Daniel131 Opublikowano 6 Grudnia 2014 Opublikowano 6 Grudnia 2014 (edytowane) Witajcie Ostatnio zmieniłem zaworek n75 w swoim AEB ponieważ w ogóle nie reagował na podanie napięcia. Kupiłem używany. Po podaniu napięcia na krótko reaguje. Sprawdzając organoleptycznie (dmuchając ustami w kanały) podczas podania napięcia zawór łączy wszystkie kanały więc działa prawidłowo. jednak mam pewne zastrzeżenia. Dmuchając ustami w odpowiedni kanał bez podania napięcia zaworek powinien być szczelny, jednak czuję, że ciśnienie ucieka delikatnie. Czy może mieć to wpływ na ogólne działanie układu doładowania? Sprawdzając manometrem doładowanie wygląda to u mnie tak, że od 2tys obr do ~3tys obr mam ciśnienie 0,5-0,6 bara po czym spada do 0.4 i wraca na 0,6 w okolicach 4,2tys obr i trzyma tak do 6tys obr. Czy to jest zdrowy objaw seryjnego AEB 150km? edit: Dodam, że pojawia mi się błąd składu mieszanki. Bez względu czy to na lpg czy na benzynie. na uruchomionym silniku po skasowaniu błędu od razu pojawia się ten błąd. Edytowane 7 Grudnia 2014 przez Daniel131
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się