largovinch Opublikowano 18 Listopada 2014 Opublikowano 18 Listopada 2014 Witam. Po poprzednim właścicielu został źle spasowany zderzak. Jak sprawdzić czy siedzi na ślizgach? Problem będzie się pojawiał przy każdej wymianie rozrządu. Można to jakoś obejść? Wiem że był temat o przewiercaniu ślizgów, ale co zrobić żeby było jak z fabryki?
xXPiotrekXx19 Opublikowano 18 Listopada 2014 Opublikowano 18 Listopada 2014 ja u siebie miałem szczeliny podobne leczu mnie zderzak jeszcze bardziej wystawał poza błotnik i ja zrobiłem jak gdzieś na forum inny kolega robił czyli zdjąłem zderzak i w miejscu gdzie jest zagięcie blachy pokazane na zdjęciu poniżej mocno dociskałem w kierunku komory silnika aby ułożyło się tak jak wcześniej wiadomo że aby zdjąć zderzak czasami trzeba dobrze szarpnąć bo mocno siedzi na ślizgach i też właśnie podczas tego szarpania blacha sie odgina i potem są takie skutki ja bynajmniej tak zrobiłem że bardzo mocno dociskałem aż po 2 przymiarkach zderzaka uznałem efekt za bardzo zadowalający i jutro mogę ci wstawić fotki jak to u mnie wyszło
largovinch Opublikowano 19 Listopada 2014 Autor Opublikowano 19 Listopada 2014 Podeślij bo jestem ciekaw
xXPiotrekXx19 Opublikowano 19 Listopada 2014 Opublikowano 19 Listopada 2014 (edytowane) poniżej zrobiłem ci kilka zdjęć obu stron jak to wygląda u mnie z tym że robiłem telefonem i jak było ciemno jak będziesz chciał ładniejsze foto to dopiero w sobotę będę miał dostęp do auta w dzień. przepraszam za jakość zdjęć i za to że autko jest brudne [/url] Edytowane 19 Listopada 2014 przez xXPiotrekXx19
misiek95 Opublikowano 19 Listopada 2014 Opublikowano 19 Listopada 2014 Potwierdzam. Jedyny słuszny sposób. Zderzak wychodzi spasowany jak z fabryki albo i lepiej
largovinch Opublikowano 19 Listopada 2014 Autor Opublikowano 19 Listopada 2014 O kurde. Ameryka dzięki, będę coś rzeźbił. Ps. Żeby go zdjąć wystarczy mocniej pociągnąć ze ślizgów czy coś jeszcze?
misiek95 Opublikowano 19 Listopada 2014 Opublikowano 19 Listopada 2014 bez odkręcenia śrubek w nadkolach się nie obejdzie
xXPiotrekXx19 Opublikowano 19 Listopada 2014 Opublikowano 19 Listopada 2014 tak w nadkolach masz śrubki i jeszcze po zdjeciu kratek obok halogenów jest po jednej śrubie mniej wiecej w tych miejscach jak na foto poniżej i po tym przy slizgach unosisz delikatnie do góry i trzeba szarpnąć do siebie aby wyskoczył z zaczepów
largovinch Opublikowano 20 Listopada 2014 Autor Opublikowano 20 Listopada 2014 Dzięki Panowie. Zaczynam rzeźbę podhalańską efekt niebawem
gerlinski Opublikowano 20 Listopada 2014 Opublikowano 20 Listopada 2014 Witam. Po poprzednim właścicielu został źle spasowany zderzak. Jak sprawdzić czy siedzi na ślizgach? Problem będzie się pojawiał przy każdej wymianie rozrządu. Można to jakoś obejść? Wiem że był temat o przewiercaniu ślizgów, ale co zrobić żeby było jak z fabryki? Zostaw jak jest........Super wygląda))))) Zaczniesz kombinować to możesz tylko pogorszyć....ale to tylko moje zdanie......))))
Lolek Opublikowano 3 Grudnia 2014 Opublikowano 3 Grudnia 2014 i jak kolego działałeś coś z tym zderzakiem? udało się, zadowolony z efektu? Mnie też to czeka i słyszałem o tym patencie ale choroba nie pozwala od 3 tygodni się za to zabrać a jestem ciekaw jak Tobie to wyszło. Pozdrawiam
largovinch Opublikowano 1 Marca 2015 Autor Opublikowano 1 Marca 2015 Pomógł dodatkowo blachowkręt od środka. Potem wrzucę Ci foto
misiek95 Opublikowano 1 Marca 2015 Opublikowano 1 Marca 2015 Pomógł dodatkowo blachowkręt od środka. Potem wrzucę Ci foto brzmi jak recepta na parcha na błotniku
largovinch Opublikowano 1 Marca 2015 Autor Opublikowano 1 Marca 2015 Pomógł dodatkowo blachowkręt od środka. Potem wrzucę Ci foto brzmi jak recepta na parcha na błotniku Może nie będzie tak źle
Polko_V Opublikowano 14 Marca 2015 Opublikowano 14 Marca 2015 ...ja tam BROŃ BOŻE żadnych blachowkrętów nie używam, wręcz je usuwam jak ktoś przyjeżdża do mnie na spasowanie przodu w b5. Odkręcić zderzak i poluźnić nadkola. Następnie jakiś sztyl od młotka i młotek i nadginać, podginać odkręcić, przykręcić ślizg i tak parę razy czasem nawet dwie godzinki i efekt końcowy...szpary na 2mm wszędzie. U siebie miałem poszerzane nadkola o 2 cm każde i to dopiero rzeźba, ale wszystko się da...spasowanie lepsze nawet niż audi wypuściło. Ale ludzie nie stosujcie żadnych blachowkrętów !!
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się