szczepan1s 0 Opublikowano 5 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2014 (edytowane) Witam wszystkich i proszę o pomoc. Jakiś czas temu mój AWX szarpnął 2 razy przy 150km/h i po chwili zaczął chodzić na 3 gary. Nie wiedziałem co się stało, nie gasiłem silnika i delikatnie przejechałem tak ok 30 km. Oczywiści zapaliła się kontrolka ESP. Zdiagnozowałem auto w dom i wyszła przerwa w obwodzie na 1 pompowtryskiwaczu. Dogiąłem wtyczki na wszystkich i problem sie nie powtórzył. Od tego czasu jednak, silnik czasami kuleje delikatnie na wolnych obrotach. Wydaje mi sie także, że trochę bardziej drży przy przyśpieszaniu niż kiedyś. Większe drgania (nierówna praca) odczuwalne są też na postoju przy 2000 obrotów. Proszę o jakieś sugestie i podpowiedzi. Auto na przejechane 255tyś i przebieg jest autentyczny. Zastanawia mnie duży minus w korektach wtrysku na 2 pompowtr. w porównaniu do reszty. W czasie jazdy dochodzi do: -3,01 a pozostałe na plusie w granicach normy. O czym to może świadczyć? Przepraszam, ale nie miałem czasu, żeby prześledzić wszystkie wątki na forum w tym temacie. http://vaglog.pl/log_195724.html http://vaglog.pl/log_195720.html http://vaglog.pl/log_195717.html Edytowane 5 Grudnia 2014 przez szczepan1s Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bobikos 78 Opublikowano 5 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2014 Wymień uszczelnienia pompowtrysków. Przy takim przebiegu i latach auta warto to zrobić. Nie jest to droga operacja a może pomóc na Twoje bolączki. Jeśli nie pomoże, trzeba będzie lepiej się przyjrzeć samym pompowtryskom. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szczepan1s 0 Opublikowano 5 Grudnia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2014 Wymień uszczelnienia pompowtrysków. Przy takim przebiegu i latach auta warto to zrobić. Nie jest to droga operacja a może pomóc na Twoje bolączki. Jeśli nie pomoże, trzeba będzie lepiej się przyjrzeć samym pompowtryskom. Dodam jeszcze, że teraz kiedy temp. poniżej 0, jak odpalam auto to przez chwilę kuleje i po chwili chodzi normalnie. Świece sprawne. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marek89 0 Opublikowano 7 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2014 Wymień uszczelnienia pompowtrysków. Przy takim przebiegu i latach auta warto to zrobić. Nie jest to droga operacja a może pomóc na Twoje bolączki. Jeśli nie pomoże, trzeba będzie lepiej się przyjrzeć samym pompowtryskom. Dodam jeszcze, że teraz kiedy temp. poniżej 0, jak odpalam auto to przez chwilę kuleje i po chwili chodzi normalnie. Świece sprawne. uszczelniacze pd i gniazda do sprawdzenia a nie puszcza dymka? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szczepan1s 0 Opublikowano 8 Grudnia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2014 Wymień uszczelnienia pompowtrysków. Przy takim przebiegu i latach auta warto to zrobić. Nie jest to droga operacja a może pomóc na Twoje bolączki. Jeśli nie pomoże, trzeba będzie lepiej się przyjrzeć samym pompowtryskom. Dodam jeszcze, że teraz kiedy temp. poniżej 0, jak odpalam auto to przez chwilę kuleje i po chwili chodzi normalnie. Świece sprawne. uszczelniacze pd i gniazda do sprawdzenia a nie puszcza dymka? nie dymi w ogóle. Wcześniej dymił pod obciążeniem, ale odkąd wyczyściłem EGR problemu nie ma. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marek89 0 Opublikowano 9 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2014 Wymień uszczelnienia pompowtrysków. Przy takim przebiegu i latach auta warto to zrobić. Nie jest to droga operacja a może pomóc na Twoje bolączki. Jeśli nie pomoże, trzeba będzie lepiej się przyjrzeć samym pompowtryskom. Dodam jeszcze, że teraz kiedy temp. poniżej 0, jak odpalam auto to przez chwilę kuleje i po chwili chodzi normalnie. Świece sprawne. uszczelniacze pd i gniazda do sprawdzenia a nie puszcza dymka? nie dymi w ogóle. Wcześniej dymił pod obciążeniem, ale odkąd wyczyściłem EGR problemu nie ma. obserwuj podczas odpalenia czy nie pusci dymu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
1989irekmrozek 0 Opublikowano 5 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2015 A możecie mi powiedzieć co ma wspólnego ESP z wtryskarki u uszczelniaczami pompek bo u mnie też uszczelniacze do wymiany będę robił w sobotę i juz 2 razy mi się ESP zapaliło po z gaszenia silnika juz było ok ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jaro666 0 Opublikowano 4 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2015 A jak zakopci lekko na biało? Wysłane z mojego D6503 przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się