kichy 2 Posted December 15, 2014 Share Posted December 15, 2014 Witam mam taki oto problem.Rano lub po dłuższym postoju po dopaleniu auta nie jestem w stanie normalnie skręcić w prawa stronę w lewa bez problemu ale w prawo kierownica działa jakby bez wspomagania aż wkoncu coś przeskoczy i już jest ok.Czy to magiel?Jeżeli tak to znacie jakiś serwis w Raciborzu który się tym dobrze zajmie? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vassyli 3 Posted December 15, 2014 Share Posted December 15, 2014 Sprawdziłeś stan płynu oraz czy nie ma wycieku z prawej strony ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
erchi 10 Posted December 15, 2014 Share Posted December 15, 2014 Problem pogłębia się wraz ze spadkiem temperatury? Magiel do regeneracji. Link to comment Share on other sites More sharing options...
kichy 2 Posted February 1, 2015 Author Share Posted February 1, 2015 Problem pogłębia się wraz ze spadkiem temperatury? Magiel do regeneracji. plyn mi ucieka no i tak jakby cos uciekalo z prawej strony a znacie jakis dobry serwis z raciborza co sie tym zajmuje? Ponawiam pytanie? Link to comment Share on other sites More sharing options...
jacek70 104 Posted February 1, 2015 Share Posted February 1, 2015 Jak pisali koledzy wyżej. W tym przypadku to regeneracja lub wymiana magla. Link to comment Share on other sites More sharing options...
kichy 2 Posted February 7, 2015 Author Share Posted February 7, 2015 A co powiecie na ten zakład chodzi mi o Racibórz i czy faktycznie trzeba po tej operacji lać czerwony płyn?! http://allegro.pl/przekladnia-kierownicza-audi-a4-a6-a8-maglownica-i4968928626.html Link to comment Share on other sites More sharing options...
kichy 2 Posted July 2, 2017 Author Share Posted July 2, 2017 Witam odgrzeje trochę tego kotleta. Po regeneracji maglownicy wspomaganie chodziło ciężej niż przy cieknacej maglownicy. Pomyślałem wina wyjącej pompy. Wymieniłem wkoncu pompę na używke.Pompa chodzi elegancko, jest cichutko. Niestety wspomaganie dalej ciężko chodzi. Co robić? Płyn zalany Febi zielony. Może ten magiel trzeba jakoś wyregulowac? Link to comment Share on other sites More sharing options...
kichy 2 Posted March 2, 2018 Author Share Posted March 2, 2018 (edited) Witam ponownie, niestety zaczął uciekac płyn, czyli magiel za długo nie pochodził macie jakieś sprawdzone warsztaty z regeneracja? Czy po regeneracji faktycznie zalać atf czerwony? Edited March 2, 2018 by kichy Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tomas318 0 Posted March 2, 2018 Share Posted March 2, 2018 witam kolege regeneruje pompy wspomagania ale moze lepiej kupic dobra uzywke ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
kichy 2 Posted March 2, 2018 Author Share Posted March 2, 2018 Tylko ze mi chodzi o magiel a nie pompę. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now