kichy 2 Opublikowano 15 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2014 Witam mam taki oto problem.Rano lub po dłuższym postoju po dopaleniu auta nie jestem w stanie normalnie skręcić w prawa stronę w lewa bez problemu ale w prawo kierownica działa jakby bez wspomagania aż wkoncu coś przeskoczy i już jest ok.Czy to magiel?Jeżeli tak to znacie jakiś serwis w Raciborzu który się tym dobrze zajmie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vassyli 3 Opublikowano 15 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2014 Sprawdziłeś stan płynu oraz czy nie ma wycieku z prawej strony ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
erchi 10 Opublikowano 15 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2014 Problem pogłębia się wraz ze spadkiem temperatury? Magiel do regeneracji. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kichy 2 Opublikowano 1 Lutego 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2015 Problem pogłębia się wraz ze spadkiem temperatury? Magiel do regeneracji. plyn mi ucieka no i tak jakby cos uciekalo z prawej strony a znacie jakis dobry serwis z raciborza co sie tym zajmuje? Ponawiam pytanie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jacek70 102 Opublikowano 1 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2015 Jak pisali koledzy wyżej. W tym przypadku to regeneracja lub wymiana magla. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kichy 2 Opublikowano 7 Lutego 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2015 A co powiecie na ten zakład chodzi mi o Racibórz i czy faktycznie trzeba po tej operacji lać czerwony płyn?! http://allegro.pl/przekladnia-kierownicza-audi-a4-a6-a8-maglownica-i4968928626.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kichy 2 Opublikowano 2 Lipca 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2017 Witam odgrzeje trochę tego kotleta. Po regeneracji maglownicy wspomaganie chodziło ciężej niż przy cieknacej maglownicy. Pomyślałem wina wyjącej pompy. Wymieniłem wkoncu pompę na używke.Pompa chodzi elegancko, jest cichutko. Niestety wspomaganie dalej ciężko chodzi. Co robić? Płyn zalany Febi zielony. Może ten magiel trzeba jakoś wyregulowac? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kichy 2 Opublikowano 2 Marca 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2018 (edytowane) Witam ponownie, niestety zaczął uciekac płyn, czyli magiel za długo nie pochodził macie jakieś sprawdzone warsztaty z regeneracja? Czy po regeneracji faktycznie zalać atf czerwony? Edytowane 2 Marca 2018 przez kichy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomas318 0 Opublikowano 2 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2018 witam kolege regeneruje pompy wspomagania ale moze lepiej kupic dobra uzywke ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kichy 2 Opublikowano 2 Marca 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2018 Tylko ze mi chodzi o magiel a nie pompę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się