Skocz do zawartości
IGNOROWANY

A4 B6 S-LINE spalanie ok 12l..POMOCY!


krzwys

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, mam problem jak w temacie. Silnik 130 PD. Wedlog logow wyglada mi na przeplywke, ale jak podmienilem ze znajomego logi takie same. Dzisiaj regulowalem kat synchronizacji jutro zobacze jak chwilowe skacze... Co to moze byc? Kat zminilem z -1,5 na ok. -2,5. Wiem ze ma byc jak najblizej zera ale jak czytalem juz paru gosci tak mialo ze auto lepiej chodzilo na mniejszym kacie. Prosze o pomoc w rozwiazaniu tego problemu.

LOGI:

http://vaglog.pl/log_194665.html

http://vaglog.pl/log_194666.html

Edytowane przez krzwys
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To spalanie w mieście czy trasie? W mieście tak do 9 litrów to norma. Trasa do 120 km na godzinę 7 litrów max

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak testowalem zaslepienie egr (blaszka pod rurke i śruba w wąż aby podciśnienie nie spierdalalo) to na vcds przepływaka lub czujnik ciśnienia w dolecie wariowaly - ale błędów nie wywalało.

Wysyłane z mojego GT-I9070 za pomocą Tapatalk 2

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale spalanie nie wzrosło, przynajmniej nie tak jak u mnie. Albo mi się zdaje albo po zmianie kąta synchronizacji jest poprawa. Jeszcze z tym może się pobawić?

Ale spalanie nie wzrosło, przynajmniej nie tak jak u mnie. Albo mi się zdaje albo po zmianie kąta synchronizacji jest poprawa. Jeszcze z tym może się pobawić?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a dalej tak żłopie 12l ? myślałem że już zmniejszyłeś spalanie i jest ok.

ja jeżdżę na kącie 0 i jest ok. ludzie pisali o -1 ale nie -2.5...

zloguj może statycznie 13 i 23, bo bipy 23 raz masz dużo na minus a raz dużo na plus.

ja bym ustawił kąt na 0 i wtedy pomierzył 13,18,23 bo przy kącie takim na minus wyniki mogą być przekłamywane

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mam gdzies logi zrobione po zmiane na -0.6 ale jeszcze egr nie odblokowany... ale czy bipy mialyby cos do spalania w takim stopnik, bardziej chyba korekcje nie? warto sprobowac ustawic jeszcze pompowtryski?

Jezeli po ustawianiu pompowtryskow nic sie nie polepszy to pewnie je powykrecam i zawioze na stol...wtedy wszystko bedzie jasne.

Edytowane przez krzwys
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dokładnie te -2,5 to wartość graniczna prawie, gorzej Ci nie pali.

Ustaw na bliżej 0 lub -0,5 oczywiście stosujesz się do instrukcji regulacji kąta ?

Sprawdzaj parametry G62 go od niego wiele zależy albo wymień go profilaktycznie koszt nie duży 100 zł a będziesz miał spokój.

Na ilu kilometrach wychodzi Ci te 12 litrów średniego spalania ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

teraz mam wlasnie na -0.6, Pali dobrze tylko zimny kopci i troche telepie(nierowno chodzi). Co to za czujnik ten g62 i gdzie go szukac? Dojezdzam do pracy jakies 7km i to jezdzilem jak dziadek nawet i zadnej poprawy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

g62 to czujnik temp wody.

to jak masz kąt koło 0 to zrób statyczne 13,18,23 - bo jeżeli wtryski by było krzywo spasowane, to powinno wyjść na korekcjach.

a 7km w takich temperaturach to trochę mało za dobre zagrzanie, więc musi chlać więcej

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To wysokie spalanie masz od początku jak użytkujesz to auto, czy kiedyś było mniejsze.

Jeśli możesz to opisz historię auta od kiedy je posiadasz.

Czym więcej drobnych, zauważonych przez Ciebie szczegółów napiszesz, to łatwiej będzie coś wymyślić :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...