antyterrorysta Opublikowano 27 Grudnia 2014 Opublikowano 27 Grudnia 2014 Jeżdżę z ustawioną temp. 20st.C (obie strefy), zwykle nawiew ustawiam na przednią szybę, prędkość 1-2 kreski, wszystkie kratki otwarte. W czasie dłuższej ciągłej podróży (1-2h) klapy samoczynnie się zamykają wentylator automatycznie przyspiesza do wart. max a powietrze tylko delikatnie wydostaje się z kratek wentylacyjnych, szyby wewnątrz auta zaczynają parować. Konieczne w tej sytuacji jest zjechać, wyłączyć silnik i nawiew na minimum 5-10min. Po tym czasie wszystko wraca do normy. Po ruszeniu problem powraca po różnym czasie (czasami już po 10min, a czasami znów po 1-2h). Myślałem, że mogą to być silniczki cięgien klap nawiewu, ale dlaczego wszystkie opadają w tym samym momencie? Dodam że zmiana kierunku nawiewu nic nie daje, aczkolwiek słychać jak kierownice zmieniają położenie, czyli silniczki dają znak życia. Czy w systemie wentylacji tego auta jest główna klapa na dolocie, która może nie przepuszczać powietrza na ssaniu wentylatora przez co nie ma nadmuchu powietrza który ma się dostać przez kratki do kokpitu?
jacek70 Opublikowano 27 Grudnia 2014 Opublikowano 27 Grudnia 2014 Sprawdź błędy klimatronika .Może po prostu coś nie styka przy panelu sterowania.
Fr0styyy. Opublikowano 19 Stycznia 2015 Opublikowano 19 Stycznia 2015 (edytowane) Pewnie silniczek V71, miałem to samo, prawie. Jadę 50km/h, dmucha jak poj... Jade 150 km/h, maks bieg nawiewu a z kratek nie leci nic, zjeżdżam na pobocze (bo szyby tak zaparowane) i nagle tornado z nawiewu... Problem pojawia się tylko przy wyższej prędkości, klapy się po prostu przymykają, mogę włączyć obieg zamknięty ale wtedy nigdy nie odparują szyby :E Edytowane 19 Stycznia 2015 przez Fr0styyy.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się