rycerz Opublikowano 30 Września 2008 Opublikowano 30 Września 2008 Witam Mam A4 avant z AFN'em 1998r, problem polega na tym że na pedałach (wszystkich) czuje mocne wibracje podczas jazdy. Ostatnio padła pompa sprzęgła, przed jej zgonem wibracje były dużo większe, ale są dalej mocno odczuwalne. Znajomy mechanik zasugerował mi że poduszki pod silnikiem i skrzynią są do wymiany, auto ma 195tyś przejechane. Co możecie poradzić? Problem kolejny to to że raz kopci na czarno a innym razem nie, nie jest to kwestia paliwa bo tankuje zawsze do pełna, więc podczas wypalania jednego baku paliwa z jednej stacji raz sobie przykopci a innym razem nie. Problem następny który powstał około 3 dni temu to to że pwyżej 3000obr opada z sił, kręci się dalej ale już nie tak jak wcześniej. Wiem że napewno napiszecie żebym zrobił logi, zrobie logi w tym tygodniu i wkleje bo narazie nie mam czasu jechać na VAG'a. edit: (oczywiście nie kręce jej wyżej niż 4000obr ) edit2: czy będe w stanie sam wymienić klocki hamulcowe? znajomy sam wymieniał kiedyś w golfie IV, pamiętam że tam były one zamocowane za pomocą śrób imbus. mam pewne zdolności do majsterkowania więc myśle że moge dać radę proszę tylko o wskazówki jak czegoś nie zepsuć
Musashi Opublikowano 30 Września 2008 Opublikowano 30 Września 2008 byc moze poduszki, byc moze plecionka. byc moze rozwalony dwumas. a byc moze silnik pracuje nierownomiernie - wykaza logi. powod dymienia wyjdzie w logach, i ew.bledzie zapisanym w ecu. prawdopodobnie zwiazane to jest trybem awaryjnym w ktory wchodzi po przekroczeniu 3000obr/min. wymieniales filtry paliwa powietrza? klocki wymienisz, jezeli posiadasz pojecie podstawowe. ale pamietaj to sa hamulce jezeli wykonasz cos nieprawidlowo narazasz zycie swoje oraz innych. ocen prawidlowo swoje mozliwosci.
rycerz Opublikowano 30 Września 2008 Autor Opublikowano 30 Września 2008 Po obrotomierzu widze że silnik pracuje równo. Filtrów jeszcze nie wymieniłem. A czy tryb awaryjny jest jakoś sygnalizowany? Bo jeśli tak to nic mi nie sygnalizuje.
Wihajster Opublikowano 30 Września 2008 Opublikowano 30 Września 2008 Po obrotomierzu widze że silnik pracuje równo. Filtrów jeszcze nie wymieniłem. A czy tryb awaryjny jest jakoś sygnalizowany? Bo jeśli tak to nic mi nie sygnalizuje. niczym nie jest sygnalizowany....
Musashi Opublikowano 30 Września 2008 Opublikowano 30 Września 2008 w sumie jest, tym ze nie chce jechac [br]Dopisany: 30 Wrzesień 2008, 16:20_________________________________________________ Po obrotomierzu widze że silnik pracuje równo. Filtrów jeszcze nie wymieniłem. A czy tryb awaryjny jest jakoś sygnalizowany? Bo jeśli tak to nic mi nie sygnalizuje. jak mogles filtrow nie wymienic obrotomierz jest tylko dla orientacji a zakresie obrotow, nierownomiernosci nie zobaczysz
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się