Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Brak podświetlenia temperatury silnika na zegarach


blady2000

Rekomendowane odpowiedzi

Problem dotyczy podświetlenia wskażnika temp. silnika. Z rana po uruchomieniu auta, przeważnie podświetlenie działa normalnie, następnie przygasa/mruga i całkowicie zanika. A4 jest po II lifcie zegary wyglądają identycznie jak te o nr: 8D0920900K

86413e2827f9eaa7af7c45cb2879401b.jpg

Moje pytanie, to czy ten cyferblat od wskazania temp. jest podświetlany żarówkami czy diodami? Oraz czy można je w jakiś prosty sposób wymienić, gdyż jak widać na drugim zdjęciu wszystko jest zabudowane nie tak jak w starszych modelach A4 gdzie wystarczyło bezpośrednio wykręcić żaróweczki (bodajże 8.4D)

Edytowane przez blady2000
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak toi jest licznik z białym tyłem, to nie zawracaj sobie głowy naprawą. Pada motorola a nie LED-y.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam. Podłącze się pod tmat, bo mam podobny problem. Auto to A4 polifcie , licznik Jaeger. Podświetlenie wskaźnika temperatury raz działa, a raz nie działa. Z rana zazwyczaj jest ok, a jak trochę pojerzdrzę to jest różnie, czasami świeci normalnie, a czasami podświetlenie gaśnie i świeci tylko wskazówka. Mam pytanie czy da się to jakoś naprawić? Czytałem trochę o licznikach Jaeger i wiem że są problematyczne. Czasami wariuje mi też wskaźnik paliwa, a latem jak jest ciepło skacze (podczas jazdy ze stałą prędkością) wskazówka od prędkościomierza. Tak się zastanawiam czy to też może być wina licznika.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Można by się pobawić w podanie napięcia na diody z innych które świecą bez zakłóceń ale to jak pisz esz Jager czyli pada procek. Szukaj Vdo w zamienniku.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak właśnie myślałem że najlepszym rozwiązaniem będzie wymiana na vdo. Rozumiem że w gre wchodzą tylko liczniki z wersji poliftowych?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A czy licznik od wersji benzynowej wchodzi w grę? Czy trzeba zmieniać tarcze obrotomierza , czy wystarczy go przekodować i będzie pokazywał obroty tak jak trzeba? Czy liczniki od benzyn mają (nieaktywną) kontrolkę świec żarowych? Jeżeli mam 1/2 fis to czy licznik bez fisa będzie działał prawidłowo?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A czy licznik od wersji benzynowej wchodzi w grę? Czy trzeba zmieniać tarcze obrotomierza , czy wystarczy go przekodować i będzie pokazywał obroty tak jak trzeba? Czy liczniki od benzyn mają (nieaktywną) kontrolkę świec żarowych? Jeżeli mam 1/2 fis to czy licznik bez fisa będzie działał prawidłowo?

Musisz kupić 1/2 fisa albo pełny fis. Te bez fisa mają inaczej przewody we wtyczkach. Wersja benzynowa może być, po przekodowaniu wskazówka będzie po prostu pracowała w zakresie do 5000 obrotów.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki za wszystkie podpowiedzi. Poprzeglądałem trochę ogłoszeń i widzę że dostanie VDO z 1/2 fis jest można powiedzieć niemożliwe, a liczniki z pełnym fisem to w większości angliki. Będe powoli szukał i kompletował części bo do pełnego fisa będe musiał miec jeszcze manetkę do kombi i wiązkę z wtyczką. Jak by ktoś miał na zbyciu taki zestw w rozsądnych pieniądzach to ja jestem chętny.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...