Tajfun211 Opublikowano 14 Listopada 2014 Opublikowano 14 Listopada 2014 (edytowane) Witam, Zastanawiam się czy ten "twardy klekot" to normalna praca tych silników? Tutaj można posłuchać: https://www.youtube.com/watch?v=QlFmaEIT62s&feature=youtu.be Poniżej logi do oceny (robiłem pierwszy raz jak coś nie tak to poprawię): DYNAMICZNE: Grupa 011: http://vaglog.pl/log_193139.html Grupa 001: http://vaglog.pl/log_193132.html Grupa 003: http://vaglog.pl/log_193133.html Grupa 004: http://vaglog.pl/log_193134.html Grupa 008: http://vaglog.pl/log_193135.html Grupa 010: http://vaglog.pl/log_193136.html Grupa 013: http://vaglog.pl/log_193138.html BASIC SETTINGS: Grupa 003: http://vaglog.pl/log_193130.html Grupa 011: http://vaglog.pl/log_193131.html STATYCZNE: Grupa 001: http://vaglog.pl/log_193121.html Grupa 002: http://vaglog.pl/log_193122.html Grupa 003: http://vaglog.pl/log_193123.html Grupa 004: http://vaglog.pl/log_193124.html Grupa 007: http://vaglog.pl/log_193125.html Grupa 011: http://vaglog.pl/log_193126.html Grupa 013: http://vaglog.pl/log_193127.html Grupa 018: http://vaglog.pl/log_193128.html Grupa 023: http://vaglog.pl/log_193129.html Z góry dziękuję. Edytowane 1 Maja 2015 przez Tajfun211
kkam Opublikowano 14 Listopada 2014 Opublikowano 14 Listopada 2014 Dźwięk silnika bardzo ładny, niestety to normalna praca silników PD, są one stosunkowo głośne,"twardo" pracują. Z logów wynika, że samochód w dobrym stanie. Do jednej rzeczy mógłbym się przyczepić - temperatura płynu chłodzącego. Czy robiłeś logi na dobrze rozgrzanym silniku? Jeżeli tak to termostat do wymiany, bo silnik nie osiąga 90stopni.
Tajfun211 Opublikowano 14 Listopada 2014 Autor Opublikowano 14 Listopada 2014 Dźwięk silnika bardzo ładny, niestety to normalna praca silników PD, są one stosunkowo głośne,"twardo" pracują. Z logów wynika, że samochód w dobrym stanie. Do jednej rzeczy mógłbym się przyczepić - temperatura płynu chłodzącego. Czy robiłeś logi na dobrze rozgrzanym silniku? Jeżeli tak to termostat do wymiany, bo silnik nie osiąga 90stopni. Logi robiłem na rozgrzanym, wskazówka na blacie była na 90 stopni a VCDS pokazywał 80...
kkam Opublikowano 14 Listopada 2014 Opublikowano 14 Listopada 2014 Jak możesz to przejedź się gdzieś kawałek, tak z 20 min i potem sprawdź temperaturę. Powinno być równo 90 stopni, jak nie będzie to termostat do wymiany. Może jeszcze czujnik temperatury przekłamywać, ale to zweryfikujesz odczytując temperaturę z licznika. Temperatura odczytana z licznika nie powinna się różnić od tej z silnika więcej niż 2-3 stopnie.
Tajfun211 Opublikowano 14 Listopada 2014 Autor Opublikowano 14 Listopada 2014 Auto chodziło non stop ponad godzinę z tego około 20 minut na dwupasmówce jak robiłem dynamiczne, po powrocie jeszcze powtórzyłem statyczne, sądzę że wystarczająco aby się nagrzać, być może wina termostatu jak sugerowałeś wcześniej...
elmer80 Opublikowano 15 Listopada 2014 Opublikowano 15 Listopada 2014 Korekcja na 3 stoi jak zaklęta... O co kaman? Geometria od 2100 obr trochę kuleje. Później jest oki. wysłane z Commodore 64
Tajfun211 Opublikowano 15 Listopada 2014 Autor Opublikowano 15 Listopada 2014 To prawda na trzecim przez większość czasu logowania stoi na 0,42 na 6 sekund przeskoczyła tylko na 0,45, na dynamicznych już jest inaczej od 0,35 do 0,42. Zrobię jeszcze raz i wrzucę.
kkam Opublikowano 15 Listopada 2014 Opublikowano 15 Listopada 2014 Jeżeli spalanie przebiega w prawidłowy sposób, nie ma skoków obciążenia silnika to korekcje potrafią stać w miejscu. Co do przeładowania to wszystko jest ok , taka jest charakterystyka sterowania PID, najpierw jest przeładowanie a potem sterownik stara się zbić ciśnienie. Problem pojawiłby się gdyby przy wyższych obrotach było przeładowanie. A tutaj widać, że jest wręcz wzorowo. Jaki masz przebieg? Pewnie niewielki?
Tajfun211 Opublikowano 15 Listopada 2014 Autor Opublikowano 15 Listopada 2014 Przebieg ori 169 tys km
kkam Opublikowano 15 Listopada 2014 Opublikowano 15 Listopada 2014 Lej dobry olej i ciesz się z jazdy
Tajfun211 Opublikowano 18 Listopada 2014 Autor Opublikowano 18 Listopada 2014 Dziękuję za pomoc, leję castrola 5W-30 wymiana co 10 tys km, zastanawiam się nad zmianą na Motula. Co sądzicie o profilaktycznym czyszczeniu wtrysków metodą opisaną na tym forum preparatem LM? Odnośnie logów, przewertowałem forum jednak nigdzie nie znalazłem opisu co poszczególne grupy reprezentują, jakie powinny być charakterystyki podczas logowania szczególnie dynamicznego i BS. Byłbym wdzięczny za podesłanie informacji gdzie mógłbym o tym poczytać aby lepiej rozumieć.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się