Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Wariuje wskaźnik temperatury.


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Ok kolego ale dlaczego mam wymieniać owy czujnik skoro po uderzeniu w licznik wskazówka zaczyna działać???

Opublikowano

Na króćcu chłodnicy ja miałem czujnik koloru szarego, dwupinowy.

Ten zielony czujnik, czteropinowy znajduje się natomiast pod maską z tyłu silnika. Tam gdzie jest zawór. Od grodzi. Od AKUmulatora.

Opublikowano

tak zgadza się u mnie będzie do wymiany zielony jutro idę kupić oryginał i postaram się zdać relację już być może jutro czy jest problem rozwiązany.

Opublikowano

gdzie dokladnie znajduje się ten dwupinowy szary czujnik ? U mnie tak samo - błąd czujnika g2 oraz wskazania raz 60, a po sekundzie 90

Opublikowano

ale slo jeśli masz takie wskazania to 4-ro pinowy czujnik zielony lub czarny nie szary, szary jest od załączania wentylatorów chłodnicy.


Koledzy sukces temat uważam za zamknięty wymiana czujnika pomogła w 100procentach ja kupiłem oryginał zielony za 50zł +oring i zawleczka stara zawleczka przy wyciąganiu mimo że delikatnie to pękła może przez to że był mróz.

Opublikowano

W moim przypadku było tak, że wskazówka od temperatury wody nie wskazywała dokładnie 90st.C, tylko około 90st.C, gdzieś w okolicach 86st.C. Wskazówka za chiny nie chciała mi stać równo w pionie. Odstawała od tego pionu. Dodatkowo miałem problem z pojawianiem się błędu:

17698 - Coolant Temp Sensor at Radiator Outlet (G83): Signal too Small
P1290 - 002 - Lower Limit Exceeded - Intermittent

Ja zmieniłem więc ten dwupinowy szary czujnik wody zaraz pod spodem chłodny (Radiator Outlet).

Po wymianie, czyli od dwóch lat, wszystko jest ok. Mechanik u którego wcześniej byłem (przed wymianą czujnika), mówił że te modele tak mają i że wskazówka jest prawie w pionie. Szybko zmyłem się od niego i więcej już się nie pojawiłem. Omijam z daleka go i ich.

Opublikowano

To fajnie ja jutro jadę na hamownie z ciekawości chce sprawdzić moc swojej maszyny:)

p

Opublikowano

Ok kolego ale dlaczego mam wymieniać owy czujnik skoro po uderzeniu w licznik wskazówka zaczyna działać???

A nie mówielem :)

Opublikowano

I koledzy moja seria wygląda tak 2e5e7ff5b9d65634m.jpg

Opublikowano

Koledzy a przy wymianie tego zielonego napotkam na jakieś większe problemy?? Czy po prostu wyciągam Stary wciskamy nowy i tyle ??

Opublikowano

Koledzy a przy wymianie tego zielonego napotkam na jakieś większe problemy?? Czy po prostu wyciągam Stary wciskamy nowy i tyle ??

raczej żadnego, tylko zrób to na zimnym silniku, żeby się nie poparzyć, odkręć korek od zbiorniczka, żeby pozbyć się podciśnienia, przygotuj wszystko pod rękę i wyjmujesz jeden (zazwyczaj oring zostaje w środku więc szybko dgo trzeba jeszcze wygrzebać)

i wkładasz nowy czujnik z nowym oringiem, i po sprawie.

Opublikowano

Ok dzieki wielkie na weekend sie za to zabiore :) tylko jeszcze powiedz mi dlaczego wszystko trzeba robic szybko...?? :P płyn bedzie wyciekał czy o co chodzi ??

Opublikowano

Ok dzieki wielkie na weekend sie za to zabiore :) tylko jeszcze powiedz mi dlaczego wszystko trzeba robic szybko...?? :P płyn bedzie wyciekał czy o co chodzi ??

Dokładnie płynu trochę wyleci, w zależności jak szybko to zrobisz.

Opublikowano

Okazało się że czujnik jest ok tylko ktoś przede mną połamał zatrzask na kostce od czujnika i był wciśniety "na sztukę" popsikałem styki sprayem wcisnąłem kostke złapałem ładnie na trytki i od tygodnia bez problemów :D

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...