Rafusi Opublikowano 29 Września 2008 Opublikowano 29 Września 2008 Witam! Jak odkręcić tą nakrętkę od turbiny widoczną na zdjęciu? Problem polega na tym ze zabrałem się za wymiane turbiny i nie moge odkręcic tej nakrętki z przewodu olejowego. Są dwie sruby jedna na gorze a druga na dole, przeciwnakrętka? Zacząłem kręcić tą nakrętką ale usłyszałem dziwne dzwięki i ten przewodzik jakby zaczął się skręcać. Nie chce tego urwać. Proszę o pomoc, wyjaśnienie.
adamooo Opublikowano 29 Września 2008 Opublikowano 29 Września 2008 ten przewód bardzo często się przekręca..więc wykręć i kup nowy w ASO..lub najlepiej jak kupisz dorabiany..koszty 60zł
Rafusi Opublikowano 29 Września 2008 Autor Opublikowano 29 Września 2008 czyli juz uper... na szczescie pracuje w hydraulice i posiadam pierscienie zaciskowe w ofercie, bo wyczytałem ze to na pierścionach jest. Metryka ma to do siebie że da się zrobić nawet z kawałka rurki koncówke... wiec jak juz upierniczyłem ten przewodzik to bedzie się dało lekko go przyciąć i zainstalować na nowo Dzięki raz jeszcze!!!
adamooo Opublikowano 29 Września 2008 Opublikowano 29 Września 2008 czyli juz uper... na szczescie pracuje w hydraulice i posiadam pierscienie zaciskowe w ofercie, bo wyczytałem ze to na pierścionach jest. Metryka ma to do siebie że da się zrobić nawet z kawałka rurki koncówke... wiec jak juz upierniczyłem ten przewodzik to bedzie się dało lekko go przyciąć i zainstalować na nowo Dzięki raz jeszcze!!! nie przycinaj tylko w całośći kup nowy pleciony..krucieć powinni mieć..pamiętaj tylko o ułożeniu przewodu..żeby krućce były dobrze dopasowane pod odpowiednim kątem..jak będzie źle to przewód będzie naprężony i trudno będzie przykręcić.. pozdro
spanky Opublikowano 30 Września 2008 Opublikowano 30 Września 2008 kup nowy w ASO ... koszt 120 zl ... bedzie ładnie i seryjnie a nie jakies wydumki ...
poziek Opublikowano 30 Września 2008 Opublikowano 30 Września 2008 kup nowy w ASO ... koszt 120 zl ... bedzie ładnie i seryjnie a nie jakies wydumki ... to nie są wydumki tylko dobre i sprawdzone rozwiazanie. Ja widzę same zalety przewodu elastycznego w oplocie w porównaniu z seryjnym sztywnym. Koniecznie należy jednak zachować identyczną średnicę.
spanky Opublikowano 30 Września 2008 Opublikowano 30 Września 2008 kup nowy w ASO ... koszt 120 zl ... bedzie ładnie i seryjnie a nie jakies wydumki ... to nie są wydumki tylko dobre i sprawdzone rozwiazanie. Ja widzę same zalety przewodu elastycznego w oplocie w porównaniu z seryjnym sztywnym. Koniecznie należy jednak zachować identyczną średnicę. nie podejmuje polemiki w kwestiach estetyki [a to mialem na mysli piszac powyższe zdanie ] poza tym szybko i przyjemnie bez obaw o srednice ...
poziek Opublikowano 30 Września 2008 Opublikowano 30 Września 2008 kup nowy w ASO ... koszt 120 zl ... bedzie ładnie i seryjnie a nie jakies wydumki ... to nie są wydumki tylko dobre i sprawdzone rozwiazanie. Ja widzę same zalety przewodu elastycznego w oplocie w porównaniu z seryjnym sztywnym. Koniecznie należy jednak zachować identyczną średnicę. nie podejmuje polemiki w kwestiach estetyki [a to mialem na mysli piszac powyższe zdanie ] poza tym szybko i przyjemnie bez obaw o srednice ... zupełnie nie rozumiem dlaczego estetyka miałaby wziąć górę nad faktyczną funkcjonalnością przewodu w oplocie
spanky Opublikowano 30 Września 2008 Opublikowano 30 Września 2008 zupełnie nie rozumiem dlaczego estetyka miałaby wziąć górę nad faktyczną funkcjonalnością przewodu w oplocie jezeli juz poprawiac to cos co ma sens ... poprawianie na sile czegos co dobrze spełnia swoje zadanie i nie sprawia problemow mija sie z celem [taki sam jest montowany w 130 PD] .... i w dodatku psuje estetyke pod maska ... [a to juz tylko moje zdanie] ale niektorzy lubia wymieniac rzeczy i opisywac ze sie ma przewod od oleju w oplocie ... tylko po co skoro ori byl w porzadku ... ?
