motyf1 Opublikowano 28 Grudnia 2014 Opublikowano 28 Grudnia 2014 Witam, przyszla zima i przyszły nowe kłopoty z moim 1.8t, mianowicie zaraz po odpaleniu silnik klekocze i pali się kontrolka oleju, po jakiś 15 sec klekotanie przechodzi w bzyczenie i kontrolka gaśnie, co to znowu jest?
Gość Opublikowano 28 Grudnia 2014 Opublikowano 28 Grudnia 2014 (edytowane) sprawdź bagnet moze za mało oleju ma jesli nie to pompa oleju sie konczy, ewentualnie napinacz lancucha rozrzadu/lancuch ale to juz musialbys zweryfikowac vagiem, o ile sie nie myle przy usterce napinacza/lancucha rozrzadu wyskakuje blad czujnika polozenia walka rozrzadu - bynajmniej u mnie tak jest Edytowane 28 Grudnia 2014 przez uszolek
motyf1 Opublikowano 28 Grudnia 2014 Autor Opublikowano 28 Grudnia 2014 sprawdź bagnet moze za mało oleju ma jesli nie to pompa oleju sie konczy, ewentualnie napinacz lancucha rozrzadu/lancuch Tydzień temu robiłem uszczelniacze zaworowe,pokrywy i nastawnika,wałka i wału. Regenerowałem turbo i wymieniałem rozrząd z łańcuchem i ślizgami. Pompa? Jak ja sprawdzić?
Gość Opublikowano 28 Grudnia 2014 Opublikowano 28 Grudnia 2014 pomiar cisnienia oleju ale co i jak to juz Ci nie powiem, musisz poczekac na wypowiedzi bardziej doswiadczonych
kkrzysiekk555 Opublikowano 29 Grudnia 2014 Opublikowano 29 Grudnia 2014 (edytowane) Witam, ostatnio pisałem też temat ze stukaniem w moim 1.8T ale u mnie jest raczej wina Castrola co mi nalali, ale jak mówisz, że przy klekotaniu pali się kontrolka oleju to znaczy, ze pompa nie daje ciśnienia. Podjedź gdzieć do mechanika i sprawdź ciśnienie oleju, powinno być chyba coś ok 4-5 bar, nie jestem pewny na 100% czy tyle ale coś ok tego. Pompa nie jest droga ok 120-140zł z tego co patrze na allegro Edytowane 29 Grudnia 2014 przez kkrzysiekk555
motyf1 Opublikowano 29 Grudnia 2014 Autor Opublikowano 29 Grudnia 2014 Pompa albo zapchany smok bo jak go przykatuje na wysokich obrotach to tez zaczyna pipczeć ;/ Bardzo skomplikowane jest czyszczenie smoka? przydałoby sie tez wyczyścić cały układ od razu, jak to się robi i czym? Martwi mnie to stukanie/klekotanie, na dniach nagram filmik jak to słychać
kkrzysiekk555 Opublikowano 29 Grudnia 2014 Opublikowano 29 Grudnia 2014 Wątpie aby przy zapchanym układzie świeciła kontrolka. Jak już świeci to raczej pompa, bije słabe ciśnienie i na zimnym silniku olej jest gęstrzy i nie dobija do popychaczy hydraulicznych i chodzą na półsucho i klekoczą. Co do czyszczenia układu to już się nie wypowiem, nie robiłem tego nigdy
motyf1 Opublikowano 29 Grudnia 2014 Autor Opublikowano 29 Grudnia 2014 (edytowane) zalany mam castrol edge sport 10w60 to nie jest gęsty olej Edytowane 29 Grudnia 2014 przez motyf1
kkrzysiekk555 Opublikowano 30 Grudnia 2014 Opublikowano 30 Grudnia 2014 Chodzi mi o to, że jak jest zimny to jest gęstrzy niż rozgrzany
iglako Opublikowano 5 Stycznia 2015 Opublikowano 5 Stycznia 2015 (edytowane) U mnie klekotanie wyeleminowalo wyczyszczenie smoka . Edytowane 5 Stycznia 2015 przez iglako
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się