bast
Pasjonat - Nowicjusz-
Postów
10 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
O bast
Osiągnięcia bast
0
Reputacja
-
Wymagane jest minimum 95, więc nie ma sensu lać innej. Przy mniejszej ilości oktanów 91 czy 92 może dojść do spalania stukowego w tym silniku.
-
Zrobiłeś te głowice? Lepiej kup silnik sprawny i spokój. Ja żałuje, że u siebie tak nie zrobiłem.
-
W trybie awaryjnym samochód dostaje bogatą dawkę, żeby nie uszkodzić głowicy i gniazd zaworowych kosztem ekonomii i ekologii (katalizator).
-
Ok. 0,5 litra na 1000 km, czyli nie najgorzej.
-
Ja kupowałem od tej firmy. Dla potomnych jak aukcja wygaśnie firma Kadex. Wysyłasz dane wymagane w aukcji i dostajesz tłumik dobrany do auta bez mierzenia długości, średnicy rur itp. KADEX tłumik strumienica katalizator zwężka STRU (4043603069) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje.
-
Tłumik przelotowy w obudowie katalizatora i jest spokój.
-
Różne przypadki chodzą po ludziach przy różnych przebiegach, ale czasami cofające spaliny potrafią i uszczelkę pod głowicą wydmuchać. Wycinasz kata, wstawiasz tłumik przelotowych i przynajmniej z jedną rzeczą jest już spokój.
-
Sondy przed katem muszą być, bo jak wyobrażasz sobie sterowanie mieszanką bez nich? Sondy reagują na skład chemiczny spalin a nie ciśnienie w wydechu, więc śmiało wycinaj katy.
-
Moje auto kupiłem bez katalizatorów i zamiast nich były rury. Dźwięk podczas jazdy był tragiczny. Zamówiłem 2 tłumiki w obudowie katalizatora za 90 zł i od razu samochód chodzi tak jak należy. Słychać ładny dźwięk V6, żadnego dzwonienia nie ma.
-
2.8 30V quattro automat trasa (90-100 km/h) - niecałe 11l, miasto - 15-16