Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Swap z 1.9 TDI na 2.7 Biturbo


krisssx

Rekomendowane odpowiedzi

Cudo;D możesz ujawnić jaki koszt takiej przeróbki? :D

Jak nie masz quattro to jest sens ? według mnie nie.

Q wsadzić nie jest żadnym problemem, jak zrobił to kolega Krisssx. Słowo przeróbka dotyczy raczej kompletnej modyfikacji przy takich mocach:)

Edytowane przez asmaxx
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Quattro tez można zrobić ;) ja nie miałem a teraz mam ;)!

Szczerze największym problemem jest elektryka ;) z mechanika wielu da rade ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a ja mam takie pytanie, skrzynia pasuje z 1.9tdi? bo gdzieś ktoś pisał, że tak ale potwierdzenia nie mam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Każda skrzynia pasuje. Tylko chodzi o wytrzymałość i przełożenie.. Jedni mają napędy z 3.0 jak np ja, inni z 2.5 tdi, a nie którzy z 1.8 t i Wszystko śmiga ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

o taką odpowiedź mi chodziło, dzięki wielkie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Spoko xd ja polecam skrzynie z 3.0 bo się na tym dobrze Zapier****, ludzie co pracują za granicą wkładają 2.5 bo ma chłodzenie i mniejsze obroty przy wyższych prędkościach.. Ale za to mniejszy but ;) jak kto woli ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moze niektórzy beda nie zadowoleni ale mam pytanie do moderatora który podpiął ten temat: Powiedz mi po jaka cholere podpiąłeś ten temat ??? co takiego jest napisane w tym wątku ze dodałeś go do pierwszej strony działu TECHNICZNEGO podpiętych tematów na której znajdują sie tylko 3 zwykłe tematy i reszta podpiętych ????? Z tego co sie dowiedziałem przez 7 lat na tym forum od podniecania sie furami jest dział MOJE AUDI i wątek który kolega sam założył w tym dziale.

+1 wiecej podnierty niz jakiejkolwiek informacji

Proponuje teraz pierwszy post edytować i opisać co potrzeba i jakie są to mnie jwiecej koszty, roboty nikt nie musi podawać, ale lista części chyba nie jest tajemnicą, w końcu każde B6 robi sie tak samo pod swap 2,7. To kto ile chce osiagnać z niego mocy to drugożędna sprawa raczej wymagajaca innego wątku. Przekładke Quattro ktos ładnie opisał na tym forum. Inaczej nie widze sensu by ten wątek był podpięty, bo nic nie wnosi w tej chwili

http://www.audi-sport.net/xf/threads/b6-2-7-twin-turbo-b5-engine-swap.221364/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moze niektórzy beda nie zadowoleni ale mam pytanie do moderatora który podpiął ten temat: Powiedz mi po jaka cholere podpiąłeś ten temat ??? co takiego jest napisane w tym wątku ze dodałeś go do pierwszej strony działu TECHNICZNEGO podpiętych tematów na której znajdują sie tylko 3 zwykłe tematy i reszta podpiętych ????? Z tego co sie dowiedziałem przez 7 lat na tym forum od podniecania sie furami jest dział MOJE AUDI i wątek który kolega sam założył w tym dziale.

+1 wiecej podnierty niz jakiejkolwiek informacji

Proponuje teraz pierwszy post edytować i opisać co potrzeba i jakie są to mnie jwiecej koszty, roboty nikt nie musi podawać, ale lista części chyba nie jest tajemnicą, w końcu każde B6 robi sie tak samo pod swap 2,7. To kto ile chce osiagnać z niego mocy to drugożędna sprawa raczej wymagajaca innego wątku. Przekładke Quattro ktos ładnie opisał na tym forum. Inaczej nie widze sensu by ten wątek był podpięty, bo nic nie wnosi w tej chwili

http://www.audi-sport.net/xf/threads/b6-2-7-twin-turbo-b5-engine-swap.221364/

Ale się czepia ;) nikt ci na tacy nie poda dokładnego przepisu na 2.7. Masz pytania pytaj a nie denerwuj innych ;)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jakos na inne swapy nie mieli problemu kiedysna tym forum, ot. wielka tajemnica, na vortexie jest ten przepis ale linku nie bede podawał :hi: Takim mysleniem za dział warsztat powinien być płatny dostęp :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Listwa części jest zależna od tego kto co ma aktualnie pod maską a co chce mieć

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie, lista jest taka sama w każdym przypadku jako podstawa do odpalenia silnika, osprzęt silnika to druga mniej istotna sprawa, niektórzy wkładają serie, a niektórzy na dzień dobry robią moc, stąd też napisałem że to drugi wątek o modyfikacjach by sie zdał. Swapy kiblowych ropniaków z nowszych modeli do starej budy B5 są krok po kroku opisane, a też nie były P&P, a nie są podwieszone w dziale warsztat. O to mi chodzi. Więc skoro jest to wątek podwieszony to mógłby zawierać informacje nawet ogólne, czego mozna sie spodziewać, nikt nie każe tutaj robic cennika roboty kto za co za ile bierze, to sie na pw ustala, chyba ze ktossie nie kryje z cenami.

Edytowane przez Kowi87
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Elektryka to z tego co widziałem ciężki kawałek chleba.. Trzeba przerobic wiązkę silnika z 2.7 bt pod kostki z wiązki z a4 b6 problem tkwi w tym ze nie ma schematów który kabel z którym.. Czasami do jednego idą dwa.. A nie które nie idą wogule.. I oczywiście kolory kabli się nie pokrywają.. Wiec elektryke lepiej dać komuś kto to robił i wie jak

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cześć wszystkim

Po pierwsze wielki szacun dla Krisssx bo projekt jak i wykonanie powala z nóg..... Po prostu marzenie jak dla mnie <3

Chciałem zapytać jak jest z tym Q bo chciałem do swojej wrzucić, silnik 1.8 APT 125 koni myślicie ,że da rade? Auto stoi i pachnie w polsce a ja jestem w Irlandii i mam dostęp do rozbitych anglików, moze mi ktoś powie jakie części potrzebuje czy jej sens i jakie dodatkowe koszty mnie czekają. Jak narazie kupiłem zawieszenie Eibacha Federn Pro-damper. Czekam na jakieś odpowiedzi

Pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

do b5 nie da rady quattro dolozyc :) po drugie nawet jakby sie dalo to 125 km to za zmalo.Po 3 to lepiej kup 1.8 T na swapa

sry za OT

Edytowane przez hunter91
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam sentyment do swojej i wiele wspomnien i wlozonej kasy jak dla mnie przynajmniej, moge do niej wrzucić silnik 1.8T czy dużo jest roboty? Bedzie pasowal na uchwyty i co z miejscem na icka? Bo do swojego silnika montować turbo nie bardzo prawda? Silnik kręci 210 bez problemu oleju nie pali ani grama od wymiany do wymiany a instalacje gazowa zakladalem sam jest to BRC.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...