mcemsi Opublikowano 12 Listopada 2014 Opublikowano 12 Listopada 2014 Autko z 2010. Manual, bez Q Nominalnie i w teorii 180PS / 320Nm Tuner mówi że silniczek łatwo przyjął takie wartości jak widać. W internecie dość często mozna znaleźć podobne osiągi dla tego silnika po samym programie ale oczekiwalem ok. 220KM. Ja wiem ze fajniej jak wiecej ale czy jednak nie nazbyt to fajniej ? Co ciekawe seria okazała się na pomiarze dziwnie mocna 197/331? Wzrosło więc sporo i to czuć. Nie zamierzam go żyłować ile wlezie ale przy wyprzedzaniu jest fenomenalnie.
edraven Opublikowano 12 Listopada 2014 Opublikowano 12 Listopada 2014 Stawiam że hamownia troche plusa daje niezależnie czy mod czy seria. Mnie bardziej zastanawia prowadzenie momentu a konkretnie pofalowana krzywa. Nie ciągnie jakoś dziwnie między 2500 a 3500 obr?
mcemsi Opublikowano 12 Listopada 2014 Autor Opublikowano 12 Listopada 2014 Nie przygladalem sie temu jeszcze bardzo uwaznie w trakcie jazdy. Ale dokladnie jak mowisz , tuner tez na to zwrocil uwage podczas hamowania. Wg niego problem moze wynikac z brudnego dolotu (FSI niestety maja ta przypadlosc). Auto ma lekko ponad 108kkm przebiegu.
edraven Opublikowano 12 Listopada 2014 Opublikowano 12 Listopada 2014 Przy tym przebiegu może coś już być na rzeczy. Obserwuj i ciesz sie jazdą
Booster Opublikowano 19 Listopada 2014 Opublikowano 19 Listopada 2014 (edytowane) to ten sam silnik co w B7 200KM tylko przydławiony fabrycznie programem, w tych silnikach samym softem robi się z 200 ponad 240KM, ale Nm to ci dopieprzył za dużo, jakie masz doładowanie? bo te fale na wykresie najprawdopodobniej są spowodowane overboostem na wg Edytowane 19 Listopada 2014 przez Booster
mcemsi Opublikowano 19 Listopada 2014 Autor Opublikowano 19 Listopada 2014 Na pewno ten sam ? W B7 2-litrowe TFSI o kodzie EA113 miały 3-literowe oznaczenia , potem w B8 były/są EA888 z czteroznakowymi oznaczeniami. Odgrzali kotleta ? Moment spory to fakt ale juz zasiegnałem co nieco języka i o ile nie bede wyciagał TIR-a z rowu przez 30 min na pełnym ciagu to powinno spokojnie wytrzymac Zauważ , że pofalowany wykres był też przed modyfikacją.
Booster Opublikowano 19 Listopada 2014 Opublikowano 19 Listopada 2014 silniki nie różnią się niczym poza ECU, wykres faktycznie wcześniej lekko pofalowany w tym samym zakresie, ja zaczął bym i tak od sprawdzenia gruchy
edraven Opublikowano 20 Listopada 2014 Opublikowano 20 Listopada 2014 podtrzymam swoje zdanie, hamownia daje plus na wstępie i stąd wynik przed i po taki duży.
griga-st Opublikowano 23 Listopada 2014 Opublikowano 23 Listopada 2014 silniki nie różnią się niczym poza ECU, Kolega tworzy rzeczywistość alternatywną
marcin4x4 Opublikowano 24 Listopada 2014 Opublikowano 24 Listopada 2014 (edytowane) co to za tsunami ? (przecież to jakaś masakra), pomiar robiony na bp95 czy bp98 ? powietrze sprawdzałeś ? Edytowane 25 Listopada 2014 przez marcin4x4
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się