michalns Opublikowano 3 Grudnia 2014 Opublikowano 3 Grudnia 2014 (edytowane) Witam Jestem nowy na tym forum. Jak w temacie. Dzisiaj w drodze do pracy wyskoczyły mi następujące błędy: 1) BREMSE 2) KUHLMITTEL + symbol termometra 3) OLDRUCK + symbol oleju Może ktoś mi w miarę sprecyzować, co się dzieje? Szukałem podobnego tematu i nie mogłem znaleźć. Prosiłbym o jakąś pomoc, informację, odnośnik gdyż jestem kompletnym nowicjuszem jeśli chodzi o Audi. Samochód mam 2 tygodnie. Pozdrawiam Edytowane 5 Grudnia 2014 przez wrclaguna
krzysiekvtec Opublikowano 3 Grudnia 2014 Opublikowano 3 Grudnia 2014 dziwne ze 3 rózne na raz moze jakiś dziwny chwilowy problem 1 to cos z hamulcami 2- płyn chłodniczy 3- ciśnienie oleju, może byc spowodowane niskim stanem
michalns Opublikowano 3 Grudnia 2014 Autor Opublikowano 3 Grudnia 2014 dziwne ze 3 rózne na raz moze jakiś dziwny chwilowy problem 1 to cos z hamulcami 2- płyn chłodniczy 3- ciśnienie oleju, może byc spowodowane niskim stanem Właśnie wszystkie 3 na raz wyskoczyły. Hamulce jak i tarcze dobre, były całkiem niedawno wymieniane na co mam dokumenty, jeśli chodzi o płyn chłodniczy to zbiornik płynu jest prawie, że pełny, a o ciśnienie oleju to w tamtym tygodniu wymieniałem olej, wycieków nie mam. Odkąd go mam przejechałem ledwo 400 km.
krzysiekvtec Opublikowano 3 Grudnia 2014 Opublikowano 3 Grudnia 2014 po wymianie klockow na pewno stan płynu sie zmienił, jesli przy odpaleniu lampka oleju gasnie od razu to ciśnienie tez ok
michalns Opublikowano 3 Grudnia 2014 Autor Opublikowano 3 Grudnia 2014 po wymianie klockow na pewno stan płynu sie zmienił, jesli przy odpaleniu lampka oleju gasnie od razu to ciśnienie tez ok Przy odpaleniu gaśnie, tak więc skąd te błędy? bo z niczego się nie wzieły...