miki18m Opublikowano 18 Grudnia 2014 Opublikowano 18 Grudnia 2014 Hej strzelił mi pasek wielorowkowy silnik chodzi normalnie ale auto holował będę do mechanika żeby rozrządu nie rozwaliło. Jak pekl to poza paskiem co jeszcze bedzie trzeba wymienić? Pzdr
krzysiekvtec Opublikowano 18 Grudnia 2014 Opublikowano 18 Grudnia 2014 (edytowane) Co ma pasek klinowy do rozrzadu ? Edytowane 18 Grudnia 2014 przez krzysiekvtec
miki18m Opublikowano 18 Grudnia 2014 Autor Opublikowano 18 Grudnia 2014 To ze paski sa w obudowie i chyba logiczne ze pęknięty pasek dalej tam jest wiec może go wciągnąć i narobić sieczki... Nie mam racji?
krzysiekvtec Opublikowano 18 Grudnia 2014 Opublikowano 18 Grudnia 2014 Z przyzwyczajenia myslalem ze to 1.8 t :-) zgadza sie uwazaj :-)
Tomas3k Opublikowano 18 Grudnia 2014 Opublikowano 18 Grudnia 2014 Koniecznie pamiętaj o termostacie. wymień sobie i tek krótszy pasek. od chyba pompy wspomagania. no i wszystkie rolki itd.
miki18m Opublikowano 18 Grudnia 2014 Autor Opublikowano 18 Grudnia 2014 Jakie rolki? Jak one sie nazywają? Nie mówisz o całym rozrzadzie? Od wspomagania jest chyba ten sam bo tez nie działa?
KrzysiekA4 Opublikowano 18 Grudnia 2014 Opublikowano 18 Grudnia 2014 Jest tam trochę przemieszania pasków,więc nie odpalać na pewno dla pewności że dalej się nie podzieje ale zdjąć przód(pas przedni) i obudowy zablokować rozrząd i sprawdzić stan pasków,wyczyścić wsio i posprawdzać rolki od osprzętu,koszt na pewno większy niż sam pasek od rozrządu czy też osprzętu ale warto poznać ich stan.Poza tym masz okazję sprawdzić jak tam wsio hula(rolki od osprzętu i itd). Zaznaczam że w zależności do jakiego mechanika oddajesz,ja mam tak że tel.(lub sam z nim zdejmuje wsio) i chłop pokazuje mi w jakim są stanie na aucie nie po wyjęciu Termostat przy każdej wymianie rozrządu powinien wytrzymać bynajmniej nie dłużej jak 3 lata
miki18m Opublikowano 20 Grudnia 2014 Autor Opublikowano 20 Grudnia 2014 Ok dzieki;) to na zapas nie kupuje niczego poczekam aż rozbierze;) Zatarła się sprężarka klimatyzacji zablokowało pasek i pękł a ten zablokował wielorowkowy. Sprężarka 2 paski termostat i jedna rolka wymieniona koszt części 500 zl robota 200. Taki prezent przed swietami;) pzdr
KrzysiekA4 Opublikowano 20 Grudnia 2014 Opublikowano 20 Grudnia 2014 Ciesz się że nic więcej Ciekawy jestem jak u Ciebie jest z napinaczem paska rozrządu :eusathink:u mnie to trochę nie za ciekawie było ciekawy jestem jak to jest w b6,czy coś zmienili
miki18m Opublikowano 21 Grudnia 2014 Autor Opublikowano 21 Grudnia 2014 Stan reszty rzeczy okej. Rozrząd był robiony 25 tys temu.
kudalty66 Opublikowano 22 Grudnia 2014 Opublikowano 22 Grudnia 2014 Krzysiek pytał o stan napinacza i luzu na tej tulei na której to pracuje, jak jest luz może bałaganu narobić,.?? w AKE nic sie nie zmieniło, pozdr
miki18m Opublikowano 22 Grudnia 2014 Autor Opublikowano 22 Grudnia 2014 Napinacz paska rozrządu w dobrym stanie.
KrzysiekA4 Opublikowano 29 Grudnia 2014 Opublikowano 29 Grudnia 2014 Dokładnie chodziło mi o ten napinacz(amortyzator drgań paska)tak jak Robert wyżej napisał,ale też nie dopatrzyłem że to nadal AKE a nie z grupy BXX .Ogólnie aby służył jak najdłużej
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się