Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Pasek wielorowkowy


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Hej strzelił mi pasek wielorowkowy silnik chodzi normalnie ale auto holował będę do mechanika żeby rozrządu nie rozwaliło. Jak pekl to poza paskiem co jeszcze bedzie trzeba wymienić? Pzdr

Opublikowano (edytowane)

Co ma pasek klinowy do rozrzadu ?

Edytowane przez krzysiekvtec
Opublikowano

To ze paski sa w obudowie i chyba logiczne ze pęknięty pasek dalej tam jest wiec może go wciągnąć i narobić sieczki... Nie mam racji?

Opublikowano

Z przyzwyczajenia myslalem ze to 1.8 t :-) zgadza sie uwazaj :-)

Opublikowano

Spoko;)

Opublikowano

Koniecznie pamiętaj o termostacie. ;) wymień sobie i tek krótszy pasek. od chyba pompy wspomagania. no i wszystkie rolki itd. ;)

Opublikowano

Jakie rolki?

Jak one sie nazywają? Nie mówisz o całym rozrzadzie?;)

Od wspomagania jest chyba ten sam bo tez nie działa?

Opublikowano

Jest tam trochę przemieszania pasków,więc nie odpalać na pewno dla pewności że dalej się nie podzieje :wink: ale zdjąć przód(pas przedni) i obudowy zablokować rozrząd i sprawdzić stan pasków,wyczyścić wsio i posprawdzać rolki od osprzętu,koszt na pewno większy niż sam pasek od rozrządu czy też osprzętu :kwasny: ale warto poznać ich stan.Poza tym masz okazję sprawdzić jak tam wsio hula(rolki od osprzętu i itd).

Zaznaczam że w zależności do jakiego mechanika oddajesz,ja mam tak że tel.(lub sam z nim zdejmuje wsio) i chłop pokazuje mi w jakim są stanie na aucie nie po wyjęciu :wink:

Termostat przy każdej wymianie rozrządu powinien wytrzymać bynajmniej nie dłużej jak 3 lata :kwasny:

Opublikowano

Ok dzieki;) to na zapas nie kupuje niczego poczekam aż rozbierze;)

Zatarła się sprężarka klimatyzacji zablokowało pasek i pękł a ten zablokował wielorowkowy. Sprężarka 2 paski termostat i jedna rolka wymieniona koszt części 500 zl robota 200. Taki prezent przed swietami;) pzdr

Opublikowano

Ciesz się że nic więcej :wink: Ciekawy jestem jak u Ciebie jest z napinaczem paska rozrządu :eusathink:u mnie to trochę nie za ciekawie było :kwasny: ciekawy jestem jak to jest w b6,czy coś zmienili :)

Opublikowano

Stan reszty rzeczy okej. Rozrząd był robiony 25 tys temu.

Opublikowano

Krzysiek pytał o stan napinacza i luzu na tej tulei na której to pracuje, jak jest luz może bałaganu narobić,.??


w AKE nic sie nie zmieniło, pozdr

Opublikowano

Napinacz paska rozrządu w dobrym stanie.

Opublikowano

Dokładnie chodziło mi o ten napinacz(amortyzator drgań paska)tak jak Robert wyżej napisał,ale też nie dopatrzyłem że to nadal AKE a nie z grupy BXX :facepalm: .Ogólnie aby służył jak najdłużej :D

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...