eurotrack 0 Opublikowano 29 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2014 (edytowane) Witamwymieniłem pompe wspomagania w audi a4 b5, i wyje tak samo jak stara, momentami blokuje kierownice, czasami na wolnych nie ma wgl. wspomagania, płyn w zbiorniczku stoi, układ odpowietrzany 3 razy, cały układ płukany 2 razy płynem FEBI zielonym (80zł) nie wiem co to moze byc, juz mnie to męczy, tak sie nie da jezdzic. czekam na odpowiedz. pozdrawiam może to być ten zawór zwrotny? Edytowane 29 Listopada 2014 przez eurotrack Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzysiekml 19 Opublikowano 29 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2014 może być Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eurotrack 0 Opublikowano 29 Listopada 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2014 Dodam ze jak jest zimna tak jak teraz -3 stopnie to wspomaganie jest a pompa nie wyje, moze troszeczke tylko cichutko, ona sie zachowuje jakby jej ciezko bylo, moze jakis waz jest zagiety, albo w srodku zajeba... No sam juz nie wiem pierdolca mozna dostac z tym wspomaganiem -.- Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzysiekml 19 Opublikowano 29 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2014 wywal zaworek na prubę i zobaczysz czy kiera lekko się kręci Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
M.Arrkadiusz 0 Opublikowano 29 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2014 kolego w którym dokładnie miejscu jest ten zaworek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eurotrack 0 Opublikowano 29 Listopada 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2014 Kiera lekko sie kreci caly czas, jak silnik sie rozgrzeje to trace wspomaganie calgowicie na jalowym, dopiero jak dodam gazu to jest Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzysiekml 19 Opublikowano 29 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2014 to pompę to jaką założyłeś ? china czy coś poczciwego ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eurotrack 0 Opublikowano 30 Listopada 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2014 zamiennik za 200zł, ale nie mozliwe zeby była zła, jest to samo jak z oryginalna wydaje mi sie ze cos jest gdzies zapchane, bo wczesniej kolo chlodnicy oleju wyleciał mi przewód co jest laczony 2 cybantami, bo robily sie wlasnie takie objawy ze tracilem wspomaganie na wolnych, a jak silnik jest zimny to pompe ledwo slychac i wspomaganie chodzi M.Arrkadiusz ten zaworek zwrotny jest przy maglownicy, trzyma on wąż (od powrotu?) reki sobie obciać nie dam ze to on jest winowajcą ktoś pomoże ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pepi 0 Opublikowano 14 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2015 Mam podobny problem od 2 tygodni. Wymieniłem pompę bo był mały wyciek z uszczelniacza, kiera kręciła się lekko, ale miałem jechac w dłuższą trasę więc tak na szybko podmieniłem na używkę. Długo nie wytrzymała. Na zimnym silniku wspomaganie było, a po kilku minutach działało tylko z wciśnietym gazem. Teraz bez gazu wspomagania nie ma. W tej pompie z wyciekiem wymieniłem wszystkie uszczelki razem z uszczelniaczem. W sobotę podmienię pompy i okaże się czy winna jest pompa czy jakiś zaworek na maglu. Tę, która nie trzyma ciśnienia oczywiście rozbiorę i zobaczę o co tam chodzi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eurotrack 0 Opublikowano 17 Stycznia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2015 ja dalej jestem na tym etapie, brak pieniazkow i czasu, lecz teraz na zimnym silniku pompe ledwo slychac i wspomaganie chodzi leciutkk,gdy im mocniej sie nagrzewa tym gorzej chodzi wspomaganie i pompa wyje, z tym ze wspomaganie mi sie nie wylacza, u ciebiebardziej wyglada mi na zapowietrzenie ukladu moze maly edit i rady? w poniedzialek jade po uzywana ori pompe, na ta chwile wspomaganie jest, na zimnym silniku slabo wyje, gdy juz sie rozgrzeje to rzezi niemilosiernie, az obroty spadaja i wpomaganie ciezej chodzi, chociaz dalej jest, pompe kupuje wraz z przewodem od maglownicy, (tym zakreconym na koncu) zauwazylem ze jest on lekko spocony przy obydwu koncach, nie cieknie, ale jednak spocone jest. jezeli to nie bedzie to to chyba magiel? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pepi 0 Opublikowano 17 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2015 Jestem już po naprawie. Po wymianie pompy wspomaganie zaczęło działać, trochę za krótko odpowietrzałem, bo po przejechaniu 200 metrów, kierą trochę ciężko kręciło się. Płyn był trochę spieniony. Po przejechaniu ponad 100km i sprawdzeniu stanu płynu, wspomaganie działa tak jak trzeba. Podsumowując, u mnie problem byl z pompą. Rozebrałem tę wadliwą pompę i widać, że jedna uszczelka w środu pompy wymaga wymiany, uszczelniacz też, bo jak obracam pompę ręcznie, to czuć opór. Jak będziesz chciał wymieniać uszczelniacz to daj znać, dam Ci numer zestawu uszczelek bo ciężko to znaleźć. Pompę masz pewnie taką samą jak moja. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eurotrack 0 Opublikowano 15 Lutego 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2015 Witam, odświeżam temat ponieważ uporałem sie z wspomaganiem. nowa pompa jest dobra, mechanik ktory mi ja zakladal za mocno naciagnal pasek przez co pompa miala za ciezko, stad jej wycie, pasek sie powoli posypal, zrobil sie luzniejszy i pompa przestala wyc, przez to rolka alternatora popiskuje i musze wymienic wraz z paskiem, moze komus ta informacja sie przyda, sprawdzajcie jak jest naciagniety pasek po wymianie, czy nie za mocno. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lukasz_N 10 Opublikowano 19 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2015 (edytowane) Napinacz na pasku jest automatyczny, więc nie ma żadnej możliwości regulacji naciągu.Teoria, że mechanik za mocno naciągnął pasek raczej odpada. Jedyne co mógł zrobić, to włożyć nieodpowiedni (zbyt króki) pasek. Edytowane 19 Lutego 2015 przez Lukasz_N Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eurotrack 0 Opublikowano 22 Lutego 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2015 lukaszu, masz racje, moj blad, wczoraj ten pasek wymienialem, i jest on po prostu zbyt krotki, najprawdopodobniej zostal podmieniony doslownie wzynal sie w rowki alternatora Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się