Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Świst jak by turbo


Przemo031

Rekomendowane odpowiedzi

Witam marudze wam na forum ale pierwszy raz spotkalem sie z takim swistem w aucie bez turbo...

Wypowiedzcie sie na ten temat moze mi jakos pomozecie, ponizej filmik



Powiedziecie czy przez vag com jestem w stanie sprawdzic mape benzyny ? bo mam podejrzenie ze cos komputer od lpg ingeruje w ecu benzyny i moze dlatego cos sie nie tak dzieje. Przejechalem na benzynie 40 km i gazowik wyregulowal gaz poprawilo sie ale po tygodniu znowy na PB przerywa i strzela. Jak w audi sprawdza sie cisnienie paliwa na listwie ? nie widzialem zadnego wejscia do ktorego moge sie wpiac manometrem

Edytowane przez Przemo031
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeżeli chodzi o świst to daj filmik swojego silnika który taś świszczy, Może masz jakąś nieszczelność w dolocie i dlatego silnik słychać. VAG-iem nie sprawdzisz map PB. :)


A ciśnienie mierzysz za pomocą trójnika, wpinasz go w przewód powrotu za listwą. Czyli masz coś takiego:d5cabd5e30c13b00.jpg ( Obrazek zapożyczony z google :) )

Edytowane przez ja74687
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zwykly czujnik od pompowania kol nadaje sie o takiego zabiegu ?? u mnie mechanicy biora 150 zl za pomiar wiec wydaje mi sie ze sam zrobie to taniej :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolego w sobotę przerabiałem podobny problem. Gwizdało/syczało na biegu jałowym, okazało się ze pękł przewód gumowy idący z kolektora ssącego do reduktora i map sensora od LPG. Jeszcze innym objawem u mnie było falowanie na zimnym i słabszy na LPG czego wcześniej nie było ;) Sprawdz to sobie na spokojnie bo szkoda pieniędzy wydawać na mechanika, jak może się to okazać jakaś błahostka ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie obroty na biegu jalowym sa ok i nie syczy... ten swist zaczyna sie w okolicach 2,2 tys i koncy na ok 2,5 tys obrotow. To ogolnie jest dziwne bo nie wiem jaki i co ma taki wplyw ale jak jest chlodniej to auto nie chce prawie ruszyc na PB ( teperatura ok 0-3 ) a jezeli jest teperatura np 5-10 stopni auto odpala i jedzie jak dam gaz w odloge pomysli i jakos tam jedzie ale jak dam pedal gazu na mniej wiecej 1/4 to auto zaczyna dlawic i czasami strzeli w dolot. Jestem coraz bardziej przekonany ze to mapa benzyny jest nie taka... bo juz sam nie wiem czujniki ok przeplywomierz itp niby ok. A co do nieszczelnosci to sprawdzalem ale w wolnej chwili jeszcze poraz 100 zobacze pod ta maske... Ale jestem przekonany ze wszyto jest ok bo sciagalem pare razy dolot np jak wymienialem kruciec wody ten z tylu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...