f0fca7d5d1f Edytowane 15 Lutego 2016 przez skiline11 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się