Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Zapowietrzony uklad paliwowy


bartosz_speedy69

Rekomendowane odpowiedzi

Witam Panowie. Mam problem z zapowietrzonym ukladem paliwowym. Wczoraj wracalem do domu, minalem jeden cpn i stwierdzilem, ze pojade na kolejny, niestety ten byl zamkniety i postanowilem dojechac do domu, wydawalo mi sie ze dam rade dojechac i wrocic nastepnego dnia zatankowac, niestey samochod zgasl... Zatankowalem go 5 litrami swiezego paliwa, sadzilem ze uda mi sie go uruchomic... Bylem swiadomy ze to troche potrwa, ale nie az tyle. Krecilem go dosc dlugi czas, a samochod nawet nie lapie, zero oznak zycia, akumulator ladowalem juz prostownikiem bo sie poddal, ale stwierdzilem ze nie bede go meczyl tylko zapytam o rade... Jeden ze znajomych stwierdzil ze pomoze poluzowanie przewodu od wtryskiwacza, zrobilem tak, lecz jak sie okazalo po poluzowaniu przewodu paliwo delikatnie sie z niego saczy, co to znaczy? Wydawac by sie moglo ze uklad nie do konca jest zapowietrzony. Kolejna osoba posiadajaca 1.9 podpowiedziala mi, ze auto powinno odpalic samo, bez demontazu czego kolwiek... Pomoze ktos? Nie wiem juz za co sie zabrac. :(

  • Pomoc techniczna 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zalej go porządnie paliwem a nie 5 litrami. Nalej paliwa do filtra paliwa, zdejmij rure z dolotu daj mu plaka i musi odpalić.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak jak pisze kolega wyżej, nalej normalną ilośc paliwa. Wtrysków nie luzuj bo to nie silnik perkinsa którego odpowietrzało sie we dwóch przez godzine. Zalej filtr paliwa, poskręcaj wszystko, odłacz sobie dolot na złączce kolo bagnetu, poproś kogoś żeby kręcił silnikiem a ty przez ok 20 sekund psikaj w dolot plakiem, usłyszysz jak załapie na paliwie. Odrazu cie uprzedzę żebyś nie używał samostartu itp bo tak jak juz pisałem to nie perkin. Gdy silnik złapie na plaku głośno zagrzechocze ale nic mu sie nie stanie :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak jak koledzy napisali jedyna dobra metoda. Jakies może 2 miesiace temu kumpel w Bora 1.9AHF też myślał ,że da rade na rezerwie ale ni pykło he he. Zalać filtr paliwa do pełna jakis plak czy coś palnego napskać w dolot i jazda. Bora odpaliła za 3cim razem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak ktos nie ma plaka tak jak mi sie skiedys zdazylo gdy braklo wachy to kilkukrotne napelnienie filtra paliwa i poluzowanie przewodow przy wtryskach i klekotek musi w koncu zalapac.

Wysłane z mojego GT-I9100

Edytowane przez Hezen
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...