ulek Opublikowano 25 Września 2008 Opublikowano 25 Września 2008 Witam Szanownych Forumowiczów! No więc postąpiłem tak, jak piszecie w przypadku silniczka - wymontowałem, przeczyściłem i silniczek chodzi jak nowy. Ale niestety klima nadal nie grzeje (zwykły nawiew też nie - nie wiem, czy to ważna informacja). Kod błędu z klimatronika na 1c: 22.1 (F118) Wyłącznik wysokiego ciśnienia gazu klimatyzacji, ciągła przerwa, *22.1 (zobacz poniżej) *22.1 Kompresor pozostaje wyłączony aż wyłącznik się zamknie. Pytanie do Was: co może oznaczać ten błąd? I pytanie drugie: Jak odkamienić nagrzewnicę... Przyznam się, że jestem 'lajkonikiem' (jak to powiedziała blondynka), czyli laikiem
Cristoforo Opublikowano 25 Września 2008 Opublikowano 25 Września 2008 nie zawsze odkamienianie nagrzewnicy jest uzasadnione!!! jak był lany wczesniej odpowiedni płyn do układu chłodzenia to nie ma potrzeby tego robić jesli chcesz to kupujesz specjalny płym mieszasz go z woda destylowana i wlewasz do całego układu, silnik musi pracować około 30 minut lub wiecej zalezy od producenta.wylewasz to ustrojstwo i płuczesz cały układ kilka razy i zalewasz odpowiednim płynem np g12+
ulek Opublikowano 26 Września 2008 Autor Opublikowano 26 Września 2008 Czy niedobór G12 może być przyczyną braku grzania?
Cristoforo Opublikowano 26 Września 2008 Opublikowano 26 Września 2008 masz na mysli całkowity nie dobór płynu g12 czy brak np. połowy pojemnosci płynu? z tymi kodami to nie wiem jak tobie pomóc moze masz uszkodzony panel klimatyzacji albo jakies zwarcie przy polaczeniu tego silniczka albo klima nie jest nabita ale czy to jakis wpływ na grzanie to nie wiem
ulek Opublikowano 26 Września 2008 Autor Opublikowano 26 Września 2008 No właśnie sobie spojrzałem w zbiornik z G12+ i pusto :O Na forum nie wypada pisać, co zrobię tym patafianom, którzy zapewniali mnie że WSZYSTKIE płyny są uzupełnione... Wspomnę tylko o takiej barwie głosu jak FALSET... Może to byc to? Wleję G12+ z 1,5l wódy demineralizowanej i zobaczymy...
Cristoforo Opublikowano 26 Września 2008 Opublikowano 26 Września 2008 o wmorde to najpierw uzupelnij płyn jesli jestes pewny ze masz wyciek to zalej woda demineralizowana nic sie nie stanie a zobaczysz gdzie tobie ewntualnie leci bo szkoda płynu lac .spr czy termostat otwiera jesli tak i wszystko bedzie ok to zalej całosc płynem g12+ nie zapomnij odpowietrzyć
ulek Opublikowano 1 Października 2008 Autor Opublikowano 1 Października 2008 Zrobione - niestety nadal nie działa (odpowietrzone jak należy na 100%). BŁĄD z VAGA : 00792 - Przełącznik ciśnienia w układzie klimatyzacji (F129) 31-00 - Przerwa / zwarcie z masą Oświeci mnie ktoś gdzie szukać? Z góry dziękuję[br]Dopisany: 27 Wrzesień 2008, 10:01_________________________________________________Panie i Panowie! Szanowni Forumowicze! Pytanie do Was (uzupełniające). Czy przyczyną może być walnięty termostat? Po przejrzeniu chyba wszystkich wątków, opiszę jeszcze raz sytuację: Klima, jak i dmuchawa (sic!!) nie grzeje, leci tylko lekko ciepłe powietrze (pewnie jakieś 20st C). Przy dłuższej jeździe z prędkością 140-160 km/h temperatura wody spada na 60st C. W jeździe miejskiej ok - (89st C na klimatroniku i tyle samo na zegarze). Silniczek od ciepłego powietrza rozebrałem i przeczyściłem (ten pod schowkiem). Błąd z VAG'a: 00792 - Przełącznik ciśnienia w układzie klimatyzacji (F129) 31-00 - Przerwa / zwarcie z masą Błąd z klimatronika: 22.1 (F118) Wyłącznik wysokiego ciśnienia gazu klimatyzacji, ciągła przerwa, *22.1 (zobacz poniżej) *22.1 Kompresor pozostaje wyłączony aż wyłącznik się zamknie. Pomożecie?? Pozdrawiam, Ulek
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się