Skocz do zawartości
IGNOROWANY

A4 B7 ASB Quattro s-line/gwint/19,9,5J/Power by Lab Performance 280KM/580NM


tomekhxc

Rekomendowane odpowiedzi

Spokojnie ,  na pewno bym nie kupował nie pytając wcześniej o zdanie [emoji6]

Szkoda że nie wybrałeś innego wzoru
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

docelowo wzór miał być troche inny , prawda jest taka że dostałem dobry prajs na ten model i musialem sie szybko zdecydowac , kto wie może też sezon pojezdze i cos innego wpadnie w oko 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

szczerze to nawet nie znam, miały być oczojebne tyle wiem

kilka szotów z wyprostowanymi kołami :wink:
wfj6xi8l.jpg
lbcce7pb.jpg
ib7c5557.jpg
aqlkkybw.jpg
c3fps673.jpg
nc59zf48.jpg
qkfiyfxi.jpg

Co to za palniki xenonowe, że tak na niebiesko jarzą? Jaka jest ich barwa?


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 godziny temu, Krzysztof Chincz napisał:

tylko te wydechy  tak wciśnięte trochę

a to jak miają być ? wystawać po pół metra ? :decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Według mnie jest idealnie. Przecież to nie komin w TIRze :decayed:

Felgi obecne bardziej mnie się podobają niż Twój nowy nabytek ;) Ale jak zmieniasz co sezon to jakoś przeżyję :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no wiesz przecież...  :)

zimówek nawet nie biorę pod uwagę

są poza konkurencją :decayed:

Nowe mają te same wymiary?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

rozmiar , szerokosc ta sama , et jest 35 o 7mm mniejsze niz poprzednie , wchodza bez kombinowania z dystansami :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

e bez cisnienia , i tak wczesniej musze pokombinowac cos z tylem zeby lepiej siadł bo gwint skrecony na maxa a d*pa w górze 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 godziny temu, tomekhxc napisał:

e bez cisnienia , i tak wczesniej musze pokombinowac cos z tylem zeby lepiej siadł bo gwint skrecony na maxa a d*pa w górze 

przytnij springa :decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, Zieluu napisał:

przytnij springa :decayed:

Albo worek cementu do bagaja. ; )

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

smiejta sie :P  myślałem że sie ułoży po jakims czasie ale nic z tego , dalej jest zbyt wysoko a pasowalo by żeby sie troszke opona schowała , pewnie wyciagne regulacje i zobacze jak na samej sprezynie siadzie ;) 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dnia 26 listopada 2016 o 14:58, tomekhxc napisał:

idzie zima wiec czas na nowe opony , wybór padł na nokian WR A4 zobaczymy jak sie spisuja w sniegu ;) od razu podnioslem auto o ok 3 cm z tego wzgledu ze zimą praktycznie caly czas jezdzę w góry na deche a tam jest różnie

78ke586o.jpg

ddqcpkdm.jpg

qqvcmkuw.jpg

phtjdwne.jpg

3e7i5ndy.jpg

Co to za rozmiar felgi 7,5 cala ? A ET to 28 czy jakieś większe? 

Z przodu felga jest na równo z błotnikiem?

Zakładałeś jakieś dystanse?

Ten felunek mi się mega podoba :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tak 7,5J et 28 , koło z a5 , do błotnika jeszcze troche miejsca jest , bez dystansu 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Letnie felgi wyglądają świetnie  :decayed:

Zawartość dodana 27 minutes later

Gorzej tylko jak przyjdzie je wyważyć, szukałem tego wzoru, jednak przy każdej na wewnętrznym rancie były polepione ciężarki co wygląda już okrutnie...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...