ricco90 Opublikowano 2 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2014 witam , mam problem z odpalaniem trzeba dlugo krecic po jezdzie na gazie zeby odpalil. pompe paliwa wykluczam poniewaz po jezdzie na benzynie pali ladnie od pierwszego bez krecenia. koles od instalacji sobie nie radzi ostatnio zostawilem auto u niego na caly dzien i nie ma zadnej poprawy. pomozcie co moze byc nie tak czy moze puszcza gaz przy odpalaniu dlatego tak sie dzieje? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marek34 Opublikowano 16 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2014 Są trzy powody takich objawów. 1. Masz nieszczelne wtryskiwacze i puszczają Ci gaz do kolektora. Aby to sprawdzić trzeba zdjąć wtryski i podać im na wejście 3 atm. powietrza. Na wyjście zakładasz wężyki i wkładasz do słoika z wodą. Patrzysz, czy nie lecą bulki i nie tworzą się pęcherzyki powietrza. 2. Uszkodzony reduktor i LPG dostaje się do kolektora przez wężyk od podciśnienia. Aby to sprawdzić odpalasz samochód, przełączasz na LPG i niech chwilę pochodzi. Następnie gasisz silnik, ściągasz przewód od podciśnienia z kolektora i wkładasz do słoika z wodą. Patrzysz czy nie lecą bulki. 3. Źle podłączone zasilanie sterownika LPG. Sprawdź, czy po wyłączeniu stacyjki, od razu gasną Ci diody na centralce od LPG. Jeśli nie gasną od razu, a dopiero po kilkunastu minutach, to znaczy, że źle jest podłączony sterownik. Zasilanie jest wzięte z cewki zapłonowej, a nie z plusa po stacyjce. W autach VAG zasilanie z cewek po wyłączeniu stacyjki ustępuje dopiero po kilkunastu minutach. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jacek70 Opublikowano 16 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2014 U mnie powodem był puszczając reduktor. Przez to powstawała mieszanka za bogata i zalewało. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ricco90 Opublikowano 16 Grudnia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2014 (edytowane) ostatnio bylem na wymianie wtryskow 2 byly padniete (Hany niebieskie , ostatnio nie łapią dobrych opini czesto padaja) wczesniej reduktor nie trzymal cisnienia , podobno zaworek puszczal. ten 3 podpunkt moge wykluczyc bo nie swieca po zgaszeniu. gazownik mowil zeby wymienic czujnik temp. (ten 4-tero pinowy) poniewaz moze nie pokazywac bledu na kompie a dawac bledna temp. zastanawia mnie to ze po jezdzie na benzynie jest wszystko ok z odpalaniem. Edytowane 16 Grudnia 2014 przez ricco90 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jacek70 Opublikowano 16 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2014 A po całej nocy jął pali? Od razu czy też długo kręci.Jeśli długo to wina gazu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marek34 Opublikowano 16 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2014 Tak jak pisałem wyżej. Jak pali na benzynie, to wina gazu. Przez noc gaz przedostaje się do kolektora ssącego i w czasie rozruchu masz za bogatą mieszankę, która nie chce się zapalić. Dlatego musisz długo kręcić, aby silnik zassał odpowiednią ilość powietrza. Proste, nie ma nad czym dumać. Czujnik temperatury do sterownika gazowego nie ma nic wspólnego z porannym odpalaniem. Jeśli nie chce Ci się sprawdzać tego samemu, a szkoda, to zmień gazownika na bardziej kumatego. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ricco90 Opublikowano 1 Stycznia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Stycznia 2015 problem rozwiazany przyczyna byly uszkodzone wtryskiwacze firmy Hana , ktore mialy przejechane ok 25 tys. nie polecam tej firmy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marek34 Opublikowano 4 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2015 (edytowane) Nie przesadzajmy, wtryskiwacze są bardzo dobre. Problemem jest tylko niebieska Hana, tu się zgadzam. Te wtryski od początku jak się pojawiły były marne. Ale one mają inną konstrukcję. Dla trwałości każdych wtryskiwaczy kluczowy jest filtr fazy lotnej. Jeśli jest marny, to zawsze odbije się to na wtryskach. A prawda jest taka, że im bardziej precyzyjny wtryskiwacz, to filtr powinien być lepszy. Szczególnie przy konstrukcjach wtryskiwaczy, które nie są rozbieralne. Edytowane 4 Stycznia 2015 przez marek34 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się