lukasz_182 Opublikowano 12 Grudnia 2014 Opublikowano 12 Grudnia 2014 WItam Temam być może poruszany ale jestem nowy więc pytam. Jestem szczęśliwym posiadaczem Audi A4 B5, niestety w moim aucie odmuwił posłuszeństwa nadmuch na szyby i podłogę ( góra -dół ). Nadmuch z pozostałych kierunkach działa bez zarzutu. sprawdziłem bezpieczniki ... ok. Sterownik też jest raczej ok bo na konsoli wszystko przełącza elegancko. mam kilka podejrzeń : - mógł spalić się silniczek ( ale tam powinny być 2 silniczki zimne / ciepłe powietrze, możliwe że spaliły się oba)? - mogły spaść cięgna odpowiadające za poruszanie klapami? Co jeszcze mogło się stać ? Macie jakieś pomysły.
Hezen Opublikowano 13 Grudnia 2014 Opublikowano 13 Grudnia 2014 Komutator silniczka do czyszczenia, bo zapewne zapchał się grafitem ze szczotek. Typowa usterka w naszych modelach Przy rozebraniu całego mechanizmu silniczka warto zajrzeć do potencjometru - trzeba uważać żeby nie połamać cienkiej plastikowej osłony ale jest to możliwe. Ewentualnie zakupić preparat Kontakt PR do czyszczenia potencjometrów i tym sprayem potraktować potencjometr i go rozruszać. Silniczek który musisz sprawdzić znajduje się tutaj (przy prawej nodze kierowcy): http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/ce100808e3c7f48e.html http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/9b58082f30f04762.html To ten jeden silniczek reguluje klapę odpowiedzialną za rozdzielanie powietrza między nadmuchem na szybę, przód oraz nogi.
jacek70 Opublikowano 13 Grudnia 2014 Opublikowano 13 Grudnia 2014 Sprawdź czy silniczek pracuje w całym zakresie od początku do końca. To że na wyświetlaczu świeci się odpowiednią strzałka czy dioda kierunku to wcale nie oznacza że silnik zasterował klapą.
Hezen Opublikowano 13 Grudnia 2014 Opublikowano 13 Grudnia 2014 Rowniez moze zrobic nastawy podstawowe, wtedy pokaze czy odmowil posluszenstwa silniczek, czy potencjomert. Rownie dobrze moze odczytac kod z klimatronika wciskajac rownoczesnie obieg wewnetrzny i strzalke "do gory" i wchodzac na 1 kanał. Wysłane z mojego GT-I9100
darko Opublikowano 13 Grudnia 2014 Opublikowano 13 Grudnia 2014 Komutator silniczka do czyszczenia, bo zapewne zapchał się grafitem ze szczotek. u Mnie było odwrotnie-szczotki zarosły pyłkiem miedzi z komutatora
Hezen Opublikowano 13 Grudnia 2014 Opublikowano 13 Grudnia 2014 Tez tak moze byc, aczkolwiek najczesciej komutator sie zapycha grafitem ze szczotek. Wysłane z mojego GT-I9100
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się