Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Chiptuning Rumia


impulse1

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

Czy ma ktoś jakiekolwiek opinie na temat chiptuningu z wejherowa?
znalazłem aukcję na allegro i zastanawiam się nad wizytą.

http://allegro.pl/chip-tuning-tdi-cdi-jtd-hdi-usuwanie-fap-dpf-i4806861551.html

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie byłem,ale słyszałem średnie opinie.

no właśnie, cena jest zastanawiająco niska więc mam pewne obawy :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Polecam TurboElitę, super podejście i gwarancja rzetelnie wykonanej roboty :)

A i cena dosyć niska, choć wydaje mi się, że ostro spadają ceny tego typu usługi. Kilka lat temu ciężko było coś niżej niż 800zł - bez hamowni znaleźć. Teraz spokojnie za 700 zł z hamownią się znajdzie. No są i takie zakłady, które 1100 zł krzyczą :grin: twierdząc, że nie robią na gotowcach, tylko piszą program, a nie jak większość zakładów :grin:

Nie znam się na tym, ale wydaje mi się, że to wszystko jest jeden ch.... Wgrywają gotowca i wtedy dopiero "docierają" go pod auto.

Dzwoniłem kiedyś w mojej sprawie do zakładu w Gdansku. Koszt 700 zł Oczywiście pisany program, nie gotowiec. To teraz zaskoczyłem Pana, że mam u siebie pompki z 2.5 TDI :kox:

On się pyta, czy to jeździ?, Mowię, że normalnie, nawet mam wrażenie, że jakby był zrywniejszy, ale nie hamowałem go jeszcze.

No to Pan mnie uświadamia, że program do mnie będzie droższy, bo trzeba robić go indywidualnie ( to nie to samo, co pisać pod silnik klienta???)

Wychodzi z tego, że do standardowego 1.9 na seryjnych gratach piszą program, a dla 1.9 na zmienionych gratach robią go indywidualnie pod silnik :grin: Czyli masło maślane.....dlatego trzeba się udać do zaufanego zakładu :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Polecam TurboElitę, super podejście i gwarancja rzetelnie wykonanej roboty :)