tomasz102 Opublikowano 24 Listopada 2014 Opublikowano 24 Listopada 2014 Witam, Problem polega na szarpaniu samochodu od około 3,5 obrotów. W tym momencie doładowanie jest bardzo niestabilne co widać będzie na logach oraz jest to widoczne na zegarze podłączonym do kolektora dolotowego. Jazda na wyższych obrotach wygląda tak, że przez około 1,5 sekundy samochód rwie się do jazdy i na około 1,5 słabnie co widać po doładowaniu. Kiedy samochód się zagrzeje problem znika. Samochód jest zagazowany i problem występuje na benzynie jak i LPG. Grupa 002: http://vaglog.pl/log_194522.htmlGrupa 020: http://vaglog.pl/log_194517.htmlGrupa 032: http://vaglog.pl/log_194518.htmlGrupa 033: http://vaglog.pl/log_194519.htmlGrupa 115: http://vaglog.pl/log_194520.htmlGrupa 003: http://vaglog.pl/log_194521.html Błędy silnika: VAG-COM Version: Release 311.2-NControl Module Part Number: 8E0 909 518 AA Component and/or Version: 1.8L R4/5VT 0004 Software Coding: 0011501 Work Shop Code: WSC 633514 Faults Found:17978 - Engine Start Blocked by Immobilizer P1570 - 008 - Implausible Signal - Intermittent17536 - Fuel Trim: Bank 1 (Mult): System too Lean P1128 - 001 - Upper Limit Exceeded - Intermittent17522 - Oxygen (Lambda) Sensor: B1 S2: Internal Resistance too High P1114 - 008 - Implausible Signal - Intermittent18010 - Power Supply Terminal 30: Voltage too Low P1602 - 002 - Lower Limit Exceeded - Intermittent Przed zrobieniem logów wszystkie błędy pokasowałem. Po zrobieniu logów pojawił się następujący błąd: VAG-COM Version: Release 311.2-NControl Module Part Number: 8E0 909 518 AA Component and/or Version: 1.8L R4/5VT 0004 Software Coding: 0011501 Work Shop Code: WSC 633511 Fault Found:17536 - Fuel Trim: Bank 1 (Mult): System too Lean P1128 - 001 - Upper Limit Exceeded W czym może tkwić przyczyna i co można powiedzieć na podstawie logów ?
Łukasz13 Opublikowano 24 Listopada 2014 Opublikowano 24 Listopada 2014 Problemow jest wiecej niz jeden, logi byly na pb? Musisz najpierw ogarnac problem z doladowaniem, tutaj problem moze tkwic w sterowaniu turbiny, wezyki od n75 do sprawdzenia pod katem szczelnosci jak ok to n75 do czyszczenia, podmiany na inny, potem mozna zajac sie reszta.
tomasz102 Opublikowano 24 Listopada 2014 Autor Opublikowano 24 Listopada 2014 Logi były wykonane na LPG. Na PB problem też występuje. Czyli jest jeden problem z doładowanie, a drugi ze zbyt ubogą dawką paliwa ? Ten błąd związany z dawką paliwa też może pojawiać się po przez niestabilne. zbyt wysokie doładowanie(zbyt duży przepływ powietrza w stosunku do dawki paliwa) ?
Łukasz13 Opublikowano 24 Listopada 2014 Opublikowano 24 Listopada 2014 Ten błąd związany z dawką paliwa Związany jest z źle ustawioną instalacją lpg, ewentualnie zbyt mało wydajną, rób logi na pb będzie wiadomo czy zepsute jest auto czy instalacja lpg, ale i tak trzeba ogarnąc najpierw problem z przeładowaniem. jednym zdaniem skasuj błedy, i zrób loga 002+033 na pb bedzie wiadomo czy tylko turbo do ogarnięcia a instalacja lpg do ustawienia czy coś jeszcze do zrobienia.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się