Skocz do zawartości
IGNOROWANY

B7 1.9 BKE prośba o analizę logów


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Witam,

Zastanawiam się czy ten "twardy klekot" to normalna praca tych silników?

Tutaj można posłuchać:

https://www.youtube.com/watch?v=QlFmaEIT62s&feature=youtu.be

Poniżej logi do oceny (robiłem pierwszy raz jak coś nie tak to poprawię):

DYNAMICZNE:
BASIC SETTINGS:
STATYCZNE:

Z góry dziękuję.

Edytowane przez Tajfun211
Opublikowano

Dźwięk silnika bardzo ładny, niestety to normalna praca silników PD, są one stosunkowo głośne,"twardo" pracują. Z logów wynika, że samochód w dobrym stanie. Do jednej rzeczy mógłbym się przyczepić - temperatura płynu chłodzącego. Czy robiłeś logi na dobrze rozgrzanym silniku? Jeżeli tak to termostat do wymiany, bo silnik nie osiąga 90stopni.

Opublikowano

Dźwięk silnika bardzo ładny, niestety to normalna praca silników PD, są one stosunkowo głośne,"twardo" pracują. Z logów wynika, że samochód w dobrym stanie. Do jednej rzeczy mógłbym się przyczepić - temperatura płynu chłodzącego. Czy robiłeś logi na dobrze rozgrzanym silniku? Jeżeli tak to termostat do wymiany, bo silnik nie osiąga 90stopni.

Logi robiłem na rozgrzanym, wskazówka na blacie była na 90 stopni a VCDS pokazywał 80...

Opublikowano

Jak możesz to przejedź się gdzieś kawałek, tak z 20 min i potem sprawdź temperaturę. Powinno być równo 90 stopni, jak nie będzie to termostat do wymiany. Może jeszcze czujnik temperatury przekłamywać, ale to zweryfikujesz odczytując temperaturę z licznika. Temperatura odczytana z licznika nie powinna się różnić od tej z silnika więcej niż 2-3 stopnie.

Opublikowano

Auto chodziło non stop ponad godzinę z tego około 20 minut na dwupasmówce jak robiłem dynamiczne, po powrocie jeszcze powtórzyłem statyczne, sądzę że wystarczająco aby się nagrzać, być może wina termostatu jak sugerowałeś wcześniej...

Opublikowano

Korekcja na 3 stoi jak zaklęta... O co kaman?

Geometria od 2100 obr trochę kuleje. Później jest oki.

wysłane z Commodore 64

Opublikowano

To prawda na trzecim przez większość czasu logowania stoi na 0,42 na 6 sekund przeskoczyła tylko na 0,45, na dynamicznych już jest inaczej od 0,35 do 0,42. Zrobię jeszcze raz i wrzucę.

Opublikowano

Jeżeli spalanie przebiega w prawidłowy sposób, nie ma skoków obciążenia silnika to korekcje potrafią stać w miejscu. Co do przeładowania to wszystko jest ok :) , taka jest charakterystyka sterowania PID, najpierw jest przeładowanie a potem sterownik stara się zbić ciśnienie. Problem pojawiłby się gdyby przy wyższych obrotach było przeładowanie. A tutaj widać, że jest wręcz wzorowo. Jaki masz przebieg? Pewnie niewielki?

Opublikowano

Przebieg ori 169 tys km

Opublikowano

Lej dobry olej i ciesz się z jazdy :)

Opublikowano

Dziękuję za pomoc, leję castrola 5W-30 wymiana co 10 tys km, zastanawiam się nad zmianą na Motula.

Co sądzicie o profilaktycznym czyszczeniu wtrysków metodą opisaną na tym forum preparatem LM?

Odnośnie logów, przewertowałem forum jednak nigdzie nie znalazłem opisu co poszczególne grupy reprezentują, jakie powinny być charakterystyki

podczas logowania szczególnie dynamicznego i BS.

Byłbym wdzięczny za podesłanie informacji gdzie mógłbym o tym poczytać aby lepiej rozumieć.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...