Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[BFB] Szarpanie przy wyżych obrotach


tomasz102

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

Problem polega na szarpaniu samochodu od około 3,5 obrotów. W tym momencie doładowanie jest bardzo niestabilne co widać będzie na logach oraz jest to widoczne na zegarze podłączonym do kolektora dolotowego.

Jazda na wyższych obrotach wygląda tak, że przez około 1,5 sekundy samochód rwie się do jazdy i na około 1,5 słabnie co widać po doładowaniu. Kiedy samochód się zagrzeje problem znika. Samochód jest zagazowany i problem występuje na benzynie jak i LPG.

Grupa 002: http://vaglog.pl/log_194522.html
Grupa 020: http://vaglog.pl/log_194517.html
Grupa 032: http://vaglog.pl/log_194518.html
Grupa 033: http://vaglog.pl/log_194519.html
Grupa 115: http://vaglog.pl/log_194520.html
Grupa 003: http://vaglog.pl/log_194521.html

Błędy silnika:

VAG-COM Version: Release 311.2-N

Control Module Part Number: 8E0 909 518 AA
Component and/or Version: 1.8L R4/5VT 0004
Software Coding: 0011501
Work Shop Code: WSC 63351
4 Faults Found:
17978 - Engine Start Blocked by Immobilizer
P1570 - 008 - Implausible Signal - Intermittent
17536 - Fuel Trim: Bank 1 (Mult): System too Lean
P1128 - 001 - Upper Limit Exceeded - Intermittent
17522 - Oxygen (Lambda) Sensor: B1 S2: Internal Resistance too High
P1114 - 008 - Implausible Signal - Intermittent
18010 - Power Supply Terminal 30: Voltage too Low
P1602 - 002 - Lower Limit Exceeded - Intermittent

Przed zrobieniem logów wszystkie błędy pokasowałem. Po zrobieniu logów pojawił się następujący błąd:

VAG-COM Version: Release 311.2-N

Control Module Part Number: 8E0 909 518 AA
Component and/or Version: 1.8L R4/5VT 0004
Software Coding: 0011501
Work Shop Code: WSC 63351
1 Fault Found:
17536 - Fuel Trim: Bank 1 (Mult): System too Lean
P1128 - 001 - Upper Limit Exceeded

W czym może tkwić przyczyna i co można powiedzieć na podstawie logów ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Problemow jest wiecej niz jeden, logi byly na pb? Musisz najpierw ogarnac problem z doladowaniem, tutaj problem moze tkwic w sterowaniu turbiny, wezyki od n75 do sprawdzenia pod katem szczelnosci jak ok to n75 do czyszczenia, podmiany na inny, potem mozna zajac sie reszta.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Logi były wykonane na LPG. Na PB problem też występuje.

Czyli jest jeden problem z doładowanie, a drugi ze zbyt ubogą dawką paliwa ? Ten błąd związany z dawką paliwa też może pojawiać się po przez niestabilne. zbyt wysokie doładowanie(zbyt duży przepływ powietrza w stosunku do dawki paliwa) ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach


Ten błąd związany z dawką paliwa

Związany jest z źle ustawioną instalacją lpg, ewentualnie zbyt mało wydajną, rób logi na pb będzie wiadomo czy zepsute jest auto czy instalacja lpg, ale i tak trzeba ogarnąc najpierw problem z przeładowaniem.


jednym zdaniem skasuj błedy, i zrób loga 002+033 na pb bedzie wiadomo czy tylko turbo do ogarnięcia a instalacja lpg do ustawienia czy coś jeszcze do zrobienia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...