Skocz do zawartości
IGNOROWANY

1.8 ADR PB+LPG Po odpaleniu gaśnie


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam , mam taką sytuacje , iż moje audi po ściągnięciu klem ostatnio w celu naładowania akumulatora , wracając rano do garażu zakładam klemy i nagle okazuje się , że Audi nie odpala. Po dłuższym kręceniu odpaliło na moment 1500 obrotów i gaśnie. Immobilizer wyłączony , mam podejrzenia co do tego gdyż wyglądałoby to na odcięcie paliwa , lecz jak przekrecam kluczyk to nie słychać pompki. Dodam , iż pompkę wymieniałem jakieś 2 miesiące temu i zawsze było powyżej 1/2 baku paliwa w razie w. Co z tym zrobić ? mechanik powiedział , że zrobi za 450 zł , ale to dosyć spora kwota. wcześniej przed wymianą pompki miałem podobnie , sprawdzałem Przekaźnik 208 od pompy paliwa ale przekaźnik jest dobry , czy ma ktoś może schemat skąd idą kable , dokąd idą i którędy? chciałym sprawdzić czy wgl napięcie jest cały czas.

Opublikowano

Bezpieczniki dobre? Spróbuj odpalić na LPG awaryjnie jak odpali to problem w zasilaniu Pb.

Opublikowano

Właśnie zapomaniałem dodać , iż sprawdziłem wszystkie bezpieczniki sprawne są , i coś podkusiło mnie o sprawdzenie czy odpali na LPG , odpalił , gazowałem do 6000 obrotów ale jak gaz puściłem zgasł bo zimny silnik i nie da rady w takie mrozy go odpalać na gazie więc zastanawia mnie to czy to coś związanego ze zresetowaniem się komputera i immobilizer sie uruchomił czy też coś się stało z pompą ;> No wlaśnie problem w zasilaniu a wiesz może którędy idą przewody i skąd one wgl idą bo od pompy widziałem pod siedzeniem tylnym wchodzą gdzieś do wiązki chyba sterownika z tego co widziałem (sterownik pod siedzeniem tylnym.

Opublikowano

kolego miałem podobnie problem że tak samo kręcił i kręcił dolałem nowego paliwa za 100 zł i kilka razy pokręciło i przestał być problem okazał się pływak zawiesił w zbiorniku i źle pokazywało mi ;/ może nie musi być tak samo u Ciebie ale spróbuj tak zrobić ja tak samo miałem 1.8 ADR + LPG spróbuj może to pomoże... Podpowiadam jak ja miałem sprawdź to albo mechanik

Opublikowano

Spróboje jutro doleje paliwka , tylko chodzi o to że coś pompka nie działa wgl jej nie słychać a wcześniej przed zdjęciem klem było wszystko ok wiec co sie mogło stać a bezpiecznika nie spaliło , sam już nie wiem ;/ No wiadomo że do mechanika najlepiej oddać 2 dni i zrobi tylko pytanie sie nasuwa co jest w tym prostym aucie tak skomplikowane że musze wyłożyć 400 zł ;/

Opublikowano (edytowane)

Sprawdź kostki na pompce, a przy okazji sprawdź napięcie czy dochodzi.

Edytowane przez jacek70
Opublikowano

mówisz o kostce która jest nad pokrętłem pompki ta z 4-rema kablami ? po przekręceniu zapłonu powinno się pojawić napięcie prawda?

Opublikowano

Tak o tą mi chodziło. I co pojawia się?

Opublikowano

Jutro sprawdzę , to dam znać podejrzewam , że pompka się zatarła ale jakim cudem jeżeli nowa pompka + filtr był i paliwa zawsze nie brakowało w baku ;/


Odświeżam , sprawdziłem napięcie po przekręceniu kluczyka jest wynosi ono: 5 - 6 V. dolałem benzyny do 1/2 baku no i dalej nic ;/ nie słychać przekaźnika wgl żeby sie przełączał.

Ktoś jeszcze jakieś ma propozycje albo wie gdzie idą kable od pompy? którędy i gdzie wchodzą bo nie moge schematu na internecie znaleźć ;/

Opublikowano

spróbuj dolać paliwa nowego z 5 10 litrów i zobacz może... bo mi się wydaje że miałem podobnie

Opublikowano

Coś za niskie to napięcie. Powinno być 12v. Być może dlatego pompki nie słychać. Może jest gdzieś słaba masa? Nie zaszkodzi sprawdzić.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...