Mesiah Opublikowano 24 Listopada 2014 Opublikowano 24 Listopada 2014 Jak w temacie. Szukam opinii i zdjęć. Od dłuższego czasu poluje na te sprężyny ale do tej pory nie wiem jak to siądzie. Najbardziej interesuje mnie przód. Sprężyny te na stronie producenta opisane są jako pasujące do silników od 1.6 do 2.8 V6 i maks obciążeniu 1070kg na przód. U mnie jest tylko 970kg i zastanawia mnie czy faktycznie siadzie to o te 45mm czy mniej i będzie kaszana. Będę wdzięczny za wszelkie podpowiedzi. Do tej pory udało mi się upolować tylko te dwa zdjęcia (Sportline i 1.9 tdi ośka) http://www.directupload.net/file/d/3727/hxh4arw6_jpg.htm http://www.directupload.net/file/d/3727/oog43tii_jpg.htm
Mesiah Opublikowano 24 Listopada 2014 Autor Opublikowano 24 Listopada 2014 Podasz jakieś info o aucie? Jaki masz nacisk na oś przednią? Którą wersje Sportline masz bo widzę , że do B6 są dwie . Nacisk na oś przednią 1090kg i 1140kg obie niby dedykowane do benzyn i 1.9 tdi. Skoro tu rozbijają springi na dwie kategorie przy 50kg różnicy to czemu do B5 jest różnicy 100kg i jest tylko jedna opcja. To jakaś parodia Na tym zdjęciu jakie masz koło? Może zmierzysz ile masz od ziemi do rantu błotnika?
mikołaj Opublikowano 24 Listopada 2014 Opublikowano 24 Listopada 2014 Springi z tej wyższej kategorii. Usiadły 2-2,5cm przód 1-1,5cm tył względem zawiasu 1BE który był wcześniej. Teraz mam z tyłu z powrotem 1BE bo siedział deko niżej niż przód. Koła na zdjęciu 245/40/18. Zaraz zmierzę wysokość. ok 62,5 cm przód jutro ci zmierzę dokładnie.
Mesiah Opublikowano 25 Listopada 2014 Autor Opublikowano 25 Listopada 2014 Spoko jeśli możesz zmierz jeszcze tył. Dopiero zauważyłem , że masz takie felgi jak moje. Bardzo ładne Jeśli możesz sprawdź tylko jeszcze nacisk na przednią oś. Po tym będe już wszystko wiedział.
mikołaj Opublikowano 25 Listopada 2014 Opublikowano 25 Listopada 2014 Mierzone na zimówce 205/55/16 przód 62,7cm tył 64cm, przód springi eibach tył ori 1be eibach był niższy o 1,5 cm. Nacisk osi przód 1065kg tył 1075kg
Mesiah Opublikowano 25 Listopada 2014 Autor Opublikowano 25 Listopada 2014 A sprężyny w wersji 1140kg tak?
Mesiah Opublikowano 25 Listopada 2014 Autor Opublikowano 25 Listopada 2014 Czyli masz 75kg do górnej granicy obciążenia. U mnie będzie ok 100kg więc siadzie podobnie. Dzięki za wszystko. Już wiem co robić.
mikołaj Opublikowano 25 Listopada 2014 Opublikowano 25 Listopada 2014 No niby tak, ale to chyba powinienem mieć założone te do 1090 bo to jest maksymalny nacisk na oś ale coś mi się wydaje że 50 kg różnicy by nie zrobiło.
Mesiah Opublikowano 25 Listopada 2014 Autor Opublikowano 25 Listopada 2014 Myślę , że różnicy byś nie zobaczył.
Lapek Opublikowano 4 Stycznia 2019 Opublikowano 4 Stycznia 2019 Odkopię temat hehe. Moja franca sie juz składa i mam zakupiony zestaw MTS + Eibach sportline. 2.6 V6. Jak założę to dam foto. Może komus sie przyda. A sam jestem ciekaw jak usiądzie.
Grzenio95 Opublikowano 5 Stycznia 2019 Opublikowano 5 Stycznia 2019 A orientuje się ktoś, czy do Eibach Pro Kit -30/-30mm podejdą seryjne amorki? Bo wyczytałem, że -30 może być na seryjnych amorach.
Lapek Opublikowano 19 Grudnia 2019 Opublikowano 19 Grudnia 2019 (edytowane) Założone sportline. Przebieg ok 9 tys km. Przód usiadł mocno bo po prostej palec 1 wejdzie max. Między oponę a błotnik. Tył od strony kierowcy ma prześwit na 2 palce. strona pasażera tez na 1. Myslę że spowodowane to jest tym że z jednej strony jest zbiornik i może to wina tego. Springi pro kit sa przystosowane do seryjnego amorka. Edytowane 19 Grudnia 2019 przez Lapek
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się