poziek Opublikowano 30 Września 2008 Opublikowano 30 Września 2008 ylko moje zdanie] ale niektorzy lubia wymieniac rzeczy i opisywac ze sie ma przewod od oleju w oplocie ... tylko po co skoro ori byl w porzadku a widzisz dochodzimy do sedna...taki w oplocie jest lepszy i uwaga...TAŃSZY... i już się rozumiemy
adamooo Opublikowano 30 Września 2008 Opublikowano 30 Września 2008 nie ma tylko logo audi i spokojnie można go ściągać bez obawy że się ukręci jak ori
Rafusi Opublikowano 30 Września 2008 Autor Opublikowano 30 Września 2008 Taki przewodzik w oplocie stalowym jednym w zupełności wystarczy, moge wam zrobic w 5 min za 45zł, na metryce takiej jak tam jest 16x1,5 seria lekka. Zapraszam do Fluiconnecto w Tychach Tak na marginesie... Wyciagnąłem turbo i odziwo nie ukręciłem sruby. PANOWIE!!! Jednak powiedzcie mi czy po zdemontowaniu siłownika podciśnieniowego ta laga ma chodzić tak strasznie ciezko??? Ja bawiłem się całą turbiną, w srodku nie było żadnego syfu nagaru ani nic! KIerownice chodzą super lekko, jednak strasznie ciezko chodzi ta sztanga podciśnieniowa, tak ma być???? Poskładałem wszystko do kupy, i co się okazało nadal kapa... samochod ciągnie wolno i bez dynamiki. Tutaj log dynamiczny z mojego 131 konnego patataja... 1,9l R4 EDC G000SG 1467 Group A: '011 Engine speed Spec, intake press, TIME 2850-3150 2200-2400 MARKER STAMP /min mbar % 0,30 1176 1132,2 1053 21,1 0,65 1239 1683 1111,5 19,9 1,00 1260 1713,6 1193,4 22,3 1,35 1323 1764,6 1287 21,5 1,69 1407 1846,2 1427,4 19,9 2,03 1491 1938 1614,6 26,3 2,37 1596 2009,4 1825,2 36,3 2,70 1701 2121,6 2059,2 45,4 3,03 1827 2203,2 2281,5 55 3,35 1932 2254,2 2433,6 60,2 3,68 2058 2274,6 2468,7 62,2 4,01 2184 2305,2 2445,3 63,8 4,34 2310 2325,6 2386,8 63,8 4,67 2436 2335,8 2351,7 63,8 5,02 2541 2346 2351,7 64,9 5,36 2667 2346 2258,1 61,4 5,68 2793 2346 2269,8 63,8 6,02 2919 2346 2304,9 65,7 6,35 3024 2346 2328,3 67,3 6,70 3150 2346 2328,3 67,3 7,06 3255 2346 2316,6 66,5 7,42 3381 2346 2304,9 66,5 7,78 3486 2346 2304,9 65,7 8,12 3612 2346 2316,6 65,7 8,45 3696 2346 2316,6 65,3 8,78 3801 2346 2328,3 64,9 9,13 3885 2335,8 2340 66,1 9,47 3990 2315,4 2316,6 66,5 9,81 4074 2305,2 2304,9 66,1 10,0 4158 2284,8 2293,2 67,7 10,4 4242 1693,2 2269,8 91,2
letallec Opublikowano 30 Września 2008 Opublikowano 30 Września 2008 Był pedał w podłodze? Jaka była temperatura? Logi sa prawie OK tzn turbo dobrze pompuje (choć mozna sie czepnac ze dopiero >2200 dmucha na 2.4bar)
spanky Opublikowano 1 Października 2008 Opublikowano 1 Października 2008 Poskładałem wszystko do kupy, i co się okazało nadal kapa... samochod ciągnie wolno i bez dynamiki. nbie tylko ilosc tlenu odpowaiada za mocz ... zrob komplet logow i zaprezentuj w odpowiednim dziale ...
rob555 Opublikowano 1 Października 2008 Opublikowano 1 Października 2008 No pozno sie budzi...ruszales moze regulacje na gruszcze? Jak nie to moze ona nie wciaga sie do konca....albo kat zapchany
Rafusi Opublikowano 2 Października 2008 Autor Opublikowano 2 Października 2008 Właśnie rzecz w tym ze katalizator czysty, turbinka też chodziła super, żadnego luzu na wirniku, tylko dzwignia od podcisnienia(grzyb) chodzi cięzko. Tak ma być? bo nikt nie odpowiedział na to pytanie. Sam el. który podnosi dzwignię zmiennej geometrii( zdemontowany ) chodzi cięzko, nie da sie poruszyc palcami, tylko trzeba sie masakrycznie nasiłować. Część turbiny po stronie wydechu jest czysta lekki nagar, ale to normalne. sama dzwignia ze zmiennej geometrii chodzi lekko, bez oporu. Dodam jeszcze ze ten grzyb podcisnieniowy chodzi tak jakby był zapieczony, jednak smarowanie, penetracja wnetrza nic nie dała. Tak jakby w srodku była sprężyna o sporym współczynniku utwardzenia... (zapieczenia) Czy mozna dokupic taka dzwignię gdzies? Ew. jaki bedzie koszt??? Ktoś taki el. demontował??? Jeśli tak to jak chodził, lekko czy ciężko??? proszę o odpowiedz, pozdrawiam!
konrad_A4 Opublikowano 2 Października 2008 Opublikowano 2 Października 2008 jak palcem nie byles w stanie ruszyc sztangi to tym bardziej jak podcisnienie mialo by ja sterowac - moim zdaniem grucha do wymiany, tylko uprzednio przed wyjeciem pomierzyl bym jej dokladna pozycje
Rafusi Opublikowano 2 Października 2008 Autor Opublikowano 2 Października 2008 Może to zabrzmi smiesznie, ale podcisnienie rusza ta sztangą, jednak w niewielkim zakresie...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się