Jump to content
IGNORED

blad kata i koncowy tlumik


Magicbattle
 Share

Recommended Posts

siemanko. czeka mnie wymiana koncowego tlumika w 2.0 alt z 2001 roku. nigdzie na necie nie moge znalesc zamiennikow nowych bo uzywek nie chce. macie gdzies firme co ma takowy tlumik. i druga sprawa co jakis czas na vagu pojawia sie blad sondy kata nie pamietam nr bledu. czy to moze byc spowodowane dziurawym tlumikiem koncowym czy raczej kat jest zajeb*ny olejem??

bedzie skutek uboczny po wybiciu resztek katalizatora w postaci nieprawidlowej pracy silnika falowania obrotow czy wiekszego spalania. nie pamietam czy mam dwie sondy ale chyba tak.

Link to comment
Share on other sites

w benzyniaku raczej masz dwie sondy, pzez dziurawy tłumik końcowy nie bedzie błedu walić , raczej przez kata, samo wybebeszenie jego nic nie da trzeba by wtedy wyłaczyć druga sonde z ecu

Link to comment
Share on other sites

no wlasnie tez cos czytalem o wylaczeniu sondy. a jak by dac tuleje odsadzajaca (emulator) aby sonda byla bardziej wysunieta zda to egzamin?

Link to comment
Share on other sites

Po zastosowaniu tulei błąd może nie wyskakiwać, ale jak kat jest zapchany to przepływ spalin nadal będzie utrudniony

Link to comment
Share on other sites

W alt nie da się wyłączyć sondy w ECU, pozostaje albo szukać dobrego kata - używanego lub wstawienie emulatora.

W moim 1.8T emulator dobrze działa, nie ma błędów a kat wybebeszony ma środek

Link to comment
Share on other sites

no chyba kata wypruje i jeszcze pare groszy bedzie na emulator. da ktos linka do tego zebym wiedzial jaki kupic

Link to comment
Share on other sites

wyciągnij drugą sądę i ją wyczyść,w wielu przypadkach pomaga

Link to comment
Share on other sites

Po wywaleniu kata może być nieprzyjemny dzwięk

Link to comment
Share on other sites

Po wywaleniu kata może być nieprzyjemny dzwięk

E tam, u mnie nie ma różnicy.Trochę wyraźniej słuchać turbinę, ale to przyjemny dźwięk

W alt raczej nie będzie różnicy

Link to comment
Share on other sites

Dlaczego?

Kat chyba jest taki sam 1.8T i 2.0

Link to comment
Share on other sites

Jeszcze nikt się nie odważył bo nie wiadomo jaki dźwięk zostanie. Też muszę coś z tym zrobić bo wyskakuje mi błąd i nie chcę pozbyć się samego błędu przez zastosowanie tulei tylko jego przyczyny czyli kat ko wybicia albo do wymiany

Link to comment
Share on other sites

jak kata sie wybije to napewnobedzie walic bledembo bedzie duzy przeplyw spalin tak mi sie wydaje. a to nikt nie wywalal kata w ALT jeszcze?? ja mam w 1.8T tez kata wyprutego i zostala ori pucha, tylko turbine slychac nic wiecej.

Link to comment
Share on other sites

wiem alt to dno co zrobic. ale dzwiek sie raczej nie zmieni w 2.0

Link to comment
Share on other sites

co do sondy to swego czasu w 3.0 asn teżnie dało rady wyłączyć a teraz nie problem dla tunera ,ciekawe jak w alt

Link to comment
Share on other sites

W alt podobnie jak asn da sie usunąć w ecu. koszt ok 300 zł. więc nie ma tragedi. kata lepeij zastąp rurką lub strumienicą bo będzie warczeć jak pollonez.

Link to comment
Share on other sites

watpie zeby dzwiek sie zmienil nie jedno auto slyszalem na ori puszcze z wybitym katem

Link to comment
Share on other sites

watpie zeby dzwiek sie zmienil nie jedno auto slyszalem na ori puszcze z wybitym katem

witam panowie ja powiem tak słychac inne brzmienie po wybebeszeniu kata alt ale do przeżycia

Link to comment
Share on other sites

Oczywiście ze się zmieni. Będzie głośniejszy

Link to comment
Share on other sites

Mam 2.0 alt i jeździłem z wybebeszonym katem kilka dni. Była porażka, smród spalin i ryk silnika. Na allegro mają katy do euro3, po krótkiej rozmowie zamówiłem z wkładem euro4 za 580zl jeśli pamięć mnie nie myli i błąd zgasł po 60km. Tłumiki ferroza wpakowałem i powiem że głośno chodzi :/ środkowy reklamowalem bo metaliczny dźwięk był. Jak będzie dokuczliwy na trasie to zainwestuje w bosala lub oryginał

Dlaczego?

Kat chyba jest taki sam 1.8T i 2.0

2.0 alt spełnia normę Euro 4, więc ma inny wkład katalizatora
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...