feti Opublikowano 24 Listopada 2014 Opublikowano 24 Listopada 2014 Witam, Mój ojciec ostatnio miał nieprzyjemną sytuację - padła pompa wody i cały rozrząd poleciał. Zawory uszkodziły wałek rozrządu (dwie krzywki są lekko zarysowane). Ma passata b5 FL 1.9 TDI AWX (z tego co wiem to też w a4 b6 są te silniki) i najtańszym rozwiązaniem okazuje się wymiana silnika. (różnica między naprawą na zamiennikach a przerzuceniem silnika, od razu ze zrobieniem rozrządu to 1500 zł) Wymieniałem już u siebie silnik z powodu awarii z 2.0 TDI BPW na BGW i trochę jestem w temacie, ale mechanicy do których ściągnęliśmy auto, twierdzą, że mogą być problemy z przerzuceniem silnika AWX -> AWX (na taki sam), bo w którejś części występowały różne rozwiązania elektroniczne (nie wiem czy chodziło im o pompki czy hydropopychacze). Nie mniej jednak z mojego małego doświadczenia wiem, że jak i tak kupimy goły słupek i przełożymy pompki i całą resztę ze starego motoru, to powinno wszystko hulać? Teraz nie wiem, czy warsztat coś ściemnia, bo za bardzo nie są chętni do wymieniania silnika, czy rzeczywiście tutaj może być jakiś problem? Namierzyłem już silnik z takiego samego modelu, z samochodu z Anglii, który jeszcze nie został wyjęty i biorąc pod uwagę że ojca samochód też jest z anglii po przekładce, to tym bardziej powinno wszystko podejść... Proszę o doradzenie mi. Dzięki z góry, Pozdrawiam
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się