Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Schemat instalacji CLH + DRL H7 w A4 B6


grzes283

Rekomendowane odpowiedzi

Przełącznik DRL bez przekaźnika działa odwrotnie.

Na "0" włączamy dzienne. Czyli wtedy podaje masę na moduł, a ten odpala.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziś skończyłem etap pierwszy i zamontowałem CLH i jest KOX :kox:

Jutro biorę się za podłączenie modułu dziennych ale z przeciwmgłowych. Wstępnie dziś tak patrzyłem i nie widzę tej "śruby z plusem" za pedałami także byłbym wdzięczny za dokładny opis gdzie ona jest, bo z tego co czytałem na forum to nie mogę zlokalizować. I druga sprawa żeby czasu zaoszczędzić skąd braliście "+ po stacyjce"? Czytałem że pin 1 wyłącznika świateł to jest to (ale tu się nasuwa mi pytanie czy ten, który utworzyłem po podłączeniu CLH, czy ten stary czarny kabelek zaizolowany?), ale ktoś pisał też, iż wziął z skrzynki bezpieczników i to by była lepsza opcja, tylko który bezpiecznik. Jak ktoś odpiszę będę wdzięczny będzie jutro szybciej i prościej :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bezpiecznik 36 to plus po stacyjce.

Ja też jutro montuję DRL i stały plus wezmę z bezpiecznika 35, bo nie chce mi się iść aż do śrub za pedałami.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ok dzięki, a czyli plus z tej śruby to po prostu stałe zasilanie-widzisz zaś człowiek się czegoś dowiedział :wink:

Mnie może uda się obejść podłączenie przekaźnika bo mój moduł ma dodatkowy przewód- sterowanie masą- także być może po podłączeniu go bezpośrednio do pinu 3 z wyłącznika DRL będzie hulać jak książka pisze-ale to się jutro okaże podziele się informacją jak ogarnę. Dzięki za pomoc

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak, stałe zasilanie, które i tak idzie do skrzynki bezpieczników, a tam szybciej się wbić w gruby czerwony przewód :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

I jak Damian ogarnąłeś temat? Ja u mnie w 100% tak :D zarówno clh i drl. No i najlepsze jest to, że tak jak pisałem wczoraj. Nie musiałem stosować przekaźnika :lol:

Wyłącznik DRL po włączeniu w pozycję "0" łączy do masy auta, a mój moduł ma dodatkowy kabel, który po podłączeniu do masy wyłącza cały moduł. Dzięki temu PIN 3 z wyłącznika DRL podłączyłem bezpośrednio do tego przewodu z modułu i działa jak książka pisze tzn na "0" wyłączone światła DRL a na "1" się zapalają :decayed:

dla potomnych podaję link do mojego modułu co nazywa się "WSD1" (nie kupować WSD2 bo on jest inny i nie będzie pasować):

http://allegro.pl/modul-swiatel-dziennych-reg-potenj-od-10-do-45-i5086004507.html?source=mlt

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie jest jakiś problem z przekaźnikiem, ale jutro go ogarnę :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Właśnie skończyłem podłączać lusterko i clh, ale nie mam teraz dostępu do vaga żeby to zakodować. Czy to normalne, że na tym etapie bez kodowania nic nie działa ? Zadne światła się nie zapalają, podświetlenie wyłącznika nie działa oraz lusterko też wyłączone i to mnie trochę martwi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak, musisz zakodować czujnik światła, bo inaczej lusterko Ci się nie podświetli itp.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale żadne światła, nawet postojówki też się nie zaświecią dopóki nie zakoduje ?

Edytowane przez bart3kk
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ok to mnie trochę uspokoiłeś bo już myślałem, że coś źle podłączyłem. Jeszcze jeśli ktoś by mógł to potwierdzić to by było super ;)

Dzięki za odpowiedź.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wg mnie powinny świecić. Sprawdź czy dobrze wpięte są kostki w module mce. Ja miałem nie dopięte i brak było jakichkolwiek świateł.

Edytowane przez r7adek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bingo ! Poszedłem sprawdzić bo nie dawało mi to spokoju i faktycznie żadnych świateł nie miałem. Zapadka z wtyczki C była zatrzaśnięta ale wtyczka nie weszła w gniazdo ;) Teraz działa ale nie tak jak powinno bo po załączeniu zapłonu na 0 i auto świecą bixy, bez zapłonu jest tak jak powinno. Ale teraz to już chyba kwestia zakodowania pozostała. Dzięki za pomoc ! :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No widzisz, zmyliło mnie to, że był problem z podświetleniem włącznika świateł :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Spokojnie. Zakoduj najpierw, sprawdź później połączenia. Ja miałem dwa moduły F i jeden banglal od razu a drugi musiałem kodowac.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak jak wyżej koledzy mówią zakoduj. Ja u siebie jak podłączyłem to nawet na 0 światła wszystkie mrugały w odstępie ok 2s- włączały się i wyłączały i na desce rozdzielczej też robiła się choinka. Mało tego nawet po zakodowaniu zauważyłem, że nie mogę zapalić przeciwmgłowych przednich i tylnych i drogowe też nie działały, a lusterko się z automatu ściemniało-a vag żadnych błędów nie znalazł. Myślałem że coś źle podłączyłem, ale jechałem do babci do szpitala auto zamknąłem i zostawiłem, bo się spieszyłem. Po powrocie poszedłem do auta i wszytko już działało normalnie-chyba Niunia musiała się oswoić z nowym osprzętem :grin:


Bartek widzę, że do mnie masz w miarę blisko jak coś to mów podjedź do Strzelec to podskoczę o Ci to zakoduje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Spoko, już jestem z kolegą ustawiony na dzisiaj popołudniu i mi to zakoduje ;) Oby działało i można się brać za DRL ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

I jak Damian ogarnąłeś temat? Ja u mnie w 100% tak :D zarówno clh i drl. No i najlepsze jest to, że tak jak pisałem wczoraj. Nie musiałem stosować przekaźnika :lol:

Wyłącznik DRL po włączeniu w pozycję "0" łączy do masy auta, a mój moduł ma dodatkowy kabel, który po podłączeniu do masy wyłącza cały moduł. Dzięki temu PIN 3 z wyłącznika DRL podłączyłem bezpośrednio do tego przewodu z modułu i działa jak książka pisze tzn na "0" wyłączone światła DRL a na "1" się zapalają :decayed:

dla potomnych podaję link do mojego modułu co nazywa się "WSD1" (nie kupować WSD2 bo on jest inny i nie będzie pasować):

http://allegro.pl/modul-swiatel-dziennych-reg-potenj-od-10-do-45-i5086004507.html?source=mlt

Dobre rozwiązanie, mniej kabelkologii. A jak Tobie podświetla cyferki przy DRL? W oryginale czyli w B7 jest tak, że pali się cyferka "1" gdy dzienne są włączone i "0" gdy sa wyłączone. U nas w B6 (na przekaźniku) przy włączonych dziennych i wyłączonym zapłonie pali się "0" i "1", jak włącze zapłon jest OK. Podejrzewam przekaźnik, albo sposób podłączenia ma na to wpływ. Na pewno można to normalnie jakos podłączyć, bo tak miałem wcześniej zanim oddałem auto do elektryka, żeby alarm naprawił. Od tego czasu mam inaczej i szczerze mówiąc trochę mnie to irytuje. Dlatego pytam jak jest u Ciebie bez przekaźnika. Być może ostatecznie moduł wymienie, jeśli to coś pomoże.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...