Skocz do zawartości
IGNOROWANY

po wymianie sprężyn z przodu coś stuka


kozak21.12

Rekomendowane odpowiedzi

Witam dziś wymieniłem u siebie sprężyny obniżające i po złożeniu wszystkiego wybrałem się na przejażdżkę i okazało się zeże ostrasznie stuka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

górne mocowania amortyzatorów? Ew. same amortyzatory? Ile miały % przed wymiana i jakie obniżenie zastosowałeś?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kolego nie denerwuj się tylko poczekaj spokojnie.. jedź na stacje i zobacz co jest grane sprawdzą za free to ;]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na poczatek posprawdzaj czy wszystko podokrecane jest,jezeli tak to szukaj przyczyn w złym zamontowaniu.

Amorki jezdziły tez w tym samochodzie przed założeniem kitu ze twierdzisz ze pewne????

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A czy jak boli Cie noga to kulejesz :kox:

Końcówka daje metaliczny stukot takze wymień to jezeli uwazasz ze wsio dobrze złożyłeś :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

I montujesz zawieszenie, które idzie o 40mm w górę względem starego, czyli na nowym zawieszeniu masz wahacze wstępnie ugięte. Wjeżdżasz w dziurę i jeszcze bardziej je uginasz. Tuleje metalowo-gumowe napewno to bardzo lubią :-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Poluzuj wszystkie śruby od wahaczy, które trzymają tuleje gumowo-metalowe. Pouginaj ręcznie przednie zawieszenie, niech się to ułoży, dopiero skręć. Przynajmniej wyeliminujesz zły montaż wahaczy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

popuść śruby mocujące wahacze przy tulejach metalowo gumowych w sumie 4 na stronę na opuszczonym aucie poruszaj autem i skręć wszystko bo jak tego nie zrobisz to ci tuleje się rozlecą po tys kilometrów sprawdz końcówki drążków to może byś też przyczyną pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Potwierdzam jak wyzej koledzy pisali dokrecamy wachacze na opuszczonym aucie jest jedno ale ... po zalozeniu gwintu opuszczeniu auta nie ma jak wlozyc reki zeby dokrecic sruby wiec trzeba sobie opuscic auto zmierzyc do blotnika od oski i pozniej zdjac kolo podniscs lewarkiem za wachacz dolny do gory i zachowac ta sama odleglosc do oski piasty itd upierdliwe to jest

Umnie po zglebieniu jak jest zimny i ruszam slychac dziwny dzwiek jak by z przegubow i lekkie szumienie metaliczne nie wiem co to ale drazni czy to przeguby w innym zakresie poloski chodza i je wyciera ????? na to juz nie mam patentu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...