Mati6001 Opublikowano 7 Grudnia 2014 Opublikowano 7 Grudnia 2014 Witam, ostatnio podczas zabawy na śniegu zapalił mi się check, a objawami było szarpanie podczas przyspieszania. Po zgaszeniu samochodu check zgasł. Po ponownym ruszeniu i przekroczeniu 5 tys. obrotów problem się pojawił ponownie, ale check gasł po ok. 10 sec. gdy się jechało spokojnie. Na drugi dzień żaden błąd się nie pojawiał, ale w całym zakresie obrotów zdarzały się szarpnięcia. Związku z tym, w dniu dzisiejszym postanowiłem podłączyć komputer i sprawdzić co się dzieje: Component: 1.8L R4/5VT G 0003 Coding: 0011711 Shop #: WSC 42935 4 Faults Found: 16795 - Secondary Air Injection System: Incorrect Flow Detected P0411 - 002 - Lower Limit Exceeded 16804 - Catalyst System: Bank 1: Efficiency Below Threshold P0420 - 002 - Lower Limit Exceeded - Intermittent 16684 - Random/Multiple Cylinder Misfire Detected P0300 - 001 - Upper Limit Exceeded - Intermittent 16686 - Cylinder 2 Misfire Detected P0302 - 001 - Upper Limit Exceeded - Intermittent Readiness: 0000 0000 Skipping Address 15-Airbags Address 37 ------------------------------------------------------- Controller: 8E0 035 192 B Component: RNS 4.2 H06 BNO 0140 No fault code found. Address 56 ------------------------------------------------------- Controller: 8E0 035 192 B Component: Radio BNO 0001 Coding: 00207 Shop #: WSC 22641 No fault code found. End ------------------------------------------------------- Czy ktoś jest wstanie mi powiedzieć co jest powodem zaistniałej sytuacji. Z góry dziękuje za odpowiedzi. Pozdrawiam.
syn_szefa Opublikowano 8 Grudnia 2014 Opublikowano 8 Grudnia 2014 Pozmieniaj miejscami cewki: 16686 - Cylinder 2 Misfire Detected I zobacz czy błąd się przeniesie...
jacek70 Opublikowano 8 Grudnia 2014 Opublikowano 8 Grudnia 2014 Jest między innymi wypadanie zapłonu. Jeśli po zamianie cewek będzie to samo to może być wina zaworka.U mnie za to był odpowiedzialny zaworek odpowietrzenia skrzyni korbowej. Po wymianie jest spokój.
syn_szefa Opublikowano 8 Grudnia 2014 Opublikowano 8 Grudnia 2014 Tan zaworek konszuje chyba 13 zł ---- u mnie powodował falowanie obrotów na biegu jałowym + błąd 17705 - Pressure Drop between Turbo and Throttle Valve (check D.V.!)
jacek70 Opublikowano 8 Grudnia 2014 Opublikowano 8 Grudnia 2014 (edytowane) Dałem za niego coś około 20 za zamiennik bo taki się trafił. W aso około 50. Edytowane 8 Grudnia 2014 przez jacek70
Mati6001 Opublikowano 20 Grudnia 2014 Autor Opublikowano 20 Grudnia 2014 (edytowane) "Witam, dzisiaj samochód został odstawiony do warsztatu i na początku zajęto się lekkim wyciekiem oleju, okazało się, że odma była pęknięta i zapchana. Błędy zostały skasowane. Na razie poradzono mi jeździć i zobaczymy czy błędy pojawią się ponownie" --------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Witam, ponownie otwieram temat bo właśnie dzisiaj zapalił mi się check i nie gaśnie. Po podłączeniu do kompa wyskoczył jeden błąd, mianowicie: 1 Fault Found: 16795 - Secondary Air Injection System: Incorrect Flow Detected P0411 - 002 - Lower Limit Exceeded Czy jesteście wstanie powiedzieć co się dzieje? Z góry dziękuje za odpowiedzi. Edytowane 20 Grudnia 2014 przez Mati6001
Kamel34 Opublikowano 23 Grudnia 2014 Opublikowano 23 Grudnia 2014 Dzisiaj też spotkałem się z tym problemem. Z tego co wyczytałem winna może być pompa SAI czyli popularny "odkurzacz". Pompa ta tłoczy powietrze do kolektora wydechowego aby dopalić wzbogacona mieszankę na zimnym silniku. U mnie błąd po skasowaniu już się nie pojawił czyli prawdopodobnie coś jej odbiło. Jeśli u Ciebie nie znika sprawdź przekaźnik, ew na słuch zbadaj czy na zimnym silniku pompa startuje. Znajduje się ona z prawej strony mniej więcej pod zderzakiem jeśli działa na pewno usłyszysz coś w rodzaju działającej dmuchawy.
Mati6001 Opublikowano 24 Grudnia 2014 Autor Opublikowano 24 Grudnia 2014 Dzisiaj też spotkałem się z tym problemem. Z tego co wyczytałem winna może być pompa SAI czyli popularny "odkurzacz". Pompa ta tłoczy powietrze do kolektora wydechowego aby dopalić wzbogacona mieszankę na zimnym silniku. U mnie błąd po skasowaniu już się nie pojawił czyli prawdopodobnie coś jej odbiło. Jeśli u Ciebie nie znika sprawdź przekaźnik, ew na słuch zbadaj czy na zimnym silniku pompa startuje. Znajduje się ona z prawej strony mniej więcej pod zderzakiem jeśli działa na pewno usłyszysz coś w rodzaju działającej dmuchawy. Check zgasł po odłączeniu akumulatora. Do tej pory się nie pojawił, ale samochód szarpie podczas przyspieszania. Mechanik mówi, że to chyba będzie lambda.
Imhotet Opublikowano 24 Grudnia 2014 Opublikowano 24 Grudnia 2014 mechanik znachor.. zrob logi i zostaw lambde w spokoju
Kamel34 Opublikowano 24 Grudnia 2014 Opublikowano 24 Grudnia 2014 Kiedy wymieniales świece? Wykręcić i zobacz w jakiej są kondycji. Zrób tez logi tak jak Imhotet pisze bo inaczej to wróżenie z fusów.
Mati6001 Opublikowano 24 Grudnia 2014 Autor Opublikowano 24 Grudnia 2014 Kiedy wymieniales świece? Wykręcić i zobacz w jakiej są kondycji. Zrób tez logi tak jak Imhotet pisze bo inaczej to wróżenie z fusów. Świec nie wymieniałem, auto mam od dwóch miesięcy. Jak przy kupnie były oglądane to były w dobrym stanie.
Kamel34 Opublikowano 24 Grudnia 2014 Opublikowano 24 Grudnia 2014 Rozumiem, że sama benzyna bez LPG ?
Mati6001 Opublikowano 25 Grudnia 2014 Autor Opublikowano 25 Grudnia 2014 Rozumiem, że sama benzyna bez LPG ? Tak sam benzyna
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się