franekd4 1 Opublikowano 17 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2014 witam,panowie orientujecie sie jakie sa koszta regeneracji obu glowic 30 zaworowych mowa o planowaniu zmianie usczelniaczy zaworowych frezowaniu gniazd i szlifowaniu zaworow.moze ktos poleci jakis zaklad . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
oca69 2 Opublikowano 18 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2014 Jaka okolica ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gieras1988 3 Opublikowano 18 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2014 ewentualnie mam silnik na części, ale to musiałbym odkręcić głowice i zobaczyć w jakim stanie jest wszystko a zawory nowe chcesz dać czy swoje? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
franekd4 1 Opublikowano 18 Listopada 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2014 Okolica nie gra roli głowice można wyslac kurierem.zawory,prowadnice zostają chyba ze będą do wymiany po ogledzinach glowic Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maniu. 0 Opublikowano 19 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2014 Jestem po remoncie głowic, tylko że AAH 12V, za głowicę wyszło ~700zł, planowanie, docieranie gniazd, zrobienie zaworów, wymiana prowadnic bo były krzywe...za dwie głowice wyszło ok 1300-1400, podaję cenę orientacyjną, bo robiłem jeszcze kilka innych rzeczy i inaczej miałem liczoną stawkę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1477 Opublikowano 19 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2014 600-800zl za sztukę Ekstrakcji prowadnic nie unikniesz, inaczej nie ma sensu regenerowac Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bast 0 Opublikowano 7 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2014 Zrobiłeś te głowice? Lepiej kup silnik sprawny i spokój. Ja żałuje, że u siebie tak nie zrobiłem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maniu. 0 Opublikowano 7 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2014 Ja robiłem głowicę i nie żałuję, całkiem inna kultura pracy, zrobiłem bardzo mało bo ok. 500km, ale ani grama oleju jeszcze nie wziął silnik, a wcześniej to litrami żłopał. Najlepiej jest rozebrać swój silnik i zobaczyć co w nim piszczy i wtedy wiesz czy lepiej regenerować swój czy kupić inny...u mnie akurat blok, cylindry/tłoki były w bdb stanie to nie było sensu ich ruszać, zrobiłem kompletnie głowice, prowadnice gniazda zaworowe, zawory itd. i jest ok Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
franekd4 1 Opublikowano 8 Grudnia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2014 mam na oku glowice po regeneracji po przebiegu 10tys.od remontu czekam tylko jeszcze na powrót sprzedajacego zeby je oglonać.Jutro zabieram sie za rozkrecanie i ogledziny przy okazji sprawdze juz pierscienie -az mi sie nie chce zabierac do roboty Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się