Skocz do zawartości
IGNOROWANY

ciezko pali :/


ricco90

Rekomendowane odpowiedzi

witam , mam problem z odpalaniem trzeba dlugo krecic po jezdzie na gazie zeby odpalil. pompe paliwa wykluczam poniewaz po jezdzie na benzynie pali ladnie od pierwszego bez krecenia. koles od instalacji sobie nie radzi ostatnio zostawilem auto u niego na caly dzien i nie ma zadnej poprawy. pomozcie co moze byc nie tak czy moze puszcza gaz przy odpalaniu dlatego tak sie dzieje?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Są trzy powody takich objawów.

1. Masz nieszczelne wtryskiwacze i puszczają Ci gaz do kolektora. Aby to sprawdzić trzeba zdjąć wtryski i podać im na wejście 3 atm. powietrza. Na wyjście zakładasz wężyki i wkładasz do słoika z wodą. Patrzysz, czy nie lecą bulki i nie tworzą się pęcherzyki powietrza.

2. Uszkodzony reduktor i LPG dostaje się do kolektora przez wężyk od podciśnienia. Aby to sprawdzić odpalasz samochód, przełączasz na LPG i niech chwilę pochodzi. Następnie gasisz silnik, ściągasz przewód od podciśnienia z kolektora i wkładasz do słoika z wodą. Patrzysz czy nie lecą bulki.

3. Źle podłączone zasilanie sterownika LPG. Sprawdź, czy po wyłączeniu stacyjki, od razu gasną Ci diody na centralce od LPG. Jeśli nie gasną od razu, a dopiero po kilkunastu minutach, to znaczy, że źle jest podłączony sterownik. Zasilanie jest wzięte z cewki zapłonowej, a nie z plusa po stacyjce. W autach VAG zasilanie z cewek po wyłączeniu stacyjki ustępuje dopiero po kilkunastu minutach.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ostatnio bylem na wymianie wtryskow 2 byly padniete (Hany niebieskie , ostatnio nie łapią dobrych opini czesto padaja) wczesniej reduktor nie trzymal cisnienia , podobno zaworek puszczal. ten 3 podpunkt moge wykluczyc bo nie swieca po zgaszeniu. gazownik mowil zeby wymienic czujnik temp. (ten 4-tero pinowy) poniewaz moze nie pokazywac bledu na kompie a dawac bledna temp. zastanawia mnie to ze po jezdzie na benzynie jest wszystko ok z odpalaniem.

Edytowane przez ricco90
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak jak pisałem wyżej. Jak pali na benzynie, to wina gazu. Przez noc gaz przedostaje się do kolektora ssącego i w czasie rozruchu masz za bogatą mieszankę, która nie chce się zapalić. Dlatego musisz długo kręcić, aby silnik zassał odpowiednią ilość powietrza. Proste, nie ma nad czym dumać. Czujnik temperatury do sterownika gazowego nie ma nic wspólnego z porannym odpalaniem. Jeśli nie chce Ci się sprawdzać tego samemu, a szkoda, to zmień gazownika na bardziej kumatego.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

problem rozwiazany przyczyna byly uszkodzone wtryskiwacze firmy Hana , ktore mialy przejechane ok 25 tys. nie polecam tej firmy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie przesadzajmy, wtryskiwacze są bardzo dobre. Problemem jest tylko niebieska Hana, tu się zgadzam. Te wtryski od początku jak się pojawiły były marne. Ale one mają inną konstrukcję.

Dla trwałości każdych wtryskiwaczy kluczowy jest filtr fazy lotnej. Jeśli jest marny, to zawsze odbije się to na wtryskach. A prawda jest taka, że im bardziej precyzyjny wtryskiwacz, to filtr powinien być lepszy. Szczególnie przy konstrukcjach wtryskiwaczy, które nie są rozbieralne.

Edytowane przez marek34
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...